Nettitreffien saldoa
 | Darf Moro,
Kertokaas kokemuksianne nettitreffeistä. Mielenkiintoisia ja ei_niin_mielenkiintoisia. Ihan vaan ajankuluksi.
Ite oon ollut kolmasti nettitreffeillä.
Eka kerta oli tsätistä. En ollut pahemmin sättiä harrastanut ennen tätä. Oli perjantai, olin nousuhumalassa ja juttu lensi. Hämmästykseni oli suuri kun jo puolen tunnin jutustelun jälkeen sovin yhden misun kanssa treffi kaupunkiin. Tulos: loisto ilta, jonka lopuksi sain pillua aivan ihanalta misulta. Tyttö oli vaan mua reilut 10v nuorempi ja vähän lapsellinen, joten päätin jättää jutun siihen. Mutta panona täysi 10. Olin kuin puulla päähän lyöty. Voiko tää olla totta? Sätistä arvalla kympin pano. Vähän harmitti jälkeenpäin, että lopetin jutun siihen, koska laatupillu on perinteisesti ollut mulle aina tiukassa ja tää misu olis halunnut jatkaa.
Toka kerta. Laitoin sinkut.nettiin yli lipevän ällöoksettavan runollisen rakkausilmon vittuiluna naisille kun vitutti naiset vaan ylipäätään juuri tuolloin(jep, en ollut saanut penaalia aikoihin). Hämmästyksekseni moni mimmi tykkäs siitä. Sain muistaakseni yli 10 vastausta. Naiset otti sen jostain syystä hyvänä huumorina vaikka laitoin vittuiluna. No, treffasin sitten yhden näistä kolmen viikon kirjoittelun jälkeen. Karmee pettymys. Ekalla kerralla mimmi teki oharit, mutta pyyteli hirveesti anteeksi ja päätin sitten antaa. Tavattiin uudestaan. Tälläkin kertaa oharit mutta nyt soitin pelipaikalta että mitä vittua ja se tuli kuin tulikin paikalle. Treffit kesti muutaman minuutin, ämmä alko välittömästi aukoon turpaansa ja haukkumaan ja loppua jaksa enää edes muistella. Tulos: ankara vitutus ja päätös ettei enää ikinä nettitreffejä.
Kolmas kertani olikin sitten viimeiseni, joka jatkuu vieläkin. Deitti.netistä vastasin yhteen kiinostavaan ilmoon, kirjoiteltiin melki 3kuukautta, soiteltiin, vaihdettiin kuvia ja lopuksi tavattiin. Tästä on nyt 3 vuotta aikaa ja häät on jo suunnitteilla.
Että tällein mun nettitreffikokemukset. Tuli mieleen muistella vanhoja ja siksi tää topik. Ei ole varmaan suuren suuri historia tän palstan aktiiveihin nähden. Tuo yksi mulkku taisi olla pakollinen paha kun netistä etsii itselleen seuraa. Korostan siis etten ole mikään suuri pelimies irl eli toi suhde( 2/1 ) on mulle tosi kova. |
 | Viimeksi harrastin nettitreffejä yli kaksi vuotta sitten.
Yhteensä puolenvuoden aikana viisi kertaa. Yhtä lukuunottamatta kaikki halusivat tavata uudestaa. Minä halusin tavata uudestaan vain sitä YHTÄ.
Kahta nussin. (40 %.) Sen jälkeen jätin siihen.
Kaikenkaikkiaan koin hyvin teennäiseksi meiningiksi... Kaikki naiset esittivät jotain muuta kuin ovat. Jännittivät/hermoilivat/puristivat tuopista liian kovaa... Naurettavia ovat... Aitoja naisia kaipailisin.
Aion aloittaa lähiaikoina uudestaa kokeilut. Josko olisi jotain uutta? |
 | Darf Se teennäisyys tulee varmaan iästä. Parikymppiset misut on aika erilaisia kuin mun ikäryhmän naiset 30 - 35 vuotiaat. Mutta varmaan nuoret naiset on antamisessakin rohkeampia kuin vanhemmat. |
 | Viimeisimmästä nettitreffistä on aikaa jo noin 15 minuuttia. Mukava, kaunis ja muutenkin minunlaiseni tapaus jonka kanssa ilmeisesti nähdään vielä uudestaankin.
Mut joo käynyt varmaan jotain reilut viittätoista tyyppiä tapaamassa ja kukaan ei ole tehnyt ohareita ja kaikki ovat jopa näyttäneet viihtyvänsä koska eivät ole lähteneet karkuun ja monen kanssa ollaan sitten jatkettu loppuilta/yö ja olenpas kerran jopa seurustellutkin netistä tapaamani tytön kanssa.
Eli pelkkää positiivista sanottavaa netin kautta tapaamisesta ja tutustumisesta.
Jos ei tule muuta niin ainakin uusia tuttavuuksia ja ei siinä mitään menetäkkään.
Muutenkin nettitreffailu on paljon parempi vaihtoehto kuin känniset baaripokat, koska silloin ainakin tietää jo etukäteen hiukan toisen pään sisällöstä ja muusta.
Suosittelen. Tietokoneet on samanlaisia kun naiset:
Niitä on kiva räplätä, muttei niistä ikinä tajua tarpeeksi. |
 | Puhtaasti deittailumielessä lienen tavannut kymmenkunta miestä netin kautta. Toiseen tapaamaani mieheen olin toivottoman ihastunut, meilit sinkoilivat ja kohtaamiset löivät kipinää, mutta juttu kariutui ajanpuutteeseen miehen työn vuoksi.
Neljässä tapauksessa olen soittanut jo treffeiltä tai välittömästi niiden jälkeen pakokauhussa ystävilleni saadakseni äkillisen tekosyyn poistua. Akuutti oksennustauti sekä suora puhe ovat osoittautuneet toimivimmaksi.
Loput ovat olleet tavallisia, mukavia, komeita miehiä, ystäväainesta täysin. Ystävyydet taas ovat kariutuneet siihen että minä en ole vastannut odotuksia tai mies on ihastunut eikä pysynyt sopivalla etäisyydellä.
En vanno ettenkö enää kokeilisi, mutta pääsääntöisesti uskon tapaavani enemmän kaltaisiani ja etsimiäni miehiä/ystäviä muualla kuin deittinetissä. |
 | alberoni kirjoitti 21.10.2004 klo 21:29:
Muutenkin nettitreffailu on paljon parempi vaihtoehto kuin känniset baaripokat, koska silloin ainakin tietää jo etukäteen hiukan toisen pään sisällöstä ja muusta.
Kyllä ja ei.
Minulle sellainen sosiaalinen älykkyys ja improvisointikyky ovat myös tärkeitä. Se että toisella järki leikkaa tässä ja nyt, ja sitä ei koskaan - tai juuri koskaan - saa irti ihmisten emaileista. Chätissä ehkä.
Ja tässäkin sellainen disclaimer, että en todellakaan tiedä mitä haluan tai etsin - sillä ihastukset, rakastumiset ja sydämen menetykset ovat aina olleet jotain muuta kuin olen luullut haluavani, ja yllättäneet takavasemmalta.
Niin ja kännisiä baaripokaamisia en harrasta lainkaan. Kai silleen edelleen odottelen että se ihq-nainen kävelee vastaan, tulee hakemaan kotoa tai lähettää sähköpostia - silleen satunnaisen romanttisen vastustamattomalla tavalla. I look back and I'm amazed that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record: 'You're so cool. You're so cool. You're so cool.' |
 | Darf kirjoitti 21.10.2004 klo 21:28:
Mutta varmaan nuoret naiset on antamisessakin rohkeampia kuin vanhemmat.
Ei todellakaan pidä paikkaansa... Kokemuksieni mukaan kolmekymppiset suhtautuvat huomattavasti vapautuneemmin ja rohkeammin seksiin kuin parikymppiset. He useimmiten osaavat pitää asiaa luonnollisena eivätkä jännittele turhia. Tästä syystä pidän 30-vuotiaita seksuaalisesti paljon mielenkiintoisempina. |
 | sparffo m807 kirjoitti 21.10.2004 klo 22:07:
pitää paikkansa! |
 | Kovin monilla nettitreffeillä en ole käynyt, mutta niihin on silti kerennyt mahtumaan sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Eräs minuun yhteyttä ottanut hyvä match esimerkiksi osoittautui hyväksi matchiksi myös IRL, ja seurustelimme jonkin aikaa. :)
Sen sijaa joskus 16-v kun tapasin erään deittinettituttavuuden, tyyppi osoittautuikin aivan muuksi, kuin mitä oli viesteissään kirjoittanut. Lievästi sanottuna epäilyttävää, kun oli pyöristänyt ikäänsäkin viesteissään vähän alaspäin... All I want is a warm bed and a kind word and unlimited power. |
 | sivustahuutaja Nettideittailusta on jo aikaa. Muistellaanpa. Kaikkiin olen tutustunut deitin tai sinkut.netin kautta. (sinkut toimi aikoinaan paremmin kuin deitti, nykyään sinkut on perseestä)
