Vanhenemisen merkit
 | blexblosbl Mistä huomaat, että ikää on tullut lisää? Onko ajattelusi, mieltymyksesi tai fyysinen olemus muuttunut?
Itse huomaan, että jutut alkavat kiertää samaa rataa. En muista enää mitä ketjuja olen jo aloittanut aikaisemmin tai mista aiheista jutellut. Samoin ongelmana on se, että en muista enää mitä leffoja olen jo ostanut, joten en voi ostaa niitä lisää.
Muuten toki yleistä kehitystä on tapahtunut pään sisällä, mutta yksittäisiä muutoksia on vaikeampi nopeasti sanottuna muistaa. |
 | Erratic1 Pystyy ajattelemaan joskus (harvoin) muutakin kun naisia. |
 | blexblosbl ^ Miehiä? |
 | ^ Tai tv-ohjelmia? :D Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
I'm cute, let's put me in charge.
Useful shit. |
 | Diablesse kirjoitti:
^ Tai tv-ohjelmia? :D
naisillahan sen huomaa rupsahtamisesta:) - If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve |
 | blexblosbl Vermithrax kirjoitti:
naisillahan sen huomaa rupsahtamisesta:)
Aika paha tilanne: silloin kun on fiksu, on rupsahtanut ja päinvastoin. |
 | Vermithrax kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Nyt en tajunnu. Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim
Useful shit. |
 | Diablesse kirjoitti:
Vermithrax kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Nyt en tajunnu.
vanhenemisen joka oli alkup. aihe
.on se tuo rupsahtaminen semmoinen naistentauti että onneksi se ei meihin miehiin tartu. -UT - If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve |
 | Maan vetovoimasta ja siitä että mulkoilee teini-ikäisiä murhaavasti milloin missäkin tilanteessa.Tiedän:boring.. vieläkö pitää kauan odottaa että saa... |
 | En ole oikeastaan huomannut kuin komistuvani ja karismakin rupee olemaan kohdillaan :P "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | arzitheman kirjoitti:
En ole oikeastaan huomannut kuin komistuvani ja karismakin rupee olemaan kohdillaan :P
Tää on siis niiiiiiiin väääärin...LOL vieläkö pitää kauan odottaa että saa... |
 | tazzi Kun pojittelu muuttuu sedittelyksi :P |
 | kallionkundi Olen huomannut, että Veli Skeptinen on ainakin ruvennut herutteleen kovin setämäisesti viime aikoina.
Itse sitä vastoin olen huomannut laittanut kaikkeen omaan tekemiseen entistä enemmän eforttia, vimmaa ja vihaa ... kun toiset "normaalit" alkaa harjoittelemaan tylsiä eläkepäiviä.
Ja tukkakin on edelleen oma ja yhtä tuuhee, kun teininä .. toiset ne kaljuuntuu, mutta kk ei o/ |
 | Musta on tulossa kalju "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | blexblosbl Kiipeli kirjoitti:
Musta on tulossa kalju
Älä nyt oo tollanen, ei kai sentää? |
 | kallionkundi Kiipeli kirjoitti:
Musta on tulossa kalju
Otan osaa!
Edit : lisätty lieventävä asianhaara ... ei ole kiinni iästä, vaan geeneistä |
 | Kiipeli kirjoitti:
Musta on tulossa kalju
Aja loputkin pois,tytöt tykkää...;) vieläkö pitää kauan odottaa että saa... |
 | Tietysti siitä huomaa, kun pätkii enemmän.
Sitten on tapojen ja mieltymysten pinttyminen. Kun on vuosikausia hioutunut joku hyväksi havaittu tapa tai mieltymys niin mitäpä sitä vaihtamaan mutta huomaa vaan välillä olevansa niiden vanki:D |
 | Vermithrax kirjoitti:
on se tuo rupsahtaminen semmoinen naistentauti että onneksi se ei meihin miehiin tartu.
Mieleen hyppäsi Sinkkuelämää-jakso, jossa Samantha deittasi 70-vuotiasta äijää ja näki sen roikkuvan velttokurtuuperseen ja sai paniikkikohtauksen ja juoksi talosta ulos keskellä yötä xD
Että juu miehet perseineen senkun komistuu iän myötä xD Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim
Useful shit. |
 | blexblosbl ^ Kuulostaa lähinnä KK:lta... vai onkohan sillä pelkkä vatsanahka roikkumassa. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|