Karvalakki
 | ChooseRed Ai jaa, no mä ainakin oon tyylikäs lakissani...chic, vain miten se nyt oli...Mikään ollut niin lämmin kuin se viime viikon viimoissa, ei tarvinut palella :) |
 | Hannu Karpo, todellakin! :D
Heti tuli mieleen, miltä Hannu Karpo näyttää karvahattu päässä. :D |
 | Just muuten tsekkasin mun kaikki karvallakit, peilin edessä ilmeillen tietenkin. Mulla on siis tää yks aito kirpparihattu, toinen aito, joskus 20 vuotta sitten saatu, jossa on turkisreunukset ja semmoset turkistöpsykät ja sit epäaitoja ainaki... 5 muistaakseni. Joka ainoalle hatulle piti ilmeillä eri tavalla. Täytyy myöntää: ei näyttänyt kyllä kovinkaan tyylikkäältä;ei itse hatut kuten ei niiden omistajakaan. |
 | blexblosbl hetki_ikuisuus kirjoitti:
Just muuten tsekkasin mun kaikki karvallakit, peilin edessä ilmeillen tietenkin.
Oliko mitään muuta päällä? |
 | blexblosbl kirjoitti:
hetki_ikuisuus kirjoitti:
Just muuten tsekkasin mun kaikki karvallakit, peilin edessä ilmeillen tietenkin.
Oliko mitään muuta päällä?
Kyllä. Vanhat reikäiset, mutta niin rakkaat verkkarit ja toppi, jonka sisällä ei vaan millään meinannu pysyä asiat, jotka siellä pitäis pysyä. Tämä harmitti, etenkin kun huomasin sen peilistä ja jouduin korjailemaan vähän väliä vaatetustani enkä siis täysin voinut keskittyä karvalakki-ilmeilyyni. |
 | VeliSkeptinen Ines_Z kirjoitti:
Sekä tyylittömyys että tyylikkyys yhtä mahdollisia kuin myös Hannu Karpolta näyttäminen:D
Nykyisessä lahjottujen poliitikkojen ja kelvottomien virkamiesten vastaisessa ilmapiirissä luulisi että Hannu Karpo imago tehoaisi. Kuka ei haluaisi mielummin muistuttaa Hannu Karpoa verrattuna esim. lipevään mutta täysin valheelliseen Ilkka Kanervaan? |
 | blexblosbl Karvalakit on selvästikin muotia, sillä niitä on näkynyt tänä viikonloppuna illassakin. |
 | Mulla on kauhea vanha Sanoma osakeyhtiölle brändätty sininen karvalätsä jossa jotain citykania todennäköisesti karvana. Mut se on ihan must kun pakkaset kipuavat tonne -30 nurkille. Muulloin en käytä, esimerkiksi näillä pakkasilla välillä vielä kuljen ilman pipoa, työmatkoilla kyllä pidän sitä pyöräillessä. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | blexblosbl njoy kirjoitti:Muulloin en käytä, esimerkiksi näillä pakkasilla välillä vielä kuljen ilman pipoa, työmatkoilla kyllä pidän sitä pyöräillessä.
Kovis. |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
Nykyisessä lahjottujen poliitikkojen ja kelvottomien virkamiesten vastaisessa ilmapiirissä luulisi että Hannu Karpo imago tehoaisi. Kuka ei haluaisi mielummin muistuttaa Hannu Karpoa verrattuna esim. lipevään mutta täysin valheelliseen Ilkka Kanervaan?
Mut Hannu Karpo on ärsyttävä ja Ilkka Kanervalla on aina käynyt flaksi. |
 | blexblosbl kirjoitti:
njoy kirjoitti:Muulloin en käytä, esimerkiksi näillä pakkasilla välillä vielä kuljen ilman pipoa, työmatkoilla kyllä pidän sitä pyöräillessä.
Kovis.
Höpsistä! :D "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | VeliSkeptinen Skeeter kirjoitti:
Mut Hannu Karpo on ärsyttävä ja Ilkka Kanervalla on aina käynyt flaksi.
Hannu Karpon parta ärsyttäisi reisiäsi? Sitäpaitsi eihän Ilkka saanut enää iskettyä edes Tuksua tai sitä 16-vuotiasta tyttöä jota lähestyi facebookissa. Hänen tähtensä on laskusuunnassa. Viva la Hannu!!! |
 | Eilen pistin karvalakin päähän, nyt on vain -8, en tiedä tohdinko.
Ainoa mikä mua harmittaa on, et siinä mun lakissa on aitoa jänistä. Mut en ole sitä ostanut, vaan tosiaan saanut ja se on tosi lämmin kuitenkin. Tyylikäs se ei ole millään tavalla, ja on olemassa tyylikkäitäkin karvalakkeja. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | Mulla on nyt muutamana päivänä ollu semmonen keinokarvalakki ja se se on varmasti ollut näky! Mulle sanottiin jo viime vuonna, että näytän siinä ihan venäläiseltä, nyt se on jo nähnyt parhaat päivänsä. Sit kun vielä on pitKä toppatakki, jonka alle on tungettu villapaitoja, niin olo on kuin Michelinin ukolla. |
 | Semmonen karvapata päähän mikä on rajan takaa tulleilla.. :) |
 | Lontoo oli täynnä kaikenlaisia karvalakkeja. Niillä ei taida tulla neukkumummot mieleen. Mä kokeilin siel yhtä ja pelästyin kun muutuin Tatajanaks. Äkkiä lakki hyllyyn takasin.) |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|