1. Pieni hermostunut hiirulainen. Tavattiin kerran, tunnelma vaivautunut, emme tavanneet uudelleen.
2. Tyhmänpuoleinen taistelunorsu, vässykkä. Totesimme kahvittelun lopuksi yhteen ääneen elävämme aivan eri maailmoissa.
3. Mielenkiintoinen, fiksu ja kaunis tyttö. Kirjoittelimme todella pitkään ja ihastuin häneen jo kirjoitusten perusteella. Tapasimme ja järkytyksekseni tyttö oli aivan eri tasolla ulkonäöltään. Tapaamisen perusteella rakastuin palavasti ja kärvensin psyykkeeni seuraaviksi vuosiksi. Kirjoittelemme edelleen.
4. Fiksu, nätti koodarityttö polilta. Sosiaalisesti hieman kankea. Kävimme teatterissa, emme tavanneet toiste.
5. Fiksu sitomisleikeistä kiinnostunut tyttö. Kaikin puolin mukava ihminen, mutta ei mitään kipinää suuntaan eikä toiseen. Tapasimme kahdesti kahvittelun merkeissä.
6. Mukava, mutta hiukan yksinkertainen kätilö. Liian miellyttämisenhaluinen, heikko persoonallisuus. Tapailtiin muutama kuukausi minun puoleltani enemmän platonisissa merkeissä.
7. Fiksu, mutta hieman estoinen kirjallisuuden opiskelija. Seurusteltiin muutama kuukausi.
8. Tyypillinen humanisti, ihan mukava, mutta seksuaalisesti kiinnostamaton. Tapasimme kerran.
9. Nykyinen avovaimo. Fiksu, kaunis, lähes täydellinen. Ollaan oltu yhdessä kohta nelisen vuotta.
Mielenkiintoinen havainto on se, että tapasin näistä naisista monet sellaisen ilmoituksen perusteella, jolla oli tarkoitus löytää alistus-leikeistä kiinnostuneita naisia. Koska deitti on täynnä kaiken maailman vonkaajamiehiä, niin puin ilmoitukseni parhaani mukaan sellaiseen asuun, jonka kuvittelin houkuttelevan asiasta oikeasti kiinnostuneita naisia. Vihjeet taisivat olla liian hienovaraisia ja naiset vastasivat ilmoituksiini niiden 'salaperäisyyden' tms. takia. Sopii hyvin yhteen alkuperäisen kirjoittaan havaintojen kanssa. Olen muuten joskus ala-asteella voittanut kirjoituspalkinnon tarkoituksella pateettisen sokeriseksi kirjoitetulla tarinalla, jonka kirjoitin vittuilleksani aikuisten odotuksille. |
 | Täällähän on ihmisillä tosi positiivisia kokemuksia nettideittailusta. Itse olen muutaman netissä tavatun naisen/tytön kanssa käynyt treffeille (edellisestä on jo vuosia). Mitään kummempaa noista ei ole mistään seurannut (ei ole ilmeisesti kumpaakaan osapuolta hirveästi kiinnostanut). Ihan positiivisia kokemuksia kuitenkin. Mukava juttutuokio jokaisen kanssa, muttei sen kummempaa.
Sitä en ymmärrä, miksi jotkut karsastavat ihmisten tapaamista netin kautta, samoja ihmisiähän netissäkin on kuin muuallakin. Hyvänen aika sentään, nythän eletään jo 2000-lukua, uudet tekniset keinot myös treffailussa ovat sallittuja (ovathan ne sallittuja kaikilla muillakin elämän osa-alueilla, ei tässä enää mitään luolaihmisiä olla). Tosin ainakin miehen tulisi näissäkin nähdä ihan karmea vaiva saadakseen edes treffit, ja sittenkin homma voi helposti jäädä vain siihen yhteen kahvituokioon. Siksi en ole itse viitsinyt tätä(kään) kautta kovin aktiivisesti yrittää pitkiin aikoihin. Edellä kerrotut tarinat kyllä kannustaisivat yrittämään. |
 | 1. Kamala korsto. Sanoi että pitää pitkistä naisista ja etten miellytä hänen silmiään. Olen päättänyt potkaista häntä haaraväliin jos vielä näen häntä.
2. Pinnallinen menestyjä. Oli meillä yhteistä mutta hän tuntui sellaiselta joka viihtyy naisten seurassa tosi hyvin..
3 & 4 Mukava tyyppi jonka tapasin kerran. Oli meillä yhteistä mutta ei kipinää.
5. Tavattiin ja oltiin hiljaa melkein koko tapaamisen ajan. Ei minkäänlaista kemiaa ja tosi vaivautunutta. Huh kamalaa!
6. Kundi joka puhui vain itsestään ja kiroili paljon. Oli aika erilaisesta maailmasta kuin minä
7. Mies joka tarjosi koko illan ja oli mukava mutta sitten tekstasikin ettei tahdo enää tavata. Saakelin luikuri! Olisi sitten ollut tarjoamatta!
8. Mukava poitsu, mutta tuli fiilis ettei tämä toimi. Pistin jutun poikki 2 tapaamisen jälkeen.
9.Ihana mies jonka kanssa ilta meni hyvin. Pilasin jutun kuitenkin mutta sellaista sattuu.
10. Mukava mies, josta olisin ollut enemmänkin kiinnostunut ja ilta meni mukavasti, mutta tunne ei tainnut olla molemminpuoleinen. Sekin saakeli antoi luulla muuta. Olisivat tarjoamatta jos nainen ei kiinnosta!
11. Täyspaska jonka mielestä olin liian lihava. Hassua että tämä dorka ja ykkönen itse olivat huonoryhtisiä nössöjä ja sitten heillä muka olisi varaa käyttäytyä huonosti. Kuuluu myös kostolistalleni.
12. Pilasin treffit tirauttamalla koko treffien ajan. Pelkäsin onko hänkin loukkaava paskiainen.
13. Mukava poitsu. Tiesimme molemmat että ystävyyttä enempää tästä ei tulisi, ja se siitä.
14. Mies paljasti treffeillä etsivänsä itselleen vaimoketta koska oli muuttamassa toiselle puolelle maailmaa. Lähtö olisi parin kuukauden sisällä. Itkuksi meni.
Olikohan siinä kaikki? Huh, kyllä sitä on tullut tavattua ihmisiä! Seuraavat treffit? En tiedä. Jos joku oikeasti kolahtaa, menen tapaamaan. Muutoin en viitsi vaivautua. Sainpa muuten TAAS sellaisen meilin "Hei. Olen X. Katso deitti-ilmoni sivulta www.deitti.net/olen/yks/laiska/dorka.fi" Pffft!!!!
Mutta olen myös kirjeenvaihdossa erään mukavan kanssa. No, katsotaanpa tuleeko mitään. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään murska-arvostelua. |
 | Fawkes kirjoitti 22.10.2004 klo 22:32:
a.
Heh... Sulla on väärä asenne. ;) |
 | m807 kirjoitti 22.10.2004 klo 22:57:
Heh... Sulla on väärä asenne. ;)
?? |
 | Peksujeff Fawkes kirjoitti 22.10.2004 klo 22:32:
7. Mies joka tarjosi koko illan ja oli mukava mutta sitten tekstasikin ettei tahdo enää tavata. Saakelin luikuri! Olisi sitten ollut tarjoamatta!
10. Mukava mies, josta olisin ollut enemmänkin kiinnostunut ja ilta meni mukavasti, mutta tunne ei tainnut olla molemminpuoleinen. Sekin saakeli antoi luulla muuta. Olisivat tarjoamatta jos nainen ei kiinnosta!
Öööö, siis tota... Nuo muutko EIVÄT tarjonneet? Minkälaisia juntteja täällä oikein pyörii. Eiköhän se nyt ole vähintäänkin kohteliasta tarjota etenkin ensitreffeillä. Kyllä mä ainakin. Eri juttu sitten jos talous ei kestä mutta eiköhän nyt jollain vajaalla satasella irtoa hyvinkin esim. pöperöt ja ruokajuomat vähän Rossoa tunnelmallisemmassakin ravintolassa.
Eihän siinä ole tarkoitus ketään ostaa. Se on vain hyvää käytöstä ja kyllä naisen myös pitäisi osata ottaa sellaista käytöstä vastaan kuvittelematta heti jotain. Enhän myöskään tarkoita, että haluan välittömästi seksiä jos autan takin naisen päälle. |
 | Peksujeff kirjoitti 23.10.2004 klo 06:25:
Eri juttu sitten jos talous ei kestä mutta eiköhän nyt jollain vajaalla satasella irtoa hyvinkin esim. pöperöt ja ruokajuomat vähän Rossoa tunnelmallisemmassakin ravintolassa.
Eihän siinä ole tarkoitus ketään ostaa. Se on vain hyvää käytöstä ja kyllä naisen myös pitäisi osata ottaa sellaista käytöstä vastaan kuvittelematta heti jotain. Enhän myöskään tarkoita, että haluan välittömästi seksiä jos autan takin naisen päälle.
Jep. Kyllä se aika usein kuuluu siihen ensitreffien protokollaan että tarjotaan ja ollaan herrasmies, ainakin jos on todella kiinnostunut toisesta ihmisesta. Se tekee itse kullekin aina välillä hyvää olla hieman prinssiä tai prinsessaa, elää edes hetkenaikaa herramiehen ja siveän neidon roolissa.
Yhdessä ruokailun hyviä puolia on myös se, että ruoka antaa mahtavan mielihyvälle avoimen ympäristön tutustua - kunhan ihmisissä on edes jotain kemiaa tai halua tutustua ja ylipäätään viihtyä. I look back and I'm amazed that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record: 'You're so cool. You're so cool. You're so cool.' |
 | Peksujeff kirjoitti 23.10.2004 klo 06:25:
Öööö, siis tota... Nuo muutko EIVÄT tarjonneet? Minkälaisia juntteja täällä oikein pyörii. Eiköhän se nyt ole vähintäänkin kohteliasta tarjota etenkin ensitreffeillä.
Suomalaiseen "tasa-arvoon" ei kai kuulu tarjoaminen. Ei se mitään. No kyllä herra 2 tarjosi koko illan, olisi tahtonut maksaa taksinkin kotiin, mutta kohteliaasti kieltäydyin. 6 ja 14 tarjosivat yhden juoman.
Peksujeff kirjoitti 23.10.2004 klo 06:25:
Eihän siinä ole tarkoitus ketään ostaa. Se on vain hyvää käytöstä ja kyllä naisen myös pitäisi osata ottaa sellaista käytöstä vastaan kuvittelematta heti jotain.
No en mä ainakaan tarjoaisi toiselle jos mua ei vähäänkään voisi toinen kiinnostaa. Eikö se ole loogista että jos toinen kiinnostaa, häntä kohtaan tahtoo olla kohtelias ja tarjota? |
 | huimah kirjoitti 23.10.2004 klo 08:11:
Jep. Kyllä se aika usein kuuluu siihen ensitreffien protokollaan että tarjotaan ja ollaan herrasmies, ainakin jos on todella kiinnostunut toisesta ihmisesta. Se tekee itse kullekin aina välillä hyvää olla hieman prinssiä tai prinsessaa, elää edes hetkenaikaa herramiehen ja siveän neidon roolissa.
Aivan, jos ollaan kiinnostuneita, silloin tarjoaminen on ok. Musta siinä annetaan väärää kuvaa jos ollaan tosi kilttiä herrasmiestä ja sit tulee tekstari "kiitos ja hyvästi". |
 | potilas345 Jos nainen netissä lähettää viestiä, niin lähes tietää jo treffeille päässeensä. Omat vastailuni muiden ilmoituksiin on ollut merkityksetöntä puurtamista... |
 | Mr_Manala Mä en tajua. Jos toisen ulkonäkö ei miellytä, haudotaan KOSTOA vuosikausia sen vuoksi että toinen sanoi asian suoraan eikä kierrellyt ja valehdellut? Siis mitä vittua!? Onko toi ihan tervettä?
Jos mies tarjoaa illan, se on väärin jos pillunsaanti EI ole taka-ajatuksena?
Jos mies tarjoaa illan, se on väärin jos pillunsaanti ON taka-ajatuksena?
Se on väärin, jos on mies. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|