Kirja jota kahlaat läpi juuri nyt?
 | MyDior kirjoitti:
Että istahtaisin sohvalle ja lukisin..?
Mulla ei todellakaan ole aikaa kirjojen lukemiseen. Omituista porukkaa kun moista joutoaikaa vietätte..
Tai sitten mulla on selkeesti liikaa tekemistä.
Eiku heii, selasin jotain ruokakirjaa varmaan miltei 5minuuttia n. 4 kuukautta sitten, lasketaanko se...
Rohkea ihminen kun kehtaa mainostaa omaa tyhmyyttään näin julkisesti. |
 | Tällä hetkellä en selaa muuta kuin omaa näyttösuunnitelmaani, mutta kuuden päivän päästä takuulla avaan kirjan nimeltä Kesä ilman miehiä! |
 | Stieg Larsson- Miehet jotka vihaavat naisia
Alun perusteella paljon puuduttavampi mitä olin odottanut, ei ole repässyt mukaansa ensi-istumalta. I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | Dan Arielyn Predictably Irrational kopio saapui viimein, joten se on menossa. Ei ihan niin hauska ja opastava kuin odotin, mutta mielenkiintoinen silti ja paljon alkuperäistäkin. "Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: It is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science." - Charles Darwin |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|