Missä kaupungissa Suomen tyylikkäimmät ihmiset?
 | -sade- Tampereella on hirveesti rokkareita. |
 | Kiukaankivi krismiss kirjoitti:
Kiukaankivi kirjoitti:
Kysyttiin kaupunkia, ja sitten luetellaan kaiken maailman kuntia...
Stadi ja Turku
Nilsiä on kyllä mun käsittääkseni kaupunki!
No vahingossa... |
 | Viime viikonlopun Tampereen visiitilläni ihmettelin, että onpas täällä hyvän näköistä porukkaa. :) Eli ääni Tampereelle. Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | Hirssi ^ Mä olin silloin Tampereella, näit ilmeisesti ainakin mut siellä ; ) |
 | Hirssi kirjoitti:
^ Mä olin silloin Tampereella, näit ilmeisesti ainakin mut siellä ; )
Mäkin näin ;)
Hitto että _Smiley_ oli kaupungissa eikä tullu cityläisten pikkareihin O_o "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Hirssi ^ Siellähän sitä taas törmättiin : )
Pikkareihin... no köh ; ) Illan emäntä muuten ripitti mua joskus, Tampereella ei saa käydä ilmoittamatta mafioosoille. Hyvä ettei lupaa kuitenkaan tarvitse pyytää : D |
 | Hirssi kirjoitti:Illan emäntä muuten ripitti mua joskus, Tampereella ei saa käydä ilmoittamatta mafioosoille. Hyvä ettei lupaa kuitenkaan tarvitse pyytää : D
Hehe, Mafia on vakava asia ;) "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Kuulemma Turussa mutta en todellakaan mee tarkistamaan asiaa. |
 | Samanlaisia pallinaamoja ne on joka kaupungissa. "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | Turussa on tullut eniten vastaan aivotonta panopuu porukkaa. Ihan hyvännäköisiä ja tyylikkäitä perseitä silti. Arvostan näitä helppoja tyylitussuja humanistina erittäin korkealle. Turku on myös hieno kesäkaupunki jokirantoineen ja laivoineen. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|