BlogCity
Rikkaiden rakkaat karvat
Iiro Lehtonen

Siveysvyö

< Alkuun | < Edelliset1 – 20 / 20Seuraavat > | Loppuun >
mini72
Anonyymi
19.4.2008 17:09 | Vastaa lainauksella
Kellään mitään kokemusta siveysvyöstä? En ole moista koskaan nähnytkään. Googlasin ja sain sit tietoa ja pari kuvaakin löytyi. Estääkö siveysvyö raiskauksen? Mitä mieltä? Tällaista pohdin muutamana iltana. Syynä se, että joudun apostolinkyytiä meneen kokoukseen ja ainahan pienen pieni pelko iskee, että mitä hulluja siel kävelytiellä iltamyöhäällä on liikkeellä. Joten mielikuvitus ratkaisuineen pääsi valloilleen.

Googlasin ja ainakin sen verran löyty, että nykyisin siveysvyötä pidetään jonakin kidutuslaitteena ja seksileluna.
Hippi-Ronda
19.4.2008 17:14 | Vastaa lainauksella
eipä oo kokemusta,ja mä ny oon niin pullukka,etten kiinostas ees raiskaria!
Laa-neiti kuuntelee ja ymmärtää...paitsi itseään.
Ihgut<3
A Season in Hell
mini72
Anonyymi
19.4.2008 17:17 | Vastaa lainauksella
No, joo, minäkin luotan siihen, että mun ulkomuoto karkoittaa kaikki raiskaajat yms. miehet ympäriltä ja en usko, että itselleni sattuisi mitään.

Mut tosiaan aihe alkoi kiinnostaa ja siksi herättelen keskustelua siitä.
LowGrowl19.4.2008 17:21 | Vastaa lainauksella
Historiaa jonkin verran harrastavana oon antanut itselleni kertoa että tämä oli nimenomaan kyseisen kapineen alkuperäinen käyttötarkoitus. Eli ei niinkään turvata koskemattomuus uskottomuutta yms. vastaan vaan lähinnä yrittäjiä joiden sanavarastoon sana "ei" ei kuulunut. Ritariromantiikkaan kuuluvat tarinat ristiretkille vuosiksi lähtevistä miehistä jotka lukitsivat vaimonsa johonkin teräksiseen kapistukseen lienevätkin satuja. Mahdottomaksi ajatuksen tekee viimeistään senaikainen hygieniakulttuuri, moisessa laitteessa muutaman vuoden viettänyt henkilö ei varmaan olisi kovin mieltäylentävä näky, tuskin edes hengissä.
AnnieS
Anonyymi
19.4.2008 17:25 | Vastaa lainauksella
Tuskin kai kovin yleisessä käytössä on ainakaan. Vois siinä raiskaaja hämmästyä kun olis urhi raudoitettu jalkovälistä ja kilon munalukko ympärillä. Tiedä sitten, olisko se yhtään "terveellisempää" näinkään.
Hippi-Ronda
19.4.2008 17:41 | Vastaa lainauksella
mini72 kirjoitti:
No, joo, minäkin luotan siihen, että mun ulkomuoto karkoittaa kaikki raiskaajat yms. miehet ympäriltä ja en usko, että itselleni sattuisi mitään.

Mut tosiaan aihe alkoi kiinnostaa ja siksi herättelen keskustelua siitä.

...joo "kieli poskes" tän heitinkii...mielenkiintoi avaus.
Laa-neiti kuuntelee ja ymmärtää...paitsi itseään.
Ihgut<3
A Season in Hell
engel99
Anonyymi
19.4.2008 18:13 | Vastaa lainauksella
Ei ny jaksa alkaa googlata, mutta siveysvyöllehän on Afrikassa kehitetty nykyaikaisempi vastine, jonkulainen "penisloukku" se oli. Nainen laittaa moisen sisäänsä, ja jos joutuu raiskauksen uhriksi, tuossa kapistuksessa olevat pienet piikit nappasee miehen peniksestä kiinni, eikä lähde irti ilman lääkärin apua. Näppärää.

Edit: Tässäpä tuosta uutinen.
Mainos
DarkStar83
Anonyymi
19.4.2008 19:44 | Vastaa lainauksella
Mulla on siveysvyö. Tosin sen saa kuka tahansa auki.
Dominicus19.4.2008 19:51 | Vastaa lainauksella
DarkStar83 kirjoitti:

Onko se tarkoituksella kenen tahansa avattavissa, vai onko se siveettömyysvyö?
Nelissa
19.4.2008 19:54 | Vastaa lainauksella
engel99 kirjoitti:
Ei ny jaksa alkaa googlata, mutta siveysvyöllehän on Afrikassa kehitetty nykyaikaisempi vastine, jonkulainen "penisloukku" se oli. Nainen laittaa moisen sisäänsä, ja jos joutuu raiskauksen uhriksi, tuossa kapistuksessa olevat pienet piikit nappasee miehen peniksestä kiinni, eikä lähde irti ilman lääkärin apua. Näppärää.

Mä olen kans jostain lukenu moisesta kapistuksesta...
http://www.espanjankoirat.com/
DarkStar83
Anonyymi
19.4.2008 20:00 | Vastaa lainauksella
Dominicus kirjoitti:
DarkStar83 kirjoitti:

Onko se tarkoituksella kenen tahansa avattavissa, vai onko se siveettömyysvyö?

Kai se on enemmänki siveettömyysvyö... Sori.
Lykantropia
Anonyymi
20.4.2008 11:08 | Vastaa lainauksella
No ei ole kokemuksia siveysvöistä joku johtuu lähinnä siitä että rimpuilen kun sellaista asennetaan.

engel99 kirjoitti:

Näistä on tehy muuten monia variaatioita joiden tarkoitus oli satuttaa raiskaajia. Yksi tälläinen oli peniksen muotoinen tyjä sylinteri jonka pohjassa oli piikki. Se asetettiin paikalleen (ilmeisen löysää vaginaan) ja raiskaaja sitten työntyikin kyseiseen laitteeseen ja samalla sisällä piilevään piikkiin.
Kairi
Anonyymi
21.4.2008 11:17 | Vastaa lainauksella
Ei ole kokemusta. Asun sellasella alueella, jossa en todellakaan uskaltais yksin lähteä iltaisin käppäilemään. Toistaiseks on toiminu siveysvyönä sopivan iso koira.
Sitten en tiiä miten uskallan kulkea, kun en voi piskiä raahata mukaan. Toivon mukaan kerkiän saada kämpän paremmalta alueelta ennenku se aika koittaa.
Raippa
Anonyymi
17.10.2008 12:25 | Vastaa lainauksella
Pistänpä minäkin soppani tähän lusikkaan. Tässä olis minille monenlaista tietoa ja käyttäjäkoemuksia yhdestä tuotteesta. Vaatii hiukan englannintaitoa mutta kaiketi kätevä käyttää.

www.neosteel.de/Nsepmain.htm

En usko että raiskaus kovin helposti onnistuu tuon asennuksen jäleen. Toki muusta pahoinpitelystä sekään ei suojaa.
mini72
Anonyymi
17.10.2008 17:16 | Vastaa lainauksella
Raippa kirjoitti:
Pistänpä minäkin soppani tähän lusikkaan. Tässä olis minille monenlaista tietoa ja käyttäjäkoemuksia yhdestä tuotteesta. Vaatii hiukan englannintaitoa mutta kaiketi kätevä käyttää.

www.neosteel.de/Nsepmain.htm

En usko että raiskaus kovin helposti onnistuu tuon asennuksen jäleen. Toki muusta pahoinpitelystä sekään ei suojaa.
Kiitoksia. Mul nyt enkun taitoa juuri ollenkaan. Mut pitänee vaikka sit sanakirjan kanssa tutkia. :D
Jymyhunaja
Anonyymi
17.10.2008 18:30 | Vastaa lainauksella
Kokemusta, yhdessä kotimaisessa draamassa jouduttiin Penis (ei mun) vetämään jeesusteipillä reiteen kun vastanäyttelijä oli kai himoittava.
PersonalJesus17.10.2008 18:35 | Vastaa lainauksella
Jymyhunaja kirjoitti:
Kokemusta, yhdessä kotimaisessa draamassa jouduttiin Penis (ei mun) vetämään jeesusteipillä reiteen kun vastanäyttelijä oli kai himoittava.

Kenen penis sun reiteen sitte teipattiin?
MUN MUTSI OLI AC/DC:N BÄNDÄRINÄ!!!
Jymyhunaja
Anonyymi
17.10.2008 18:39 | Vastaa lainauksella
PersonalJesus kirjoitti:
Jymyhunaja kirjoitti:

Kenen penis sun reiteen sitte teipattiin?

Alkoiko jöpöttämään?

Siis olin kuvauksissa avustajana elokuvassa jossa oli kohtaus "veljessodan" aikaisesta tilanteesta missä naista raiskattiin ja tuo ns. raiskaaja "tökki" ilikiästi sitä naista.
dotte
Anonyymi
17.10.2008 23:02 | Vastaa lainauksella
Mitä? Siis onks ihan tosi niin paha tilanne tuol ulkona et naisten joutuu rupee käyttää jotai siveysvöitä et ne pystyy liikkuu ympäriinsä tulematta raiskatuks?
palataivasta
Anonyymi
17.10.2008 23:26 | Vastaa lainauksella
dotte kirjoitti:
Mitä? Siis onks ihan tosi niin paha tilanne tuol ulkona et naisten joutuu rupee käyttää jotai siveysvöitä et ne pystyy liikkuu ympäriinsä tulematta raiskatuks?

mäki just kelasin.. pitänee kaivaa pesari esiin ja lähtee naisia saattamaan kotionsa.. ihme touhuu. ei edes (tai oikeestaa miks "edes"? iha ok paikka kontulaki..) kondekassakaa asuessa mitää tollasta naiset pelänny..
< Alkuun | < Edelliset1 – 20 / 20Seuraavat > | Loppuun >