Minne pukisit ja minne et

Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.
Tää nyt on niinku todellakin ooteetä mut siis jos Suomessa ei ois niin kauheen kylmä, mä kulkisin biksuissa ihan koko ajan. Deittailukin ois helpompaa ku ketään ei voi enää huijata push-up -liiveillä tai korseteilla eli ihmiset näkis heti kuka niit _oikeesti_ kiinnostaa ja kuka ei. Elämä helpottuis ihan valtavasti.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

blexblosbl
^ Miehillä olis vähän sama push-down -paitojen kanssa.

^^ Hyviä pointteja tuot kyllä esille. Suosisin itse samaista asustusta.
Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.

Kaupungille.

kallionkundi
Harmi ettei tälläisiä asennepaitoja saa helpommin kotisuomesta .. muuten ostaisin ja monta! Tämä "olisi kiva"!

Nimimerkki "en tarvitse apua" paidan omistaja.

blexblosbl
^ No eipä ole kovin vaikea tilata netitse ulkomailtakaan.

kallionkundi
^ tiedän ettei ole, mutta toimitusmaksut nostaa äkisti liikaa paidan hintaa ja aina riskinä, että maksu katuu kun pieru saharaan.

Näin kerran netissä Entouragesta tutun mustan ADHD paidan ACDC fontilla, mutta tänne tilaaminen olisi kaksinkertaistanut hinnan ... mutta onneksi bongasin, että voi tukea kotimaista mielenterveystyötä ja saada paita halvemmalla.

kallionkundi kirjoitti:
mutta onneksi bongasin, että voi tukea kotimaista mielenterveystyötä ja saada paita halvemmalla.

Kiitti, mä olin kokonaan unohtanut tuon paikan. Pitää varmaan laittaa tilausta sisään (varmaan tilaan "hihat palaa", "aina saa kärsiä ja hävetä" ja ehkä "always remember Tampere" vaik tuo viimeinen on ehkä vähän liikaa).

Diablesse kirjoitti:
Tää nyt on niinku todellakin ooteetä mut siis jos Suomessa ei ois niin kauheen kylmä, mä kulkisin biksuissa ihan koko ajan. Deittailukin ois helpompaa ku ketään ei voi enää huijata push-up -liiveillä tai korseteilla eli ihmiset näkis heti kuka niit _oikeesti_ kiinnostaa ja kuka ei. Elämä helpottuis ihan valtavasti.

Kannatan! Ei kun enpä kannatakaan. Vaikken ole itsekään mikään saliadonis niin kyllä tulisi paha olo jos joku 120kg rasvaa tyyppi vetäis pelkät bikinit päällä kaupungilla. Toki kaltaisesi ruumiinrakenteen omaaville tämä pitäisi olla lain suoma velvollisuus mutta noin niin kuin muuten...
Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

shiwan8 kirjoitti:
Vaikken ole itsekään mikään saliadonis niin kyllä tulisi paha olo jos joku 120kg rasvaa tyyppi vetäis pelkät bikinit päällä kaupungilla.

Silloin pitäisi vaan katsoa muualle. Eihän sitä nyt pelkkää hyvää voi saada :D

shiwan8 kirjoitti:
Toki kaltaisesi ruumiinrakenteen omaaville tämä pitäisi olla lain suoma velvollisuus mutta noin niin kuin muuten...

Arvaa vaan tottelisinko jos se ois velvollisuus. Mähän kapinoin kaikkea kontrollia vastaan :D
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Osallistu keskusteluun