Sexiä exän kanssa, mahdotonta?

AlkuunEdelliset1–20 / 539SeuraavatLoppuun

Voiko tuota selvemmin ilmaista.Eli millaiset ovat tuntemuksesi entiseen rakkauteesi.Oliko esimerkiksi seksi niin kamalaa jotta se ei enää tulisi kysymykseen.Mitkä seikat sitä voisivat estää?
"Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."

-littlelight
tazzi
Ei voi. Itsekunnioitus estää. Mut saa vaan koko pakettina. En anna kuoria kermoja päältä.

Tunnen itseni vanhanaikaiseksi, mutta on mahdotonta. Jos ihan höpönassunpesä-henkisesti spekuloin, niin ehkä jos tilanne olisi se, että itse olisin lähtenyt vetämään ja exä pyytäis seksiä niin jonkinlaisesta velvollisuudentunnosta voisin ehkä suostua.

Ei voi niputtaa. Yhden kanssa mahdoton ajatus, toisen kanssa saattaisin suostuakin...

VeliSkeptinen
^Ei auta vaikka Nicole Kidman haluaisi hetken huumaa kanssasi?

lumocolor kirjoitti:
Ei voi. Itsekunnioitus estää. Mut saa vaan koko pakettina.

Erittäin hienosti sanottu.

VeliSkeptinen kirjoitti:

En ole ollut sen kanssa vielä.

arzitheman kirjoitti:
Voiko tuota selvemmin ilmaista.

"Seksiä exän kanssa - mahdotonta?"
Tai "Seksiä exän kanssa. Mahdotonta?" En osaa päättää.

Itse aiheeseen. En aio harrastaa rakkaudettomia huuman hetkiä luostarissani.

Panen eksäni kanssa. Edelleen elämäni parasta seksiä. Fb-suhde extroilla pelittää meillä, kaikki eivät toki sellaiseen kykene.
Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

I'm cute, let's put me in charge.

Useful shit.

kallionkundi
Mahdoton ajatus .. korkeintaan voi virpoa exä mielessä.

VeliSkeptinen
PersonalJesus kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:

Kysymys oli oikeastaan suunnattu Lumocolorille joka haluaa antaa vain koko paketin eikä antaudu katalien naisten kermankuorintaan. Mikä itseasiassa on oikein kunnioitettavaa.

No tietysti olisin voinut aloitukseen laittaa oman mielipiteenikin..ei minua ainakaan poikamies statuksessa häirinnyt vaikka meillä oli seksiä jotakuinkin vuoden ainakin jo suhteen päätöksestä ja varsinkaan kun se ei ollut mikään varsinainen syy eroon ja muutenkaan ei ollut mitään kauhean katkeria fiiliksiä toisiamme kohtaan.Eli se jokin puuttui mutta seksi toimi.
"Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."

-littlelight

Ajna kirjoitti:
arzitheman kirjoitti:
Voiko tuota selvemmin ilmaista.

"Seksiä exän kanssa - mahdotonta?"
Tai "Seksiä exän kanssa. Mahdotonta?" En osaa päättää.

Itse aiheeseen. En aio harrastaa rakkaudettomia huuman hetkiä luostarissani.

Eipäs puuttuilla..huomasin itsekkin että oli vähän hassusti ilmaistu ja tunnetusti patalaiskana en jaksanut enää edes korjata ..

-littlelight

tazzi
VS: Ei auttais. Nicole on vähä turhan puuma mun makuun ja kaikki mihin Tom Cruise on koskenu on pilalla... Tai vähintäänkin skientologeille varattuja. Tietenki jos se nyt tulis pimpottaan ovikelloa niin se pitäis äkkiä hurmata se ja velvollisuudesta seurustella 3 kuukautta ni sit sitä ei laskettais hetken huumaksi.

VeliSkeptinen kirjoitti:
PersonalJesus kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:

Kysymys oli oikeastaan suunnattu Lumocolorille joka haluaa antaa vain koko paketin eikä antaudu katalien naisten kermankuorintaan. Mikä itseasiassa on oikein kunnioitettavaa.

Tajusin kyllä, mutta halusin silti vastata, ettei kukaan jäisi väärään käsitykseen.

VeliSkeptinen
^Toi oli kyllä tärkeä selvennys, moni city-nainen olisi varmaan tullut mustasukkaiseksi Nicolelle muuten.

tazzi
epäilemättä.

it's never gonna happen. vaikka onkin mulkku. ei kylläkään niin mulkku.
either you think or else others have to think for you and take power from you, pervert and discipline your natural tastes, civilize and sterilize you

kallionkundi
^^^ cityneidot kiinnostuu varmasti välittömästi Nicolea panneesta Veli Skeptisestä, koska aika harva sitysonni voi kehua vastaavalla saavutuksella.

VeliSkeptinen
^Sulla on toi luetunymmärtäminen ollut hieman hakusessa viime päivinä.

*enemmän spinningiä, vähemmän cityilyä, niin ajatuksesi selkiintyvät*

AlkuunEdelliset1–20 / 539SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun