Vuoden 2011 viallinen sinkkulista
 | gusten no oho! mä oon taas täällä. stronger than ever :D
että ei muuta ku pikaviestiä tulemaan :DD |
 | Paikalla! Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | Yhä sinkku, yhä viaton... Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | tazzi o/ |
 | Juu! *vonks* Make love, not war! ♥ |
 | minäkin toistaiseksi, vaikken kyl tiiä et kauanko...katotaan, katotaan ja ilmotellaan... hullu, mikä hullu...
mmm...beer... |
 | Kuka kysyi? |
 | Voisiko tähän ilmoittautua suoraan useammaksi vuodeksi kerrallaan ettei tarvitsisi aina uusia? |
 | Täällä ollaan |
 | Mä en taida lähteä tältä listalta kulumallakaan... "hulluhan se on joka yyhoon ottaa" - Lifemocker |
 | blexblosbl En tiedä, mitä sivuoletuksia tässä tehdään? |
 | ^ mitä ihmeen sivuoletuksia? Olet sinkku tai olet suhteessa, simple. Jos haluut vonkausta, se tarttee ilmoittaa erikseen.D |
 | gusten mä oon sinkku ja haluun vonkausta :DD |
 | blexblosbl Skeeter kirjoitti:
^ mitä ihmeen sivuoletuksia? Olet sinkku tai olet suhteessa, simple.
No joo, mutta jotenkin mun päässä sinkku sisältää enemmän infoa parisuhdekäyttäymisestä kuin se, että ei ole suhteessa. Jotenkin siinä on sellainen sivumaku. |
 | Jos et etsi ketään, oletko sinkku? Tätä blexi tarkoittanee. Onko vapaaehtoisesti yksinäinen sinkku? Onko erakko sinkku? - If You Could Reason With Religious People, There Would Be No Religious People -
"Ev.lut. kirkko EI ole avustusjärjestö vaan uskonnollinen yhteisö, joka muun toimintansa ohessa harjoittaa auttamistoimintaa."-KardinaaliHyve |
 | Skeeter kirjoitti:
^ mitä ihmeen sivuoletuksia? Olet sinkku tai olet suhteessa, simple. no ei se ole noin selkeetä kyllä En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | blexblosbl Hyvä, että joku hokaa. Mikäänhän ei ole selkeää tai yksinkertaista. |
 | Ilmoittautuu mukaan. ei se mitn ann jossei otakkaa.. |
 | Älkää hej pliiz enää wongatko. Jos jollain on jotain asiaa niin ilmoitukset riittävät aivan mainiosti. Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | blexblosbl kirjoitti:
Hyvä, että joku hokaa. Mikäänhän ei ole selkeää tai yksinkertaista.
Nii, ei sulla kyl taida mikään olla simppeliä. Kun tarttee kaikkee niin pohtia.
Mä taas yksinkertaistan kaiken. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|