Esprit
 | VeliSkeptinen |
 | ^etkös sä tykännytkään Espiritistä? Vai oliks se Dressman sun kauppas?
tottakai tollanen lippulaiva pitää jossain välissä käydä tsekkaamassa. DD |
 | blexblosbl Skeeter kirjoitti:
^etkös sä tykännytkään Espiritistä? Vai oliks se Dressman sun kauppas?
Hyvin muistettu! |
 | VeliSkeptinen ^Täytyy kyllä onnitella vilpittömästi kk:ta. Hän on onnistunut leimaamaan mut "Dressmann-mieheksi" ja tuhoamaan maineeni City-naisten parissa. Hienosti toimittu! |
 | blexblosbl VeliSkeptinen kirjoitti:
^Täytyy kyllä onnitella vilpittömästi kk:ta. Hän on onnistunut leimaamaan mut "Dressmann-mieheksi" ja tuhoamaan maineeni City-naisten parissa. Hienosti toimittu!
Mutta hei Dressmann uudisti imagoaan, ehkä se onnistuu sultakin! |
 | kallionkundi blexblosbl kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
^Täytyy kyllä onnitella vilpittömästi kk:ta. Hän on onnistunut leimaamaan mut "Dressmann-mieheksi" ja tuhoamaan maineeni City-naisten parissa. Hienosti toimittu!
Mutta hei Dressmann uudisti imagoaan, ehkä se onnistuu sultakin!
VeliSkeptinenhän sopii mitä parhaiten Dressmanin uuteen Rolling Stones lick-imagoon kieli ulkona city-naisten perään kuolaavista city-sonneista. |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
No oikeesti sill ei oo mitään väliä mistä vaatteesi ostat. Muistan vaan teidän vittuilut näistä kyseisistä rättikaupoista. |
 | VeliSkeptinen kallionkundi kirjoitti:
VeliSkeptinenhän sopii mitä parhaiten Dressmanin uuteen Rolling Stones lick-imagoon kieli ulkona city-naisten perään kuolaavista city-sonneista.
Mulla on edelleenkin se satasen lahjakortti sinne. Onneksi huomasin että se on voimassa kolme vuotta joista kaksi jäljellä, joten ei tässä vielä hengen hätää. |
 | blexblosbl VeliSkeptinen kirjoitti:
kallionkundi kirjoitti:
VeliSkeptinenhän sopii mitä parhaiten Dressmanin uuteen Rolling Stones lick-imagoon kieli ulkona city-naisten perään kuolaavista city-sonneista.
Mulla on edelleenkin se satasen lahjakortti sinne. Onneksi huomasin että se on voimassa kolme vuotta joista kaksi jäljellä, joten ei tässä vielä hengen hätää.
Osta koko rahalla kalsareita! Mun mielestä ne ManUnderwearit on ihan hyviä. |
 | blexblosbl blexblosbl kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
kallionkundi kirjoitti:
Mulla on edelleenkin se satasen lahjakortti sinne. Onneksi huomasin että se on voimassa kolme vuotta joista kaksi jäljellä, joten ei tässä vielä hengen hätää.
Osta koko rahalla kalsareita! Mun mielestä ne ManUnderwearit on ihan hyviä.
Ja siihenhän KK ei varmasti osaa kommentoida, kun ei kerran alusvaatteita käytä. |
 | kallionkundi blexblosbl kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
kallionkundi kirjoitti:
Osta koko rahalla kalsareita! Mun mielestä ne ManUnderwearit on ihan hyviä.
VeliSkeptinen hankkii 2kpl/9,95€ slogginsa Tarjoustalon alennusräkistä!
Edit: ^ kuponkitarjouksena 2kpl/4,95€ |
 | blexblosbl kallionkundi kirjoitti:
blexblosbl kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
Mutta hei Dressmann uudisti imagoaan, ehkä se onnistuu sultakin!
Eiks toi sopis sulle paremmin, kun ihmettelet miksei muut toljottele naisia salilla, busseissa ja silloilla. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|