Cityn virallinen tv-tarjontaketju on nyt täällä!!!

AlkuunEdelliset881–900 / 900SeuraavatLoppuun
www.telkku.com/?ks=1
Floyd Euroopassa

JIM Klo: 19.00 Pvm: 21.11.2010

Madrid. SARJA ALKAA. Ensimmäisen tuotantokauden uusinnat. Keith Floyd matkustaa ympäri Eurooppaa ja tutustuu vanhan mantereen kaupunkien erilaisuuteen - keittiöiden ja kulttuureiden monimuotoisuuteen.
I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D

Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Tänään tuli mielenkiintoinen juttu che guevaran kuolemasta. En nähnyt alkua, en tiedä kerrottiinko siitä mitä se oikeastaan sai aikaan eläessään. Lopussa se oli kääntynyt neukkujen imperialismia vastaan, mut siitä useimmat ihmiset ei tiedä mitään. Mä olin nuorena vastaan kaikkea tollasta kommariihannointia, mut sen jälkeen kun opiskelin epsanjaa ja vähän noita historioita, ja siis muutenkin kypsempi ja laajempi näkökulma, paljolti myös Cuénta me-sarjan ansiosta, olen kiinnostunut noista ajoista ja nähnyt ne hieman eri tavalla, ainakin voimakkaammin kuin ennen.

Sen jälkeen surfasin télé5lle, ja sielläkin oli kiinnostavaa historiallista asiaa, mm Ranskan keväästä 68 yms, mut eihän sitä jouda istuu ja kattelee tollasia työkseen, vaikka kuinka kiinnostais. Siinä oli englantilainen tekstitys, mikä toisaalta auttoi, toisaalta sekoitti. Usein niillä on tekstit ranskaksi, mikä on hyvä, kuten myös kanadanranskalaisessa hupisarjassa, jota myös jäin hetkeksi seuraamaan.

SUB V2

Fantte kirjoitti:
SUB V2

Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?! Paras!!!
Sign here.

ex-hyypi kirjoitti:
Fantte kirjoitti:
SUB V2

Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?! Paras!!!

Jep. Ja muutaman kerran toistonkin jälkeen. :)

littlelight kirjoitti:
kommariihannointia

Tämä on järkyttävää. Sen kirjoitustaidottoman virheitä on jo tarttunut mulle. Help!

littlelight kirjoitti:
kommariihannointia

Tämä on järkyttävää. Sen kirjoitustaidottoman virheitä on jo tarttunut mulle. Help!

Tosin, taidan pistää sen tämän läppärin piikkiin!

CANAL+ URHEILU
Copa del Rey: Real Madrid - Barcelona

Copa del Rey: Barcelona - Real Madrid

CANAL+ URHEILU Ke 25.01.2012 klo: 22.50

Kuinka yllättävää! :D

La Liga: Málaga - Sevilla

CANAL+ URHEILU Su 29.01.2012 klo: 22.25

NHL LIVE: Philadelphia - New Jersey ja SM-liigan Illan kierros

Nelonen Pro 2 HD La 04.02.2012 klo: 20.00

Jalkapallon Mestareiden liiga

TV2 Ti 14.02.2012 klo: 21.35

UEFA Champions League: Milan - Barcelona

CANAL+ Urheilu HD Ke 28.03.2012 klo 21.40

Tämä on tämän iltainen " must " juttu

Valioliiga: Manchester City - Manchester United

CANAL+ Urheilu HD Ma 30.04.2012 klo 21.55

Kunnon matsi

UEFA Europa League loppuottelu

MTV3 Ke 09.05.2012 klo 21.40

Tanssi peppu pieneksi

Nelonen La 12.05.2012 klo: 14.05

Suosikkitanssit. Laihduttajien tanssikisa alkaa toden teolla, kun kilpailijat pääsevät esittämään suosikkitanssejaan ammattilaisparien kanssa. Asiantuntijoiden tuella aloitettu painonpudotuskin tuottaa jo tulosta, mutta yhden kilpailijan urakka päättyy pudotukseen. Ensi lauanataina Tanssi peppu pieneksi kello 14.30. Amerikkalainen realitysarja. 1. tuotantokausi. (66')
Make love, not war! ♥

Pihis kirjoitti:
Tanssi peppu pieneksi

Nelonen La 12.05.2012 klo: 14.05

Suosikkitanssit. Laihduttajien tanssikisa alkaa toden teolla, kun kilpailijat pääsevät esittämään suosikkitanssejaan ammattilaisparien kanssa. Asiantuntijoiden tuella aloitettu painonpudotuskin tuottaa jo tulosta, mutta yhden kilpailijan urakka päättyy pudotukseen. Ensi lauanataina Tanssi peppu pieneksi kello 14.30. Amerikkalainen realitysarja. 1. tuotantokausi. (66')

Vautsi, isoks tytöks vetää aika hyvin.

Ja nams mikä tuomari :P~
You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.

Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people.

Kauheaa tunnustaa, mutta olen jäänyt koukkuun hiukan hömppämäiseen Kosto-sarjaan joka tulee maikkarilta sunnuntaisin.

AlkuunEdelliset881–900 / 900SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun