Panettaa osa 2
 | no eipä juuri enempää vois panettaa |
 | Vittu panettaa |
 | Mun puute on muutaman vuoden hiljaiselon jälkeen niin syvällä, että paneminen vaan pahentaisi...varmaan itkisin tai jotain. No onneks mä muutaman kerran vuosisadassa kuitenkin saan, ja pakenen paikalta aika nopeasti että vältyn kiusallisilta tilanteilta...en mä halua enää että kukaan mun sielua näkis kun ei kuitenkaan ymmärrä. Onneksi on elämässä muutakin kuin paneminen. Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | Nyt vois jyystää ja kadota muistelmiin, kunhan hoitsulle ei kukaan vasikoi! |
 | Pikkasen kutittelis juu. |
 | Khyll... Ei oo kaikki muumit laaksossa. |
 | Kyllä... |
 | Olipahan ilta eilen, ei ole ennen sattunut itselle kun nainen ei anna seisomisen loppua, tuo munahaukka ei antanut mun nukkua ennen kuin itsensä oli saanut tyydytettyä. |
 | jymyhunaja kirjoitti:
Olipahan ilta eilen, ei ole ennen sattunut itselle kun nainen ei anna seisomisen loppua, tuo munahaukka ei antanut mun nukkua ennen kuin itsensä oli saanut tyydytettyä.
Saitko kuitenkin heitettyä rojut mätisäkin torveen? |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Olipahan ilta eilen, ei ole ennen sattunut itselle kun nainen ei anna seisomisen loppua, tuo munahaukka ei antanut mun nukkua ennen kuin itsensä oli saanut tyydytettyä.
Saitko kuitenkin heitettyä rojut mätisäkin torveen?
Jäin ilman??? |
 | jymyhunaja kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Jäin ilman???
Naisesi siis vaan käytti sinua itsetyydytykseen. Esimerkillistä toimintaa. Sign here. |
 | *Jöps*
Hyypi hei, peruutas tohon |
 | ex-hyypi kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Jäin ilman???
Naisesi siis vaan käytti sinua itsetyydytykseen. Esimerkillistä toimintaa.
Tuli kyllä esineellistetty olo, äsken jopa itkin hetken kun vedettiin päikkärit ruuan päälle (oli vaan niin herkkä tilanne) |
 | Rollo--- kirjoitti:
*Jöps*
Hyypi hei, peruutas tohon
Koskaan en tuu noin hyvää seksiä saamaan, joten sulla on oikeus ja kohtuus siementää mua naamaan? Sign here. |
 | Saanko lainata autoa oli herätyksen aiheena ja ihan mahoton lutkutus suosituksena samalla, tarviin itse sitä kun käyn ostamassa mehuja alakaappiin - kyllä panettaa. |
 | Joo... Ei oo kaikki muumit laaksossa. |
 | Ennemmmin tekisi just nyt mieli läheisyyttä. Syötiin kaverin kaa sipsejä ja pinaattilättyjä ja katseltiin telkkaria niin on vähän turhan syönyt olo seksiin. |
 | Nyt kyllä panettaa... |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|