No more leggings pliiiiis!

AlkuunEdelliset1–20 / 203SeuraavatLoppuun

Kertokaa nyt mimmit miksi niitä pitää käyttää? Tietysti tämä on vaan allekirjottaneen mielipide, mutta ne on kyl niin hirveet! =)
Pro-Zack
Hankin yhdet, kun ovat suhteellisen halpoja ja en viittinyt lähteä Tyksistä pelkässä tunikassa (piitkä tarina).
Ei ne munkaan esteettistä silmää miellytä, mutta ohan ne ihan kätevät sukkahousunkorvikkeet.

-HW-
En ole kertaakaan edes harkinnut käyttäväni leggingsejä. Ne ovat kamalat. Ymmärrän ne talvella, kun on kylymä ja pitää kerrospukeutua, mutta kesällä hamosen kanssa... *pyöräyttää silmiään*

Sukkahousut on miljuuna kertaa nätimmät.

Pro-Zack
-HW- kirjoitti:Sukkahousut on miljuuna kertaa nätimmät.

Niin onkin.
Kesällä (tai muutenkin, jos on odotettua lämpimämpi tila) niissä tulee kuitenkin sellanen fiilis, että varpaat kuristuu.
Ja mie oon mieluummin mukavasti kuin nätisti x]

_Tanja_
Ruotsis ämmillä oli sellasia sukkahousutyyppisiä legginssejä, rumaa.

Leggingsit ja sukkahousut on ihan kauheen tuntuset jalassa... ja näkösetkin, ainakin leggarit. En käytä kumpiakaan. Jos haluun jotain tohon suuntaan käyttää niin sit ne on stay upit tai sukat sukkanauhaliiveillä.
- Oma sänky, maailman paras paikka <3 -

-bliss-
Voin vannoa, että jos mulla joskus olisikin leggingsit, kukaan ei näe niitä, koska ovat erittäin tarkasti muiden vaatteiden alla piilossa! Tässä iässä enää semmosia vaatteita käytetä...

Lightsleeper
Leggingsit on niin hot että enenpiä hot ei voi ol! <3 Kruiks!

On ihan helvetin typerän näköistä +25asteella kattella ku flikat vetelee minishortsit ja legginsit jalassa...Oikeasti, onko mitään typerämmän näköistä yhdistelmää lämpimällä kelillä!! No okei, villaiset säärystimet ehkä veis voiton...
away since 30.7.2009

Pakko pitää jos haluaa käyttää minihameita tai lyhyitä shortseja.. Vai onko selluliittireidet sit kivempi näky???
Ich bin Schnappi, das kleine krokodil...

-HW-
Hopeapupu kirjoitti:
Vai onko selluliittireidet sit kivempi näky???
On.

EDIT: Kaikki naiset luulevat että niillä on selluliittia eikä niillä oikeasti sitä ole. Niih.

HellMan
Joillekki mu miälest sopii oikee hyvi ja jopa näyttääki iha vitu hyvält.

Lightsleeper kirjoitti:

HellMan kirjoitti:

Siinäs kuulitta oikian mielipitehen. Komppaan näitä.
Ja joo, ei mitään stayuppeja vastaan <3

Mutta täytyy myöntää että itselläkin tuo mukavuus on ulkonäköä tärkeämpi kriteeri pukeutumisessa => shortsien kanssakaan EN käytä, annan selluliittieni vaan pursuta :)
I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D

Pro-Zack
-HW- kirjoitti:
Hopeapupu kirjoitti:
Vai onko selluliittireidet sit kivempi näky???
On.

EDIT: Kaikki naiset luulevat että niillä on selluliittia eikä niillä oikeasti sitä ole. Niih.

Ja vaikka oliskin niin niille voi tehdä jotain.

Nimim. ei ole viitsinyt keksiä mukavuudelle tekosyytä.

Kyl mä oon käyttänyt farkkuhameen kanssa, jos on ollut kylmempi ilma. Ja niitä kylmiä ilmojahan on riittänyt tässä kesällä. Enk hirveesti tykkää omista jaloistani, niin mustat leggarit peittää kivasti näkymää. :P

Ambrozia
joo hirveät on. ostin välihousuiksi, siinä ajavat asiansa.

_Tanja_
vonStackelbaum kirjoitti:
Lightsleeper kirjoitti:

HellMan kirjoitti:

Mutta täytyy myöntää että itselläkin tuo mukavuus on ulkonäköä tärkeämpi kriteeri pukeutumisessa => shortsien kanssakaan EN käytä, annan selluliittieni vaan pursuta :)

Hah haaa, mä sen sijaan olen kuullut monen miehen sanovan että legginssit on rumia. Varsinkin mustat legginssit ja päällä valkoset lyhyet shortsit jotain niin kauheeta.

HellMan
_Tanja_ kirjoitti:
vonStackelbaum kirjoitti:
Lightsleeper kirjoitti:

HellMan kirjoitti:

Hah haaa, mä sen sijaan olen kuullut monen miehen sanovan että legginssit on rumia. Varsinkin mustat legginssit ja päällä valkoset lyhyet shortsit jotain niin kauheeta.

Ei kait MIÄHET o sellasta sanonu, non vaa niit poikii, jotka o kaikkie akkojen kaa samaa miältä, ettei vaa jäis tuheron saanti vääristä miälipiteist kii. :-D

kiusausko
Hopeapupu kirjoitti:
Pakko pitää jos haluaa käyttää minihameita tai lyhyitä shortseja.. Vai onko selluliittireidet sit kivempi näky???
Kuumalla ilmalla en ala laittaa minihameen alle mitään vitun kangaspötkylöitä, ihan sama mulle tykkääkö joku katsoa mun selluliittejä vai ei.

HellMan
kiusausko kirjoitti:
Hopeapupu kirjoitti:
Kuumalla ilmalla en ala laittaa minihameen alle mitään vitun kangaspötkylöitä, ihan sama mulle tykkääkö joku katsoa mun selluliittejä vai ei.

Et varmaa käytä pikkareitakaa?

AlkuunEdelliset1–20 / 203SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun