Mitä työtä tekisit jos saisit itse päättää?

AlkuunEdelliset1–20 / 132SeuraavatLoppuun

Eli mitä työtä tekisit jos ihan oikeasti saisit itse päättää ja minkälaisen palkan haluaisit? Ja ny ei ole väliä millään tutkinnoilla tai työkokemuksilla. Mitä siis tekisit työksesi jos saisit itse päättää?

Kysyn siksi, että Suomessa on kuulemma työttömyyttä, mutta viime näkemältä myös työpaikkailmoja, jotenka jossain kohtaa ei vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa...
Tekisin metsurin töitä, mutta ehdottomasti pitäis olla suomenhevonen käytössä. Mutta se on vaan haave, koska nykysin metsänhoito pitää olla tehokasta ja tuottavaa, eikä luontoarvoista tarvitse välittää.
Mielummin olisin metsässä.
Pajauttelija vuodesta 1994
Kannabis lailliseksi
ELÄN KUNNES KUOLEN.

Olen mielikuvitukseton, mutta valitsen PAPIN työn.
Olen siis onnekas!
(varasijalla luokanopettaja)
Voileipäkakku ei syömällä lopu!

Tekisin sitä mitä nytkin. Biisejä ja keikkoja ja lapsenhoitoa. Palkan ei tarttis olla kun et just ok pärjää. Mutta tietty turva jatkuvuudesta ei tekis pahaa. Lapsenhoidosta en tarttis rahaa.

Voisin myös haluta olla toimittaja/kolumnisti, mutta sillon pitäs olla kiinni tässä päivässä, siinä miten 96 % ihmisistä sen kokee tai miten markkinapellet olettaa heidän kokevan. Se ei kiinnosta mua. Kirjottaminen yms. kyllä.
Deep Hit Of Morning Sun/Autobahn 66

fransia
Olisin lotttovoittaja.

fransia kirjoitti:
Olisin lotttovoittaja.

suomessa vai jossain muualla?

punkbella

fransia kirjoitti:
Olisin lotttovoittaja.

tämä kuulostaa just minun työltä.
---------

Mä voisin olla mielipideautomaatti.
Tai kolumnisti.

Aika vähällä tulis toimeen, jos luontaisedut olisivat kohdillaan.
Red Bull contains taurine, glucuronolactone, caffeine, B vitamins, sucrose, phenylalanine, and glucose.[14] The beverage contains no high fructose corn syrup.[citation needed]

WILDCARD
fransia kirjoitti:
Olisin lotttovoittaja.

Lottovoittajan ammatti ei elätä.

Olisin todennäköisesti kirurgi. Tai mahdollisesti miljonääri.
-"Ruotsi on muuten kiva paikka, mutku siellä on kauhean paljon niitä ruotsalaisia.."

-If God really was a woman, she would have made sperm taste like chocolate.

kathrin kirjoitti:
Tai mahdollisesti miljonääri.

Miljonääri on ammatti vain Batmanissa...

EDIT :
mä voisin olla siis kiinteistökehittelijä, vai mikä real estate developer on ?
Red Bull contains taurine, glucuronolactone, caffeine, B vitamins, sucrose, phenylalanine, and glucose.[14] The beverage contains no high fructose corn syrup.[citation needed]

Tätä mitä nytkin. Tosin työmäärää olisi kiva jakaa muiden kanssa. Nyt teen yksin sen mitä neljä työmiestä (minä mukaanlukien) teki ennen.

Metsänomistaja-metsuri. Siis hoitaisin itse omaa metsää.

Favaz
Äidinkielelliset asiat ovat kiehtoneet aina, mutta opetustyö ei kuitenkaan houkuttele. Toinen voisi olla jonkin sortin toimistotyö. Toisaalta ei ole mitään tätä nykyistäkään ammattia vastaan. Äh, antaa olla.

BluuLemon
Mä haluaisin olla lapiomies. Varsinkin jos sitä voisi tehdä jonkun aikaa ja saisi hyvän palkan. Tietääkö kukaan ensi kesäksi hyviä lapiointikeikkoja?

Tää on helppo. Koko päivä toiminen vapaa-ajan kalastaja.Taloudelliset resurssit ei vielä anna siihen myöten,mutta yks kunnon pokeriturnaus voitto,tuo "ammatin" lähemmäksi.

BluuLemon kirjoitti:
Mä haluaisin olla lapiomies. Varsinkin jos sitä voisi tehdä jonkun aikaa ja saisi hyvän palkan. Tietääkö kukaan ensi kesäksi hyviä lapiointikeikkoja?

Ainakin biisoni niminen firma haki taannoin lapio miehiä.En tideä hakeeko ne viel inkoon voimalaitokselle hiilen kuskaajia,jos niin ihmettelen,miksei homma kelpaa kenellekään.

mä olisin tyttökoulun rehtori. saisin panna niitä tyttöjä sitte.

Diablesse
testeri kirjoitti:
Mitä työtä tekisit jos saisit itse päättää?

Kirjailija, tutkija, opettaja... lista on loputon.

AlkuunEdelliset1–20 / 132SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun