Levi's farkkujen hinnoittelu
 | VeliSkeptinen Levi's farkkujen hinnoittelussa on hyvin outo kaksoishinta USA:n ja Euroopan välillä. Itse käytän pääasiassa Levi's 501 farkkuja koska se sopii hyvin herkkuperseelleni ja muunkin ruumiin malliin joten hinnoittelu on tuttua.
Hinnat Suomessa sekä netissä että kaupoissa pyörivät jossain 80-90 euron korvilla. USA:ssa hintataso on noin 20-30 euroa vastaava dollarimäärä. Siis mitä vittua, hintataso on noin kolmin-nelinkertainen? Myös muualla Euroopassa hinnat on nettikaupoissa Suomen tasossa. Mikään vero, tulli tai rahtikustannus ei selitä hintaeroja kuin pieneltä osin. Kyse on yleisestä vaatteiden hintojen erosta ja siitä että tämä tuote on asemoitu Euroopan markkinoilla "ylempään kastiin" ja ilmeisesti USA:ssa se on kansanmerkki.
Ja jotta tämä kuluttajien kusetus olisi täydellistä, yksikään amerikkalainen nettikauppa (ainakaan virallinen myyjä) ei postita Levi's merkkisiä farkkuja USA:n ulkopuolelle koska yhtiö on sen kieltänyt. Muita merkkejä samat kaupat saattavat silti toimittaa ympäri maailman.
Kai tässä on käytävä sieltä ostamassa paikallinen farkkukauppa tyhjäksi, rahdattava ne kontissa tänne ja alettava myymään viidelläkympillä. |
 | on varmaan 10 501 kaapissa ja ne on paskin malli ikinä..tulisipa niitä vanhoja malleja taas uusiksi niin heittäisin reisitaskut pariksi vuodeksi narikkaan..hinnasta viis "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | VeliSkeptinen ^501 on todellisten miesten malli, ei sovi metroseksuaaleille. |
 | ↑ ei sovi mun äärimmäisen kireelle potkunyrkkeilijä perseelle...pitäis vissiin mennä salille vetämään kyykkyä että saisi normi palloperseen.. "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | Prikulleen. Tosimiehet miettivät miltä perseensä näyttää farkuissa toisin kuin metroseksuaalit. Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | ↑ en muuten ois edes miettiny asiaa mutta eräs nainen valisti mua että ei sovi niin huomasin katselevani omaa persettä ja totesin että näytti ihan yliajetulta sorsalta "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | VeliSkeptinen Leccare kirjoitti:
Prikulleen. Tosimiehet miettivät miltä perseensä näyttää farkuissa toisin kuin metroseksuaalit.
Ei vaan tosimiehet hankkivat farkkunsa perseensä mukaan, eivätkä muokkaa persettään farkkujen mukaan. |
 | 90 luvulla löytyi muuten melkonen lajitelma eri malleja mutta suurinta osaa ei enää edes kai valmisteta..
eräs frendi tilasi portugalista asti että sai original black blackkiä "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | Tietysti yksi hyvä valinta on siirtyä merkkeihin, jotka tekevät farkkuja, jotka näyttävät oikeasti hyvältä. Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | VeliSkeptinen |
 | Aivan sama, en itse käytä farkkuja. |
 | Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | Lapinkossi Mullon yhet levikset. Sisko toi muuttaessaan ameriikasta takas suomeen. Oli kuulema ollu alennuskorisa viis taalaa. |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:Ei vaan tosimiehet hankkivat farkkunsa perseensä mukaan, eivätkä muokkaa persettään farkkujen mukaan.
Näin. Levikset on kuitenkin pieniperseisille balettitanssijoille. |
 | En oo ostanut aikoihin. "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
 | VeliSkeptinen kirjoitti: sopii hyvin herkkuperseelleni ja muunkin ruumiin malliin
*läählääh*
Joo, ei mulla muuta, meen pois sotkemasta Tärkeitä Asioita :) Elämällä ei ole tarkoitusta. Elämä on tarkoitus.
- Viktor E. Frankl |
 | Favaz Ei jaksa farkut/muoti kiinnostaa, ja muodotkin ovat mitä on, joten paras pitää vaatetus sen mukaisena. |
 | Leviksillä ei ole mitään tekemistä muodin kanssa. Muistaakseni Skeppana voisi saada Leviksiä edullisemmin, jos raahaisi herkkuperseensä Turkkiin. Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | VeliSkeptinen Teepappi kirjoitti:
Joo, ei mulla muuta, meen pois sotkemasta Tärkeitä Asioita :)
Mä jo luulin että sulla olisi ollut joku babtistisaarnaajana toimiva ystävä Amerikassa joka olisi voinut postittaa nivaskan niitä. Se on sitä ekumeniaa. |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
Teepappi kirjoitti:
Joo, ei mulla muuta, meen pois sotkemasta Tärkeitä Asioita :)
Mä jo luulin että sulla olisi ollut joku babtistisaarnaajana toimiva ystävä Amerikassa joka olisi voinut postittaa nivaskan niitä. Se on sitä ekumeniaa.
Oi ei. Mä siis tuotin sulle pettymyksen. Miten mä ikinä voin korvata tän? Elämällä ei ole tarkoitusta. Elämä on tarkoitus.
- Viktor E. Frankl |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|