CSA – Cityn Sana-Assosiointi III
 | Siitä jatketahan mihinkä jäätihin, eli vapaata assosiointia lähtee tästä:
Uudestaan, uudestaan! I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D |
 | juon1 into |
 | huolimattomuus
(kas kun meni otsikkokin väärin, piti olla Vol. NE-LI-JÄ, tuttu koulusta :D I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D |
 | kallionkundi vonStackelbaum kirjoitti:
Siitä jatketahan mihinkä jäätihin, eli vapaata assosiointia lähtee tästä:
Uudestaan, uudestaan!
eikö III:sen jälkeen tule IV ... vai oliko sullakin aina tuhkarokko matikantunneilla? |
 | kallionkundi kirjoitti:
vonStackelbaum kirjoitti:
Siitä jatketahan mihinkä jäätihin, eli vapaata assosiointia lähtee tästä:
Uudestaan, uudestaan!
eikö III:sen jälkeen tule IV ... vai oliko sullakin aina tuhkarokko matikantunneilla?
Eikä ku arvosanana NE-LI-JÄ, tuttu koulusta :D:D
ja into => huolimattomuus I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
 | tohelointi Ei oo kaikki muumit laaksossa. |
 | taas |
 | Uusinta |
 | Maharollisuus! I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
 | VeliSkeptinen Kyllä mahrollisuusksien pitäisi mennä jos nelonen vaihtuu kolmoseen. ÄLKÄÄÄ VAAN ANTAKO STAKKELILLE, eres mahrollsuutta. |
 | vänkävänkä |
 | blexblosbl väyrynen |
 | toope |
 | blexblosbl iteoot |
 | VS, vaikuttaako siltä jotta mä saisin eres sen ekan?
vänkävänkä => palstalainen I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
 | VeliSkeptinen siirtolapuutarhalainen |
 | blexblosbl mamu |
 | bussikuski |
 | äreä |
 | kahviton I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|