Lanvin for H&M

Haluatko jotain itselles? Meinaatko olla aamuvarhaisella oven edessä hytisemässä? Mitä pidät kokoelmasta ylipäätään?

www.vogue.co.uk...-of-vogue/101102-lanvin-for-h-and-m/gallery.aspx?Page=1

Aluks ajattelin, et tuo ei ihan ole mun tyyliseni kokoelma. Hyvin lanvinilainenhan se kyllä on. Nyt kun oon perusteellisemmin tuon katsastanut, niin oon alkanut kuolaan yhden takin perään ja oikeestaan vähän tuon yhden silkkimekonkin perään... Jos joku tietää, mihin kauppoihin tuo on Suomessa tulossa, niin INFOTKAA ja VÄHÄN ÄKKIÄ, et voin suunnitella tiistaiaamuni ja mahdollisesti rukoilla pomolta, et voin tulla vähän myöhässä duunin...
-Always look on the bright side of life-
Sain H&Mn sivuilta sen käsityksen, että mallisto tulee kauppoihin 23. marraskuuta. Tiiä sitten, en oo sen kummemmin aiheeseen perehtynyt.

Olihan ne tehneet yhden kivan mekon, ja yhden kivan takin (oon nirso, oli ne muutkin vaatteet nättejä, muttei vaan miun tyylisiä) mutta 150 koltusta on miusta vähän liikaa, ja jos otetaan huomioon, että tuunaisin takista kuitenkin oman näköisen, ni aika hintava sekin oli.

Vaan jos John Galliano joskus tekee H&Mlle jotain, ni meinaan olla viikkoa aikaisemmin jonossa oven takana :D
whatever

Juu, 23. päivä se on tulossa kauppoihin, ja ilmeisesti ei kaikkiin Suomen kauppoihin, vaan ainoastaan joihinkin. Tänään julkistettiin se kokoelma. Suurimmassa osassa oli turhan paljon röyhelöitä mun makuuni, mut tosiaan, jotkut kyllä oli aika törkeen upeen näköisiä...

Hintaahan noilla on H&M -vaatteiks, mut jos funtsii, et Lanvinin vaatteet yleensä maksaa nelinumeroisia summia, niin siihen nähden aika halvalla lähtee. Ja uskon kyllä, et se on pitänyt kiinni vaatteittensa laadukkuudesta, et ei noi ihan mitä tahansa keinokuiturätteja oo.

Epäilen, tuleeko kaikkia noita Suomeen, joita tuolla Vogue-sivulla on. Suomi kun on sellainen perähikiä, jossa ei kaikenlaiset designrytkyt myy, ainakaan tarpeeksi:) En ole tosin käynyt ostelemassa niitä Lagerfeldt ym. muita H&M -kokoelmia. Suomalaisella H&M -sivustolla näytti olevan mainos kans mutta sielläkään ei ollut mitään muuta infoa aiheesta.

Näköjään sitten missasin tuon päivämäärän tuolta sivustolta..

Namit kengät ainakin vilahti, toisaalta just ostin viime viikolla kolmet korkkarit ja yhdet saappaat. Tavoitteeksi vois tosin ottaa Imeldan kokoelman.

Aika jees näköisiä vaatteita, tosin luon niin paljon "kangastaidetta" omin kätösin, että aika hissua on maksaa satasia edes couturesta. Mulla on niin omat visiot, että melkein joka toinen vaate kokee muutoksen heti ja joka toinen odottelee hyllyssä viikkotolkulla, että korjailen sitä näköisekseni.

Käyn varmaan kuitenkin tsekkaamassa ihan livenä.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Erratic1
Löytyyhän Lanvinia jo täältä: www.vmn.fi

Vähän hintavia, mutta laatukin on eri luokkaa. Ja paljon parempaa palvelua :)

EmmaGo kirjoitti:
Haluatko jotain itselles? Meinaatko olla aamuvarhaisella oven edessä hytisemässä? Mitä pidät kokoelmasta ylipäätään?

www.vogue.co.uk...-of-vogue/101102-lanvin-for-h-and-m/gallery.aspx?Page=1

Aluks ajattelin, et tuo ei ihan ole mun tyyliseni kokoelma. Hyvin lanvinilainenhan se kyllä on. Nyt kun oon perusteellisemmin tuon katsastanut, niin oon alkanut kuolaan yhden takin perään ja oikeestaan vähän tuon yhden silkkimekonkin perään... Jos joku tietää, mihin kauppoihin tuo on Suomessa tulossa, niin INFOTKAA ja VÄHÄN ÄKKIÄ, et voin suunnitella tiistaiaamuni ja mahdollisesti rukoilla pomolta, et voin tulla vähän myöhässä duunin...

No ei kyllä ollut ihan mun tyyliä.
- If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve

Diablesse kirjoitti:
Namit kengät ainakin vilahti, toisaalta just ostin viime viikolla kolmet korkkarit ja yhdet saappaat. Tavoitteeksi vois tosin ottaa Imeldan kokoelman.

Juu ei kengissä, etenkään korkkareissa tai saappaissa mitään vikaa ole, kunhan ei ala laskemaan montako tuntia per saapas / hinta * säilytystila:)

Imeldalla oli muistaakseni jotakin 3000 paria, mikä on kyllä vähän kuitenkin. Siis diktaattorin vaimolle:)
- If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve

blexblosbl
Siis selittäkääs nyt tyhmälle: miksi pitää heti ensimmäisenä aamuna tunkea ostamaan? Loppuuko ne kamat vai onko niin ihania?

^sekä että. Taviksella ei ole muuta mahdollisuutta saada ylleen rytkyjä, jotka oikeesti maksavat tonneja ja H&M:n kautta on valmistettu omaan budjettiin sopivia joten pitää olla varmistamassa, että siitä rajatusta erästä löytyy sopivat.:)

Joissakin muissa design -yhteistyömallistoissa vaatteet on myyty minuuteissa, et joo kyl siel kandee olla aika varhaseen venailemassa. :) Tosin tänään hiffasin, et ilmeisesti osa tulee nettimyyntiinkin. Voi olla, et mä netin kautta koitan itelleni sen takin saada, Jos ei onnaa, niin sit se on voi voi. En mä siihenkään kuole. :)

Vermithrax kirjoitti:
Juu ei kengissä, etenkään korkkareissa tai saappaissa mitään vikaa ole, kunhan ei ala laskemaan montako tuntia per saapas / hinta * säilytystila:)

Miks ihmeessä mä laskisin jotain tuollaisia? Samapa mulle, onko nuo hyllyt tyhjiä vai kenkiä täynnä, ei vaikuta vuokraan. Kenkien hinta on yksi, se kaupassa maksettu, eikä mitään vaikutusta ole sillä, miten monta kertaa mä niitä käytän (oletuksella, että ainakin kerran, etteivät pelkkänä koristeena ole hyllyssä).

Ehkä isohko kuluerä muodostuu korko- ja kärkilappujen vaihdosta/uusimisesta. Tosin kun on kymmeniä pareja, ei ne korkolaputkaan ihan heti kulu.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Haluan tuon keltaisen koltun.
Turnipsimainen hiivalehmä

Ihan kiva

Enigmatized kirjoitti:
EmmaGo kirjoitti:
Juu, 23. päivä se on tulossa kauppoihin, ja ilmeisesti ei kaikkiin Suomen kauppoihin, vaan ainoastaan joihinkin. Tänään julkistettiin se kokoelma. Suurimmassa osassa oli turhan paljon röyhelöitä mun makuuni, mut tosiaan, jotkut kyllä oli aika törkeen upeen näköisiä...

H&M:n sivuilta saa sen käsityksen, että naisten mallistoon kuuluvia tuotteita saa Helsingistä (Kämp Galleria ja Aleksanterinkatu) ja Tampereelta (Hämeenkatu). Miesten mallisto vain Helsingissä. Netistä voi ostaa myös.

www.hm.com/fi/#/Lanvin

Mä hokasin tänään saman. :/ Ei oikein tekis mieli sokkona tilata, kun ei edes tiedä, mitä materiaalia se takki on. Koostakaan en oo ihan varma.

Ihan näpsäkän näköisiä osa noista.Haluan itse kuitenkin sovittaa, joten kauppaan pitäis mennä. Ahistaa vaan sit se ihmispaljous...

Osallistu keskusteluun