Nainen?

AlkuunEdelliset61–73 / 73SeuraavatLoppuun
Doris71
Helposti...voi olla rasittava ja ihana;)

Wanhakettu
-Orhi- kirjoitti:
Wanhakettu kirjoitti:
-Orhi- kirjoitti:
Kuinka nainen voi toisinaan olla yhtäaikaa todella rasittava ja kuitenkin äärettömän ihana?
En ymmärrä.

Niin, oletko tavannut Jebalynin?

Olen kyllä, mutta ikävä kyllä en ole jutellut hänen kanssaan. Vai olenko?

Mä tuun seuraaviin juhliin mukaan ja kun olen intohimoinen wäkijuomien vastustaja niin voin ystävällisesti antaa raportin seuraavien bileiden toilailustasi.

Liftin kirjoitti:
Peppiina kirjoitti:
Ihan niin kuin aika moni nainen on hoksannut, että yhtä miestä pitää kutkuttaa jalkovälistä, toista hemmotella ruuilla, kolmatta kuunnella ja neljännen vitseille nauraa. Kun ne miehetkin ovat aika usein yksilöitä.
Mä hei tarvin noita kaikkia :D Mut mä olenkin yksilö. LOL

Jenah kirjoitti:heh.. sen uskon.. :P
Sä uskot miestä. VIIVA SEINÄÄN!!1 :D Ja mitkä ihmeen kivet? B)

Joo, tostahan mä tunnistin juuri naisen, kun pitää kutkutaa jalkovälistä, ruuilla hemmottella, kuunnella ja vieläpä vitsailla. Taitaa naisetkin olla ihan oikeita yksilöitä. ;)

Shandathe
Enigma4u kirjoitti:
Nainen: sukupuoli jota gallerian kuvatekstien perusteella harva mies on nähnyt vähissä pukeissa, saati alasti. (Mieleen hiipii epäilys onko osa miehistä yleensäkään nähnyt ennen naista?) Rinnat ja takamus ovat täysin tuntemattomia kohteita, mutta tikanpoika ilmiö ohjaa käsiä(mielellään molempia käsiä..) kohti näppäimistöä jonka seurauksena voimme todistaa ihmisen(miehen) ylivertaista älykkyyttä mm. seuraavilla henkevillä lauseilla:

- oot tosi sexy!
- namu olet!
- kauniit rinnat
- upea takamus!
- täyden kympin nainen
- missä asut??
- näytä vielä lisää!
- rakastuin sinuun täysillä
- *huohottaa*
- *hengitys salpautuu*
- oot mun tuleva vaimo

Edelleenkin voidaan todeta että naisen kauneus on aika suoraan verrannollinen paljastettuun pintaan, hiusten vaaleuteen, hiusten pituuteen, kuppikokoon, stringeihin sekä asentoon kuvassa.

Ja jos asiallisesti osallistun keskusteluun, nainen on mysteeri monelle miehelle jos yrittää ymmärtää naista järjellä (pätee muuten kumpaankin sukupuoleen). Ja nainen on itselleenkin mysteeri, joten on helpompaa kun naisen kanssa yksinkertaisesti vain elää eikä analysoi. :)

Jep, aika vähään tyytyisi kovin moni peilikuvarunkkari, mutta sitäkään vähää eivät saa. Hah.

pöh,mitä viel. se riippuu naisest. ehkä se johtuu vaa yksinkertasest siit et miesten ja naisten ajatusmaailmat ei oikeesti kohtaa,ainakaa samoil aalloil,sit tulee väärinkäsityksii,ja sit se toinen onkin jo rasittava?
Niih. Ohan se noinki.

Wanha mutta mielenkiintoinen ketju. Nostetaanpas, hops.

—c—
Olipas mulla tylsä allekirjoitus.

embraceme kirjoitti:
pöh,mitä viel. se riippuu naisest. ehkä se johtuu vaa yksinkertasest siit et miesten ja naisten ajatusmaailmat ei oikeesti kohtaa,ainakaa samoil aalloil,sit tulee väärinkäsityksii,ja sit se toinen onkin jo rasittava?

Mä olen sitä mieltä, että tämä ylläoleva pitää usein paikkansa. Ei koko aikaa, ei kaikissa tapauksissa, mutta epäselvyydet ja oudot jutut johtuvat aika usein ihan miehen ja naisen ajatusmaailmojen perustavanlaatuisista eroista.

Lisätään vielä, että niin kauan kuin suhteessa kommunikaatio toimii (viesti kulkee suht samana vastaanottajalle mitä lähettäjä tarkoittikin) alles gut, mutta kommunikaation tökkiessä miehen ja naisen ajatusmaailmojen erot voivat tullä rankastikin esille. Karkeimmillaan tilanne päätyy siihen, että kumpikin pitää toista osapuolta outona ja vaikeana. :-DDD

Näistä vanhoista keskustelunostoista tulee melkein ikävä noita "vanhoja aikoja". Minne kaikki ovatkaan kadonneet? Löysivät sen paljonpuhutun urbaanilegendan jota kai elämäksikin kutsutaan?
I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you!

Hirssi

Mitä et ymmärrä? Sitä miten jotain niin ihanaa osaa olla myös niin pirullinen?
Helppoa, katso peiliin, siinä useimmiten syy pirullisuuteen.
Vai et ymmärrä ylipäänsä naisia?
Vielä helpompaa.
Nainen haluaa tukea kun tarvitsee kannustusta, ystävän kun haluaa pitää hauskaa, kuuman rakastajan kun panettaa - sekä miehen, silloin kun miestä tarvitaan. ;)

[edit: tietty olis voinu kattoa ketjun päivämäärääkin.. :D]
A little less conversation, a little more action please.

shadowcaster kirjoitti:
Nainen haluaa tukea kun tarvitsee kannustusta, ystävän kun haluaa pitää hauskaa, kuuman rakastajan kun panettaa - sekä miehen, silloin kun miestä tarvitaan. ;)

No mutta tässähän on jotain kivasti kiteytettynä.
En jaksanut lukea aloitusta koska vanha ketju.. Ja koska mun silmät juuttui tuohon kuumaan rakastajaan, oli siis vain pakko kommentoida.
You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.

Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people.

Vendis kirjoitti:
mun silmät juuttui tuohon kuumaan rakastajaan

Ei oo kohteliasta tuijottaa ;)
A little less conversation, a little more action please.

shadowcaster kirjoitti:
Vendis kirjoitti:
mun silmät juuttui tuohon kuumaan rakastajaan

Ei oo kohteliasta tuijottaa ;)

Mä en ookkaan kohtelias ;)
You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.

Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people.

AlkuunEdelliset61–73 / 73SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun