Kuvaile unelmakumpparisi!

AlkuunEdelliset1–20 / 21SeuraavatLoppuun

VeliSkeptinen
Millainen on unelmiesi kumisaapas? Suositko käytännöllisyyttä ja turvallisuutta vai designia, väritystä tai muuta ulkonäöllistä tekijää? Mitä haluat unelmiesi kumppareilta?

Itselläni on jo vuosia ollut kotimaiset vuorelliset tummansiniset Nokialaiset kumisaappaat. Kauhean paljon ei tule käytettyä, mutta ovat edelleen kuin uudet. Pohja pitää hyvin, lämpimät mutta sopii myös kevään ja syksyn ilmoihin ja sopii hyvin jalkoihin. Todelliset unelmieni kumpparit!
Nokialaiset, klassiset mustat, sopivan levee lesti myös villasukan kanssa eikä ala kymmenessä vuodessakaan vuotamaan. En tartte vuorta, talvisaikaankin riittää villasukka. En mä niillä metsissä näin kylmällä samoile. Ja niissä on kunnolliset kuvioinnit pohjassa että on edes vähän pitoakin.
- If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve

VeliSkeptinen
Pitää vielä tarkentaa että näemmä nykyään niitä ei enää valmistetakaan Suomessa, omani kyllä ovat vielä kotimaan tuotantoa.

Kaupunkikäyttöön esteettisemmät Hait ja mökkikäyttöön ikivanhat nokialaiset (on vähän käytännöllisemmät, esim. varsi en pitempi).

Unelmat olis varmaan kunnon Nokialaiset, mutta tällä hetkellä tyydyn kirjaviin lyhyt vartisiin härpäkkeisiin. On niin vähän käyttöä etten oo viittinyt kunnon saappaita ostaa.

tazzi
Vihreät Helly Hansenin pitkävartiset kahluusaappaat. Ne on ollu lujat. 15 vuotta mulla on ne ollu ja on edelleen kuin uudet.

En käytä, muuta kuin äärimmäisissä tilanteissa. Rupee jalat särkeen kumppareissa.
Metsurin saappaita käytän sitäkin enemmän. Ovat tukevat ja teräskärjellä.
Elämä on kuin makaroonilaatikko, v*tun hyvää ketsupin kanssa!

it's no one else's fault if you're a day late or dollar short

Ääni metsurinsaappaille, mielellään huopavuorella, myös täältä.
Toki myös perinteiset SA-INT taistelusaappaat irrotettavine huopatöppösineen on Qmint hÅttii. :d
When I do something objectionable, it's due to Special Circumstances.
If someone else does, it's because they're an a███ole or a fu███ard, in that order.

Kyllä mä mietin pitkään otsikon nähtyäni, että miks ihmeessä tää on merkit ja muoti-osiossa. :D
Hai-saappaat olis kivat. Tällä hetkellä mulla on yhet sellaset siniset Hai-saappaan tyyliset ja sit sellaset kaupunkikäyttöön sopivat mustaharmaakukkaiset. Mulla on myös samanlainen sadetakki ja ne ovat kyllä aika söpö yhdistelmä. :)

hetki_ikuisuus kirjoitti:
Kyllä mä mietin pitkään otsikon nähtyäni, että miks ihmeessä tää on merkit ja muoti-osiossa. :D
Hai-saappaat olis kivat. Tällä hetkellä mulla on yhet sellaset siniset Hai-saappaan tyyliset ja sit sellaset kaupunkikäyttöön sopivat mustaharmaakukkaiset. Mulla on myös samanlainen sadetakki ja ne ovat kyllä aika söpö yhdistelmä. :)

Edit. Eiku joo... oli näköjään lukihärö aikasemmin. Näin vain kumppanin enkä kumpparia. :D

hetki_ikuisuus kirjoitti:
Edit. Eiku joo... oli näköjään lukihärö aikasemmin. Näin vain kumppanin enkä kumpparia. :D

Heh, et oo ainoa, joka meni halpaan ;) Lukihärö iskee näemmä aika helposti.
Onneks huomasin ennen kommentointia kuitenkin.

Joo, Nokian Jannet on parhaat - ehkä. Niillä rämpii jos minkämoisessa kuralätäkössä, loskassa, metsässä...
Nyt mulla on, ollut jo 10 vuotta Nokian "naiselliset", lyhytvartiset saappaat - ihan ok, käyttökelpoiset nekin, ja niitä saattaa äkkiseltään luulla jopa bootseiksi (kun ne lyhyet varret on farkun lahkeiden alla piilossa).
Niitä tulee syyssateilla ja -loskakeleillä käytettyä, kun kosteus/vesi pilaa nahkasaappaat/-kengät.
Nuorena tyttönä mulla oli Hai-saappaat.

RicosMortis
Pehmeä, joustava ja laadukas.

RicosMortis
Hitsi, tämä olikin kumppari! Ovela hämäys tai olen minulla on oikeasti lukihäiriö muiden häiriöiden lisäksi.

RicosMortis kirjoitti:
muiden häiriöiden lisäksi.
Älä vaan kerro enempää.
En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani.

blexblosbl
RicosMortis kirjoitti:
Hitsi, tämä olikin kumppari! Ovela hämäys tai olen minulla on oikeasti lukihäiriö muiden häiriöiden lisäksi.

Noh ei kai nyt sentään? Hyvinhän tuo kuvauksesi sopi sitä paitsi kumppareihinkin!

RicosMortis kirjoitti:Pehmeä, joustava ja laadukas.

Tämä. Ja kimmoisa.
Nauru pidentää ikää. Naru lyhentää.

RicosMortis
blexblosbl kirjoitti:
RicosMortis kirjoitti:

Noh ei kai nyt sentään? Hyvinhän tuo kuvauksesi sopi sitä paitsi kumppareihinkin!

No jaa. Tästä on varmaan tehtävä johtopäätös, että naiset on kuin kumppareita tai saapikkaita anagolisesti.

RicosMortis
_Almis_ kirjoitti:
RicosMortis kirjoitti:
muiden häiriöiden lisäksi.
Älä vaan kerro enempää.

<3 Peikkotyttö. Kertoisin, jos keksisin nyt enemmän. Oletko säkin vielä täällä? Ei ole sitä isäntää löytynyt tuomaan sulle sitä peikkolasta. T. Lapseton lienee myös, kaikki naiset pitää ne yksinhuoltajuudessa ja ei ilmoita niistä ja en mä enää jälkikäteen yhteishuoltajuutta ota.

Pitäis varmaan jotkut kevyehköt kumpparit ostaa, muuten menee vaelluskamppeilla mitkä on hengittäviä ja vedenpitäviä.
Ei muuten mutta nyt on pakkotalvi suomessa.

Minulla on keltaiset nokian hait, ne on ihanat. Kirkas väri ja ergonomisuus on kumpparin valinnassa tärkeää.
---------

AlkuunEdelliset1–20 / 21SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun