Deittailisitko exäseksisuhteen harrastajaa?
 | Tuli tuosta "Sexiä exän kanssa, mahdotonta?" -ketjusta mieleen, että häiritseekö teitä se, jos tutustutte sinkkuihmiseen, jonka tiedätte harrastavan säännöllistä seksiä jonkun fuckbuddyn kanssa? Ja tekeekö se tilanteeseen eroa onko ko. fuckbuddy ex-poika/tyttöystävä? Aloittaisitteko deittailun, vai jäisikö deittailut deittaamatta tämän tiedon valossa? Really, it's just a question of reassembling the components in the correct sequence. |
 | Riippuu ihan siitä, että kauanko erosta on ja kauanko fuckbuddyily on jatkunut. Ja siitä, että onko valmis luopumaan/lopettamaan fuckbuddyilyn deittaillakseen mua.
Sama se mulle on onko se exä vai ei, tai palaako takaisin sen luokse jos meistä ei mitään tulekaan. Mut mä itse lähden siitä, että deittaan vain ja ainoastaan yhtä ihmistä kerrallaan ja toivon toiselta samaa mua kohtaan. hullu, mikä hullu...
mmm...beer... |
 | No, samapa tuo muuten mutta jos se ei lopu viimeistään ensimmäisen deitin jälkeen tai systeemi ei mene ainakin toistaiseksi pois voimasta niin minua ei kiinnosta. Jos haluaa olla minun kanssani niin on sitten vain minun kanssani. Sen verran voin sentään sanoa itsestäni ettei minun lisäkseni tarvita toista miestä jotta kumppanini saa seksiä... Keep a memory of me, not as a king or a hero; but as a man: fallible and flawed.
Puhun omista kokemuksistani. Minulla ei ole tarjota varmaa yleistotuutta joka asiaan.
Marttyyrirunoilija -Diablesse |
 | Tietenkin sen pitää loppua jos tavoite on tutustua vakavasti tähän ihmiseen sillä ajatuksella että mun ja sen jota deittailen suhteesta voisi tullakin jotain. Jos taas vaikuttaa parin ekan tapaamiskerran jälkeen että ei loksaha niin ei sillä väliä ole mitä tekee vaikka tapailtaisiinkin satunnaisesti jatkossakin.
Itse olen uskollinen ja odotan sitä kumppaniltanikin mutta se, missä vaiheessa voi ikään kuin odottaa sitä sitoutumista on tapauskohtaista. Käytännössä kai seuraavat asiat määrittää aika paljon sitä, onko kyseessä etäsuhde, onko harrastettu yhdessä seksiä/seksin laatu eli yhteensopivuus. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | ^ niin ja jottei palstan näsäviisaat taas pääse iskemään niin paras mainita että tottakai ne tunteet tulee etusijalle tuollaisten asioiden kuin välimatka tai seksi. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | blexblosbl ^ Tuskin pääsee iskemään, ei tosta oikein saa selvää. :S |
 | Machinery kirjoitti:
Tuli tuosta "Sexiä exän kanssa, mahdotonta?" -ketjusta mieleen, että häiritseekö teitä se, jos tutustutte sinkkuihmiseen, jonka tiedätte harrastavan säännöllistä seksiä jonkun fuckbuddyn kanssa? Ja tekeekö se tilanteeseen eroa onko ko. fuckbuddy ex-poika/tyttöystävä? Aloittaisitteko deittailun, vai jäisikö deittailut deittaamatta tämän tiedon valossa?
Määrittele deittailu, kiitos. Jotkut deittaa huvikseen ja lyhyen aikaa, toiset aikoo naimisiin kolmannella deitillä. Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
I'm cute, let's put me in charge.
Useful shit. |
 | Machinery kirjoitti:
Tuli tuosta "Sexiä exän kanssa, mahdotonta?" -ketjusta mieleen, että häiritseekö teitä se, jos tutustutte sinkkuihmiseen, jonka tiedätte harrastavan säännöllistä seksiä jonkun fuckbuddyn kanssa? Ja tekeekö se tilanteeseen eroa onko ko. fuckbuddy ex-poika/tyttöystävä? Aloittaisitteko deittailun, vai jäisikö deittailut deittaamatta tämän tiedon valossa?
Vielä enemmän kuin se että harrastaisi seksiä irtona, sinkkuna satunnaisesti.
Kyllähän se pitäis selvittää melko heti tapailun alussa että missä mennään. Mä en ole jenkkiläinen sarjadeittaaja enkä deittailis sinkkuna pysyäkseni sinkkuna tai edes saadakseni seksiseuraa.
Jos alkaisin jotakuta tapailemaan niin peli olisi selvä siinä vaiheessa: jos haluaa deittailla muitakin, ei deittaile mua. So motherfuckin´ simple -> seuraava - If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve |
 | tazzi Vermithrax kirjoitti:
Machinery kirjoitti:
Vielä enemmän kuin se että harrastaisi seksiä irtona, sinkkuna satunnaisesti.
Kyllähän se pitäis selvittää melko heti tapailun alussa että missä mennään. Mä en ole jenkkiläinen sarjadeittaaja enkä deittailis sinkkuna pysyäkseni sinkkuna tai edes saadakseni seksiseuraa.
Jos alkaisin jotakuta tapailemaan niin peli olisi selvä siinä vaiheessa: jos haluaa deittailla muitakin, ei deittaile mua. So motherfuckin´ simple -> seuraava
Oho! Oon Vermixen kans hyvin pitkälti samoilla linjoilla. Ei lisättävää. |
 | Machinery kirjoitti:
häiritseekö teitä se, jos tutustutte sinkkuihmiseen, jonka tiedätte harrastavan säännöllistä seksiä jonkun fuckbuddyn kanssa?
Eli häiritseekö jotain, jos joku satunnainen uusi tuttavuus, kuten esim. kaveri, deittailisi vielä eksäänsä? Eli tarkoitus olisi moralisoida noin ylipäätään, vaikkei itse olisikaan kiinnostunut ko. ihmisestä? :D Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim
Useful shit. |
 | Diablesse kirjoitti:Eli häiritseekö jotain, jos joku satunnainen uusi tuttavuus, kuten esim. kaveri, deittailisi vielä eksäänsä? Eli tarkoitus olisi moralisoida noin ylipäätään, vaikkei itse olisikaan kiinnostunut ko. ihmisestä? :D
Kuten tuossa omassa vastauksessani tätä jäsentelin, niin ei se tuossa tilanteessa haittaisi. Ainoastaan sitten jos olisi jotain järkeä tai ajatusta vakavoitua. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | njoy kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:Eli häiritseekö jotain, jos joku satunnainen uusi tuttavuus, kuten esim. kaveri, deittailisi vielä eksäänsä? Eli tarkoitus olisi moralisoida noin ylipäätään, vaikkei itse olisikaan kiinnostunut ko. ihmisestä? :D
Kuten tuossa omassa vastauksessani tätä jäsentelin, niin ei se tuossa tilanteessa haittaisi. Ainoastaan sitten jos olisi jotain järkeä tai ajatusta vakavoitua.
Sama mutta mun mielestä deittailu deittailun vuoksi on järjetöntä. Tiedä sitten miten markkinat toimii, joutuuko tuohon vääjäämättä mukaan jos ei kuitenkaan ole tarkoitus ottaa ensimmäinen vähän sinnepäin loppuiäksi tms.
Ymmärrän kyllä että ekan kahvin jälkeen voi vaikuttaa aika skitsolta alkaa tenttaamaan että nussitko vielä exiä, onko fuckbuddyjä häh? - If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve |
 | Vermithrax kirjoitti:
mun mielestä deittailu deittailun vuoksi on järjetöntä.
Sulle se on järjetöntä, ja ymmärrän sen.
Mulle (ja ilmeisesti joillekin muillekin) se on ajanvietettä, vähän niinkun kokeilee kepillä jäät et osaako sitä vielä jutella muille miehille/naisille vaikkaei oma olekaan enää ihan samalla tavalla oma kuin ennen, jos on oma laisinkaan.
Vermithrax kirjoitti:
Tiedä sitten miten markkinat toimii, joutuuko tuohon vääjäämättä mukaan jos ei kuitenkaan ole tarkoitus ottaa ensimmäinen vähän sinnepäin loppuiäksi tms.
En mä markkinoista mitään tajua jollei puhuta osakkeista, ja siitäkin aika vähän :D Mut en stressaa turhasta ja ainahan voi kysellä jos jokin epäilyttää.
Vermithrax kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että ekan kahvin jälkeen voi vaikuttaa aika skitsolta alkaa tenttaamaan että nussitko vielä exiä, onko fuckbuddyjä häh?
Ihan normikäytöstähän toi on, nykyaikaa :D Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim
Useful shit. |
 | Vermithrax kirjoitti:Sama mutta mun mielestä deittailu deittailun vuoksi on järjetöntä.
Onhan se tavallaan, tässä on kyllä myös se selvä ero et mä ehkä vähän turhan paljo ajattelen nää vastaukset henkilökohtaiselta kantilta joka ei oo sama kuin monen muun mielestä normaali deittailu.
Esim. mun deitti-ilmoitus ei selkeästi ole vain parisuhteen tavoittelua, tapaan mielelläni myös yleensäkin mukavia naisihmisiä joiden kanssa mulla vois olla jotakin yhteistä. Toisaalta mä elän siinä harhakuvitelmassa että siinä sivussa saattaisi löytyä ihminen jonka kanssa vois saavuttaa jotain syvällisempääkin. En mä toki kaikkia mun kavereita pane vaikka Lifemocker niin olettikin :)
Vermithrax kirjoitti:Tiedä sitten miten markkinat toimii, joutuuko tuohon vääjäämättä mukaan jos ei kuitenkaan ole tarkoitus ottaa ensimmäinen vähän sinnepäin loppuiäksi tms.
Tää on kyllä kieltämättä todellinen riski koska aika heikonlaisesti mitään vakavamman luonteista on vastaan tullutkaan. Näyttäisi olevan aika lailla vallalla oleva trendi etsiä vain sitä panoseuraa. Pelkkää FB-suhdetta en etsi, vaan mieluummin platonisesti ystäväsuhteessa kuin pelkässä panosuhteessa. Jos näitä voi jollain tavalla yhdistellä, se on pelkästään plussaa. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | -Nemesis- Machinery kirjoitti:
Aloittaisitteko deittailun, vai jäisikö deittailut deittaamatta tämän tiedon valossa?
Aloittaisin. Ei kai sillä ole väliä kenen kanssa toinen on sinkkuna pannut. |
 | Pakko myöntää, että itseä häiritsee. Saa olla melkoisen täydellinen paketti kympin kiinnostavuustasolla, että harkitsisin edes teoriassa lusikan tunkemista soppaan, missä sinkuksi itsensä määrittelevällä ihmisellä on aktiivinen seksisuhde meneillään, varsinkin jos kyse on exästä tai muuten todella pitkäaikaisesta "vietetään kivaa aikaa yhdessä, pannaan, mut ei me seurustella" -tyylisestä kumppanista.
Faktaa on, että tuollaisessa tilanteessa uusi potentiaalinen kumppani joutuu sekä henkisesti että fyysisesti kilpailuasetelmaan. Ja vielä sen kaltaiseen kilpailuasetelmaan, missä tuo linkkuveitsen ampumataisteluun.
Seksin harrastaminen exän tai pitkäaikaisen "vietetään kivaa aikaa yhdessä, pannaan, mut ei me seurustella" -kumppanin kanssa ei käytännössä juuri koskaan voi olla vapaa tunnesiteistä. Uusi deittailtava astuu siis maaperälle, jossa toisella on vahvoja henkisiä kiinnikkeitä johonkin toiseen ihmiseen, joita vaalitaan ja pätevöitetään säännöllisesti.
Sen lisäksi fyysiseltä puolelta monivuotinen kumppani on aina parempi, osaavampi ja nappulat löytävämpi, kuin joku uusi deittailtava jonka kanssa eksytään sänkyyn asti ensimmäisiä kertoja - ihan sama minkälainen luonnonlahjakkuus tahansa on kyseessä. Kun (toistaiseksi) laadukkaammasta seksistä on muistikuvat selkeitä, syntyy kilpailuasetelma, missä uusi kumppani ei saa reilua ja vapaata mahdollisuutta tuoda toiselle tyydytystä. Seksisuhdeharrastelija kun on spoilannut itsensä tuoreilla ja paremmilla tyydytyksentunteilla.
Tämä johtaa vääjäämättömästi ja erittäin suurella todennäköisyydellä siihen, että seksisuhdeharrastelija ei kerran tai kahden kertakokeilun jälkeen olekaan enää innostunut uudesta deittikumppanistaan, ja sinäänsä viaton toinen osapuoli joka itse on vapaana menneisyyden kahleista, ottaa tavalla tai toisella ansaitsemattomasti leukaansa.
Diablesse kirjoitti:
Määrittele deittailu, kiitos. Jotkut deittaa huvikseen ja lyhyen aikaa, toiset aikoo naimisiin kolmannella deitillä.
Mä itse käsitän deittailun tutustumisena uuteen kiinnostavaan ihmiseen, jonka toivonmukainen tarkoitus on johtaa molemminpuoliseen ihastumiseen ja toivottavasti jossain vaiheessa vakavaan parisuhteeseen. Really, it's just a question of reassembling the components in the correct sequence. |
 | Mä en oo oikein koskaan tajunnut tätä fuckbuddy... tai terveydenhoitosuhteita.. tai mitä ikinä nimeä niistä nyt sitten käytetäänkin. Joo-o... oon vähän vanhanaikainen.
Jos fuckbuddy on vielä toisen ex-tyttis, ni tuskin jäisin seurailemaan tilannetta. Kyllä mulle vähän vääjäämättä tulis mieleen, et onkohan kaikki ny käsitelty ihan kunnolla loppuun asti kyseisten ihmisten välillä. “We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.”
-George Bernard Shaw- |
 | jupsjuu kirjoitti:
oon vähän vanhanaikainen
Mun silmissä sulla on vain oma mielipide. Ei sen takana tarvi olla mitään suurempaa moraali-, yhteiskunta- tai muuta taustaa. Fiiliksellähän sitä menee aika hyvin. Ulkonäkönatsi / Cityn oma Anu Saagim
Useful shit. |
 | njoy kirjoitti:
Toisaalta mä elän siinä harhakuvitelmassa että siinä sivussa saattaisi löytyä ihminen jonka kanssa vois saavuttaa jotain syvällisempääkin.
musta toi on oikeen hyvä ajatus. kivempi olla vaan ja jos joku löytyy, ni sehän on vaan plussaa. näin mäkin teen. either you think or else others have to think for you and take power from you, pervert and discipline your natural tastes, civilize and sterilize you |
 | Jos näkisin tyyppiä useammin kuin kerran ja tutustumisen tarkoitus olisi muuta kuin kaveruus, niin sanoisin että minä tai se jota paneskelee. Ei oikee nappais sänkyynkään hypätä jos tietäis että toinen on minun tapaamiseni lisaksi paneskellu jonku friidun kanssa. Ja se on sille sama onko nainen eksänsä vai ei. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|