Farkkujen ostamisen sietämätön vaikeus.

AlkuunEdelliset1–20 / 46SeuraavatLoppuun

kallionkundi
Onko sinulla hankaluuksia löytää kaupoista sellaisia farkut, kun haluat? Vai ostat mahdollisimman sopivat ja tuunaat niitä kotona, tyydyt citymarketin ja dressmannin osta 2 saat 3 farkkuihin vai ostat eurokankaasta farkkukangasta ja pyydät MissHW:ltä ompeluohjeita?

Itselläni on useasti (lue aina) löytää mieluisia farkkuja, joihin saisin mahtuun suuret ... treeneissä paksuutta keränneet reidet ja olisivat silti sillai kivasti löysähköt. Sellaisia on vaikea löytää ja en suostu ostamaan ylisuuria tuumakokoja. Jack and Jonesilta löydät monesti lähellä sopivat, muttei täydellisiä.
blexblosbl
Mun on vaikee löytää sellasia, joissa olis tarpeeks lyhyet puntit. Oon selvästi raajarajoitteinen. JJ:ltä voi tilata nettikaupasta erilaisia kokoja, mutta ne tulee jollain ihme UPS:llä eikä postitse, niin vähän vaikeaa.

VeliSkeptinen
Mulla ei ole ongelmaa, koska ostan vain Levi's 501 mallia, sehän on tunnetusti suunniteltu miehekkäälle heterovartalolle.

kallionkundi
blexblosbl kirjoitti:
Mun on vaikee löytää sellasia, joissa olis tarpeeks lyhyet puntit.

Pyydät vaan nätisti MissHW:ltä, niin kyllä se lyhentää.

Kyllä on. Jo ennen kuin valtava pötsini karsi valikoimista suuren osan suosikkimerkeistäni, kuten Diesel, Armani, Calvin Klein,Pierre Cardin, Matinique (taisin typota toisessa ketjussa) ja pari muuta merkkiä, oli korkean vötärön takia vaikea löytää sopivia farkkuja. Suuri osa malleista näytti aika rivolta päällä korostaessaan sukupuolielimiä. Onnekseni Mr Bigin valikoimasta löytyivät valtavat Camelin farkut, jotka sopivat ostohetkellä täydellisesti päälleni. Kunhan kutistun 40 tuumaan, laajenee valikoima muutamalla merkillä ja mallilla. Kun pääsen rutistamaan itseni 38" farkkuihin, elämä muuttuu jälleen siedettäväksi, edulliseksi ja hullut päivät vähemmän turhauttaviksi.
Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.

Olen ennen vihannut farkkujen ostamista, kaikissa liian lyhyet lahkeet. Mutta nyt olen löytänyt pari merkkiä jotka istuu päälle ja lahkeissa riittävästi pituutta.

jos on vaikeutta ostaa hyviä farkkuja ni tutustukaa muihinkin farkkuihin ku citymarketin tms farkkuihin. monesti joku tietty merkki tekee tietynlaiselle vartalolle ja reisille sopivia farkkuja. onneksi itsellä on sen verran löysä pukeutumistyyli että hyvät farkut on helppo löytää. :)

nykyään noista "street" vaateliikkeistä löytää löysiä farkkuja jotka oikeasti eivät ole niin löysiä (ainakaan minulle) kuin pitäisi. suosittelen kokeilemaan sellaista liikettä. toki hinta hieman pompsahtaa... :P

No on! Mä niin INHOAN farkkujen ostamista!

VeliSkeptinen
hetki_ikuisuus kirjoitti:

Kannattaa suosia (mini)hametta

mä haluun ehkä seuraavaks ostaa sellaset biker-farkut. sopii varmaan mun läskiperseelle ihan vattumaisen hyvin :D
either you think or else others have to think for you and take power from you, pervert and discipline your natural tastes, civilize and sterilize you

kallionkundi
^ älä suosittele sellaisia VS:llä .. se voi haksahtaa hyvän vinkin (kuten rauman lukon 2010 mestaruuskunnon) saatuaan.

kallionkundi kirjoitti:
Onko sinulla hankaluuksia löytää kaupoista sellaisia farkut, kun haluat?

Kyllä. Latinapersus vaatii erityistä mallia, ja lahkeiden pituuskin jättää yleensä toivomisen varaa: lyhentäminen on hetken homma, pidennys ei yleensä onnistu helposti, jos onnistuu lainkaan.

Tästä syystä olen siirtynyt käyttämään capreja sekä hameita. Niitäkin tosin joutuu säätämään omaan kroppaan sopivaksi.

Ei ole kuitenkaan niin vaikeaa kuin eräällä tuttavallani, jolla on 55cm:n vyötärö ja 80DD-rinnat. Siinä on etsintäpartiolle töitä, kun hakee istuvaa paitaa. :D
Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

I'm cute, let's put me in charge.

Useful shit.

VeliSkeptinen kirjoitti:

Kannattaa suosia (mini)hametta

Epäilen syvästi. :D

SAMOIN
Aina liian pitkät lahkeet
Vaa minkäs teet ku persjalkanen oon
En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani.

blexblosbl
Naisten farkut ovat kyllä hyvä keksintö, sillä näyttävät yleensä vähintään ok:lta päällä.

Mä olen farkkuihin tyytyväinen, jos ne mahtuu päälle eikä persvako vilku kun menen kyykkyyn.
Yllätyin iloisesti kun löysin Seppälän outletistä peräti kolmet (erilaiset) farkut, jotka täyttivät kyseiset kriteerit - eikä hintakaan ollut huima, 5e/kpl.

Edelliset farkut olivat J&J:t, olisin ostanut samanlaiset, mutta sitä mallia ei enää myydä. Tai ainakaan en löytänyt kun kävin etsimässä.

Jos laihtuisin, tai kasvaisin huimasti pituutta, ei farkkujen osto olisi näin hankalaa.

blexblosbl kirjoitti:
Naisten farkut ovat kyllä hyvä keksintö, sillä näyttävät yleensä vähintään ok:lta päällä.

Aika mielenkiintoinen vinkki. Miltä merkeiltä olet löytänyt parhaiten istuvat?
Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.

blexblosbl
Leccare kirjoitti:
blexblosbl kirjoitti:

:D Aika paha.

blexblosbl kirjoitti:
Leccare kirjoitti:
blexblosbl kirjoitti:

:D Aika paha.

Itseasiassa monet ruipelot fruttarit/metroseksuaalit käyttävät naisten farkkuja.

kallionkundi kirjoitti:
... ostat eurokankaasta farkkukangasta ja pyydät MissHW:ltä ompeluohjeita?
Kantsii pyytää joltain prolta ohjeet, tai sit tulla kankaan kanssa kylään. Miä osaan tehdä, mutten neuvoa <3

Nii. Miulla on kahdet farkut enkä käytä kumpiakaan. Ekat ostin enkuista kun olivat somat, ja sit unohdin ne, ja tokat on siltä varalta, että meän pärrä jossain vaiheessa ensi kesänä korjaantuu, ja sillä pääsee ajelemaan.

AlkuunEdelliset1–20 / 46SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun