Villasukat?
 | Hirssi Mulla on nyt villukkeet jaloissa. |
 | oikeet mummon kutomat villasukat on ihkuja. Kun ei oo enää mummoa joka kutois, tarttee ostaa toisten mummojen kutomia. viluvarpaalle ihan ehottomat. |
 | Ei oo talvella villasukan voittanutta. Vartta pitää olla reilusti, jottei kintut kylmä. Monen eri tekijän väsäyksiä kaapista löytyy, mutta omatekoset on parhaaks osottautunu. Jalat tahtoo olla niin kitukasvuset, jotta lahjaks saadut tuppaa olemaan aina löysänpuoleisia:/ |
 | Minä teen itse sukat mutta on kaapissa myös oman mummoni ja avokkini mummoni tekemiä sukkia..
Värejä pitää olla.. mutta ehdottomasti tykkään "anoppini" tekemistä rusk./valk./harmaa. raidallisista sukista!
Minä olen käyttäny koko talven villasukkia, tai no jo syksyllä nykäisin ne jalkaan muutaman kerran! Silloin on vaan ollu normi pikkusukat kun on korkkarit ollu jalassa! :D
Eli aina jalassa! olimpa missä vaan! :D |
 | gusten mun ihana rakas ystävä oli kutonu mulle liilat villasukat jotka on mun mielestä ylisöpöt <3 |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|