Vanhenemisen merkit

AlkuunEdelliset61–76 / 76SeuraavatLoppuun
Kiipeli kirjoitti:
ninantha71 kirjoitti:
Kiipeli kirjoitti:
Musta on tulossa kalju

Aja loputkin pois,tytöt tykkää...;)

Mulla on jo ollut hiukset mallia "kalju" jo yli kuuden vuoden ajan. Ei oo tytöt tykänneet.

Toisaalta tytöt ei tykänneet kun oli pitkät hiukset. Eikä ne erityisemmin ole tykänneet karvattomasta naamasta. Myöskään tämä nykyinen "parta" ei ole lisännyt tyttöjen kiinnostusta.

Mutta mä haluan ne viikset, ne perkeleet ei vaan kasva...
"Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma"

Kampajaa löysit multa harmaan hiuksen, jaiks. :( Naamassakin alkaa oleen rypynalkuja, en tyksi. Muuten oon fyysisesti aika pal paremmassa kuosissa ku nuorena, ja jaksan paljon enemmän. Ajattelutapa on muuttunut aika paljon. Ajattelen liberaalimmin, ja olen itteeni kohtaan suvaitsevaisempi. Toisaalta sellainen tietty naiivius on ajattelutavasta kadonnut, ja kyynisyys pukkaa välillä pintaan.

edit. Ai niin, pari iltaa sitten kävin yökerhossa, jonka keski-ikä varmaan huiteli siel kahdenkympin korvilla. Edellä olevilta tytöiltä kysyttiin paperit, mä vaan tokasin, et "et kai sää ihan oikeesti meinaa multa papereita kysyä?" Poke pudisti päätään. Et joo, feissi ei kyl oo enää parikymppisen. :D Ei sentäs käännyttänyt mua pois liian vanhana. :)
-Always look on the bright side of life-

EmmaGo kirjoitti:
Kampajaa löysit multa harmaan hiuksen, jaiks.

Olen löytänyt paitani selästä muutaman harmaan irtohiuksen (kenen??) ja kulmakarvojakin on jo harmaantunut. Ikää samanverran kuin sullakin... Tuntuu vähän ennenaikaiselta kyllä.

blexblosbl kirjoitti:
Masa190 kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:
Niinistö on äärimmäisen mukava, poikkeuksellisen kohtelias ja karismaattinen mies, mutta kyllä painovoima ja vuosikausien tupakointi vain hänessäkin näkyy.

Se on patsasteleva pelle, joka osaa vain haukkua muita poliitikkoja.

Vähän niinkun sä?

No arvaa ärsyttääks sellane pellepoliitikko jonka seksuaalista vetovoimaa puolet Suomen naisista analysoi.

taas yksi merkki havaittu: perjantaina riehutun keikan jäliltä on niska vieläkin hellänä =/
against humans since '85

-Nemesis- kirjoitti:
Lifemocker kirjoitti:
ei jaksa enää juoda viinaa entiseen malliin

Itse olen monesti miettinyt tätä juttua. Minä väitän, että ikä ei ole suurin vaikuttaja tässä. Se on alkoholin määrä.

Jos nyt miettii minkälaisia määriä join nuorempana perus ryyppyiltana ja vertaan niitä nykyisiin määriin, niin ero on huima. Eron huomaa esimerkiksi rahan menossa. Nuorena baarissa riitti se satanen tai pari. Nyt menee se satanen euroissa. Joten kyllä sitä näin vanhempana tulee vedettyä enemmän sitä viinaa ihan huomaamatta.

Toki tämä riippuu henkilöstä. Jos joisin nyt samoja määriä kuin nuorempana, niin eipä niitä megakrapuloita tulisikaan.

Sietokyky kasvaa ja palautuminen hidastuu, annan enemmän merkitystä palautumiselle. Mä join nuorempana ihan tolkuttomasti nupin turvoksiin kankkunen kesti max 1 päivän. Nykyään pysyy lapasessa mutta kankkuset on pahempia ja kestää monta päivää JOS lähtee ryyppäämään. Harvemmin lähteekään oikein radalle ja kunnolla.
- If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve

Muuttuneesta suhtautumisestani itseeni, ihmisiin, elämään ja maailmaan.

Siitä, että jokseenkin kaikki asiat, ihmisyys ennen kaikkea, mietityttää ja ihmetyttää. Nuorempana kaikki asiat oli hirveän selkeitä.

Vermithrax kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
Lifemocker kirjoitti:

Itse olen monesti miettinyt tätä juttua. Minä väitän, että ikä ei ole suurin vaikuttaja tässä. Se on alkoholin määrä.

Jos nyt miettii minkälaisia määriä join nuorempana perus ryyppyiltana ja vertaan niitä nykyisiin määriin, niin ero on huima. Eron huomaa esimerkiksi rahan menossa. Nuorena baarissa riitti se satanen tai pari. Nyt menee se satanen euroissa. Joten kyllä sitä näin vanhempana tulee vedettyä enemmän sitä viinaa ihan huomaamatta.

Toki tämä riippuu henkilöstä. Jos joisin nyt samoja määriä kuin nuorempana, niin eipä niitä megakrapuloita tulisikaan.

Sietokyky kasvaa ja palautuminen hidastuu, annan enemmän merkitystä palautumiselle. Mä join nuorempana ihan tolkuttomasti nupin turvoksiin kankkunen kesti max 1 päivän. Nykyään pysyy lapasessa mutta kankkuset on pahempia ja kestää monta päivää JOS lähtee ryyppäämään. Harvemmin lähteekään oikein radalle ja kunnolla.

nii, ennen sai parin päivän ryyppäämisestä päivän rapulan. nyt saa päivän ryyppäämisestä parin päivän rapulan.

ennen tuli juotua joku 12 päkki + viinipullo ENNEN baaria, nykyään se on just ja just se 12 päkki + 2-3 kaljaa baarissa ja kotiin nukkumaan =D

eikä jaksa enää ryypätä 2-3 päivää putkeen. perjantainakin teki mieli lähtee baarista kotiin jatkamaan kun huomas että alkaa olla jo vähän soosissa. kotona saa olla rauhallisemmin ^^
against humans since '85

Lifemocker kirjoitti:
Vermithrax kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
Lifemocker kirjoitti:

nii, ennen sai parin päivän ryyppäämisestä päivän rapulan. nyt saa päivän ryyppäämisestä parin päivän rapulan.

ennen tuli juotua joku 12 päkki + viinipullo ENNEN baaria, nykyään se on just ja just se 12 päkki + 2-3 kaljaa baarissa ja kotiin nukkumaan =D

eikä jaksa enää ryypätä 2-3 päivää putkeen. perjantainakin teki mieli lähtee baarista kotiin jatkamaan kun huomas että alkaa olla jo vähän soosissa. kotona saa olla rauhallisemmin ^^

Nii mutta toi on 25v aika vitun neitiä, oikeesti. Huono peruskunto toki selittäs ton aika tehokkaasti...
- If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve

MyDior kirjoitti:
Muuttuneesta suhtautumisestani itseeni, ihmisiin, elämään ja maailmaan.

onhan toi parempaa kuin että painovoiman vaikutuksesta:)

tazzi
Ärsyynnyn mopoista.

Vermithrax kirjoitti:
Lifemocker kirjoitti:
Vermithrax kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
Lifemocker kirjoitti:

Nii mutta toi on 25v aika vitun neitiä, oikeesti. Huono peruskunto toki selittäs ton aika tehokkaasti...

jaa ai se ettei tee mieli enää olla ihan turpa täynnä?

on teiniä että vetää perseet ja on neitiä jos ei näin tee, mitä vittua?! =D
against humans since '85

Lifemocker kirjoitti:

ei vaan se ettei kroppa kestä 25v pientä juhlimista

Vermithrax kirjoitti:
Lifemocker kirjoitti:

ei vaan se ettei kroppa kestä 25v pientä juhlimista

jos tarkasti luet niin kropastahan ei ole juurikaan ollut puhetta.

paitsi sitten kun aletaan jatkoilla kittaamaan sitä viinaa. silloin menee jo urheilun puolelle se homma, eikä ole enää kyse mistään "pienistä juhlimisista", joka sitten kyllä tuntuu pari päivää kropassakin.
against humans since '85

Elämä ja ajatukset on seesteisemmät.
Nuoruuden raikkaus on kadonnut ja aikuisen naisen kauneus jäänyt jäljelle (hehe).
Elämäni ensimmäisen kerran on tullut vähän massua (vaikka painoni onkin aikuisiällä sahannut 50-60 kilon väliä, niin massua mulla ei ole koskaan ollut aikaisemmin).
“We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.”
-George Bernard Shaw-

AlkuunEdelliset61–76 / 76SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun