Mikä on skunkki?
 | Miten määritellään skunkki? Milloin olet itse mielestäsi sellainen?
Onko skunkki kuka tahansa, joka ei ole sitoutunut peseytymään parisuhteessa? |
 | Miten kukaan päätyy tuollaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen? Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | Yksinkö (siis parisuhteetta) ei voi olla skunkki (eli se on vähän niinkuin "Jos metsässä kaatuu puu ja kukaan ei ole kuulemassa, kuuluuko ääni?")? Jee! Työkaveri päivänä eräänä selas pesuainemyyntisysteemiä ja sanoi mulle "täällä olis isoja saippuapulloja", mitäs tuohon muuta osas sanoa ku "oliko tuo joku vihje?". |
 | Skunkki on haisunäätä ja mahdollisesti sinä itse. |
 | Sallu kirjoitti:
Miten määritellään skunkki? Milloin olet itse mielestäsi sellainen?
Onko skunkki kuka tahansa, joka ei ole sitoutunut peseytymään parisuhteessa?
haisunäätä - If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve |
 | töissä on muutama sellainen, haisevat jo 3metrin päähän.. hirveetä. Jotkut vaan eivät vaihda sukkia, alkkareita, paitaansa päiviin. Erään kimppakyytiläisen työvaatteet (firman kustantama vuokravaate pesulakierto viikko) ovat puhtaammat kuin hänen arkivaatteensa! Jumalaa tuskin on olemassa - lopeta siis murehtiminen ja nauti elämästäsi!
* http://kollaa.myminicity.com/ * |
 | Laatu seuraa se on. Haista vaikka.:D Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|