Esprit
 | VeliSkeptinen Pidätkö Esprit vaatemerkkiä ostamisen arvoisena? Onko valmistajan tuotteet muodikkaita, laadukkaita ja hyvistä materiaaleista tehtyjä? Entä nykypäivänä muodissa tärkeä vaatteen imago, onko Espritin brändi kunnossa ja samaistutko Esprit-ihmiseksi? |
 | blexblosbl Katselin paitoja, mutta vaikutti vähän liian pappatyyliltä mun makuun. Itse yritän näyttää enemmän teiniltä. |
 | Mitä oon elloksen nettikaupasta espritin vaatteita katsellut, ni ne tuntuu olevan saumattomia, hajuttomia ja kaikinpuolin steriilejä. Vaatteita ihmiselle, joka ei oikein tiedä mitä laittaisi päälleen. Ihmiselle, jolta on persoonallisuus päässyt katoamaan.
Ni enmiä taida olla esprit-tyttö. Kauheen vaikee sana muuten se esprit. Ja ikävän roiskahtava. whatever |
 | En samaistu Esprit-ihmiseksi.
Espritin vaatteet kyllä ovat laadultaan selkeästi parempia kuin suurin osa ostamistani vaatteista, silti ylihintaisia. Oon lähinnä ostanut t-paitoja alennusmyynneistä ja käytännössä jopa parin vuoden ikäiset paidat ovat aivan yhtä hyvässä kunnossa kuin uutena toisin kuin melkein mitkä tahansa halvemmat merkit joissa painatus kulahtaa jo yhden tai kahden pesun jälkeen.
Sinänsä siis ihan järkevä sijoitus vaikka en olekaan valmis maksamaan Espritin normaalihintoja. Mielelläni ostan kun hinta/laatu kohtaavat. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | En.
toisaalta, en osta merkin mukaan vaan hinta-laatusuhteen mukaan.
Mutta pappatyyli ei oikein iske, pitänee odotella muutama vuosikymmen... I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D |
 | Mulla on yksittäisiä Esprit juttuja; farkut, huppari, joku t-paita. Ostan sitä mistä tykkään, en vaatetta merkin takia. “We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.”
-George Bernard Shaw- |
 | Suosin vaatetuksessa hillityn mitäänsanomattomia vaatteita, jotka eivät ilmoita merkkiään kissan kokoisilla kirjaimilla, toisjn kuin espirit. Eli löydän useimmiten rättini Matiniguen taikka Bugattin hyllyistä. Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | kallionkundi Alkukirjoitus = ostan Espritiltä ainoastaan paitoja aloittajan epäilystä poiketen.
Nyt kun olen päässyt pitkästä velkavankeudesta (takuuvastuista) ja tuota rahaa alkanut kerääntyyn tilille ongelmaksi, niin olen huomaamattomasti ryhtynyt ostamaan paljon paljon laadukkaampia vaatteita, kun ennen ja huomannut löytäväni makuisiani paitoja juuri Espritiltä (+ Jack & Jones).
Ja kuten njoy tuolla ylempänä sanoi, niin käytännössä jopa parin vuoden ikäiset paidat ovat aivan yhtä hyvässä kunnossa kuin uutena. Aikoinaan henkkamaukalta ostetut ja parissa pesussa kulahteneet pakistanissa valmistetut a´4,95€ paidat kelpaa enää siivous- ja runkkuräteiksi.
Käyn salin viereisessä esprit myymälässä säännöllisesti ja teen melkein jatkuvasti hyviä laadukkaita löytöjä myymälän aleräkistä ... mutta jos sieltä löytyy salamana kolahtava paita, niin maksan silmää räpäyttämättä täyden hinnan ...
Taloustilanteen ansiata maksan mielummin laadukkaista vaatteista citymarketin hintoja enemmän, kun Veli Skeptisen tavoin laadukkaasta halleista ostetuista herkuista ... ne poistuu kuitenkin noin vuorokauden sisällä peräsuolta pitkin jätevesien mukana, kun taas laadukkaat paidat säilyy kaapissa. |
 | kallionkundi Leccare kirjoitti:
Eli löydän useimmiten rättini Matiniguen taikka Bugattin hyllyistä.
Suosit aika jupahtavia merkkejä o_O |
 | kallionkundi kirjoitti:
paljon paljon laadukkaampia vaatteita + Jack & Jones).
:D
Muah. Nojuu jos halpiksia tahtoo mitä jokaisella vastaantulijalla päällä ni mikäs siinä. En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani. |
 | kallionkundi TitturaTattura kirjoitti:
kallionkundi kirjoitti:
Muah. Nojuu jos halpiksia tahtoo mitä jokaisella vastaantulijalla päällä ni mikäs siinä.
Miksi väärentelet ja irrotat asioita asiayhteyksistään toisten ihmisten kirjoituksia ... vain kerätäksesi kerrottavaa sinne "soffalle"?
ps. ovat kyllä paljon laadukkaampia kun itäsuomalaisten vaateostokset prismoista ja citymarketeista :D |
 | gusten löytyypi multa espritin farkkuja ainakin ja muutama kauluspaita. hajuvesikin on ollut ja harmi kyllä se purnukka meni nopeesti tyhjäks. en kyllä mikään esprit-ihminen koe olevani, vaikka ihan laatukamaksi koen. ei ehkä sovi mun tyyliin. |
TitturaTattura kirjoitti:
kallionkundi kirjoitti:
Muah. Nojuu jos halpiksia tahtoo mitä jokaisella vastaantulijalla päällä ni mikäs siinä.
Miksi väärentelet ja irrotat asioita asiayhteyksistään toisten ihmisten kirjoituksia ... vain kerätäksesi kerrottavaa sinne "soffalle"?
ps. ovat kyllä paljon laadukkaampia kun itäsuomalaisten vaateostokset prismoista ja citymarketeista :D
:D On meillä täällä muitaki, ja mikäs tässä estää tekemästä ostoksensa vaikka Italiasta jos siltä tuntuu :D
Mut hei johan sannoin että ei se virhe oo pukeutua jäkkiin ja jonesiin.
Nehän on vähän ku prismaa ja citymarkettii ne vaatteet. En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani. |
Leccare kirjoitti:
Eli löydän useimmiten rättini Matiniguen taikka Bugattin hyllyistä.
Suosit aika jupahtavia merkkejä o_O
Jupahtavia? Eivät ole sitä minun mielestäni. Ainiin Pierre Cardin tekee myös mukavia vaatteita, jotka eivät raiskaa liikaa silmiä. Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | VeliSkeptinen En ole Esprit ihmisiä, sillä on jotenkin sellainen nilkihkö imago silmissäni. |
ja mikäs tässä estää tekemästä ostoksensa vaikka Italiasta jos siltä tuntuu :D
Missäs vaiheessa ennätät käydä sieltä ostamassa, kun roikut netissä 24/7 tai "sohvalla" sitä tikkaria kerjäämässä? Vai tilaat netistä? |
Missäs vaiheessa ennätät käydä sieltä ostamassa, kun roikut netissä 24/7 tai "sohvalla" sitä tikkaria kerjäämässä? Vai tilaat netistä?
Liikkuuhan se netti mukana. :) Älä viiti olla tollain.
Ota lisää vähän viunasta nii ei kiristä vanne. En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani. |
kallionkundi kirjoitti:
Missäs vaiheessa ennätät käydä sieltä ostamassa, kun roikut netissä 24/7 tai "sohvalla" sitä tikkaria kerjäämässä? Vai tilaat netistä?
Ota lisää vähän viunasta nii ei kiristä vanne.
Laita toi kitinä tuonne blexblobin fiksusti avaamaan OT-ketjuun, niin en sotke alkuperäistä ketjua. Tai säästä tuo kaikki kitinä sinne psykiaktrin soffalle. |
kallionkundi kirjoitti:
Ota lisää vähän viunasta nii ei kiristä vanne.
Laita toi kitinä tuonne blexblobin fiksusti avaamaan OT-ketjuun, niin en sotke alkuperäistä ketjua. Tai säästä tuo kaikki kitinä sinne psykiaktrin soffalle.
Sinähän se siinä kitiset :) Oon pahoillani että osu ja uppos taas kerran. En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani. |
 | TitturaTattura kirjoitti:
Mut hei johan sannoin että ei se virhe oo pukeutua jäkkiin ja jonesiin.
Nehän on vähän ku prismaa ja citymarkettii ne vaatteet.
Jack & Jones on mun suosikkikauppa... :( "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|