Missä kaupungissa Suomen tyylikkäimmät ihmiset?
 | Missä kaupungissa on mielestäsi Suomen tyylikkäimmät ihmiset?
Luin tässä taannoin jotain nettisaittia, jossa suurimman osan mielestä Vaasasta löytyivät Suomen tyyliniekat. Olen samaa mieltä.
Tai ainakin snobeimmat löytyvät Vaasasta. Liekö suomenruotsalaisuus tehnyt tehtäväänsä vai mikä, mutta esim. baareissa kyllä on aika vissi ero esim. Oulun ja Vaasan välillä,vaikka Oulu on kaupunkina suurempi. Yleisilme kaupungilla keskellä päivää on aika style, jos taas vertaa es. Jyväskylään. |
 | Pihis Pieksämäellä. |
 | Inarissa. |
 | Jäppilässä<3 Ylistetty olkoon siis jasave,tuo naisten hakkaaja ja alistaja,halleluuja.
-Hearthawk
En puhu hylkijöille -Sus4n84 |
 | Turussa tietenkin. -Always look on the bright side of life- |
 | Annan ääneni jollekin kuolleelle kaupungille.
Toivottavasti sellainen Suomestakin joskus löytyy.
Tyylikkäitä ihmisiä ei löydy, kun ei edes perustyyliä löydy.
Katsomalla peiliin tiedän oikein hyvin tämän todeksi. Edelleen ilman tunkkia.
-saatte pitää omanne |
 | Hirssi No tää on helppo, Nilsiässä. |
 | Kvesti Sanoisin Helsingistä ja muualta pääkaupunkiseudulta ihan siitä syystä, että muotiin ja tyyliin liittyvät ammatit suurimmalta osaltaan sijaitsevat täällä. |
 | WishfulSinful Tampere, Tampere!!!
Koska mää oon siellä!!!!
Tai aina silloin kun mä oon.. hmmh.. |
 | dotte Snobeimmat on kieltämättä Vaasas ja Helsingis :DD
Ja vaasalaisil on jotain helsinkiläisii vastaan. |
 | Lovetar Tampereella tietenkin. Ainakin kaksi kaunotarta häikäisee katuja aina silloin tällöin. |
 | Sandi_Dust kirjoitti:
Tampereella tietenkin. Ainakin kaksi kaunotarta häikäisee katuja aina silloin tällöin.
no kukas se toinen on sinun lisäksi? |
 | WishfulSinful isop1971 kirjoitti:
Sandi_Dust kirjoitti:
Tampereella tietenkin. Ainakin kaksi kaunotarta häikäisee katuja aina silloin tällöin.
no kukas se toinen on sinun lisäksi?
No minä tietenkin, daa! |
 | Vaikia sanoa, mielestäni Helsingistä löytyy tyylien kirjo. Monessa kaupungissa ollaan aika toistensa kopioita. http://www.espanjankoirat.com/
http://www.villananna.blogspot.com/ |
 | Pihis kirjoitti:
Pieksämäellä.
forssa ois toinen against humans since '85 |
 | Lightsleeper Kuusankoskel. |
 | Lykantropia Nilsiä |
 | L a p p e e n r a n t a
Kadut suorastaan pursuu kauniita & tyylikkäitä venakkoja ! |
 | Licsu Toijalassa |
 | Soon kulukaa niin jotta Kurikkaa ei voita mikään. Turha huurella, muut tuloo vasta toisena. I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|