Mitäsäduunaatteeteliniinkohommailet. Vol.miljoona.

AlkuunEdelliset1–20 / 2 501SeuraavatLoppuun

Valvon töissä. Yllättäen.
Olet king kong -kakka
Olet niin iso, että et mahdu edes pöntöstä alas. Asetat paljon haasteita muille, sillä saatat tukkeuttaa pöntön tai sinua joudutaan pilkkomaan pienempiin osiin.
blexblosbl
Rikoit leiskan!

anata

poden hartia jumitusta. Vituttaa. Kai huomenna lekuriin.
Mielummin olisin metsässä.
Pajauttelija vuodesta 1994
Kannabis lailliseksi
ELÄN KUNNES KUOLEN.

Mietin, että jos menen nukkumaan NYT, mulla on kuusi tuntia aikaa nukkua. En siis mene ihan vielä, nukuinhan illalla kokonaisen tunnin valvottuani edellisen yön.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

anata kirjoitti:

Toivottavasti siel rauhallisempaa ko täällä, saa ottaa paappoi kiinne koko ajan ko lähtevät hilluun. Osa tekee kuolemaa ja silleen.
Olet king kong -kakka
Olet niin iso, että et mahdu edes pöntöstä alas. Asetat paljon haasteita muille, sillä saatat tukkeuttaa pöntön tai sinua joudutaan pilkkomaan pienempiin osiin.

Mäkin nukuin alkuillasta päikkärit, ei ois ehkä kannattanut.

anata
-Saltsi- kirjoitti:
anata kirjoitti:

Toivottavasti siel rauhallisempaa ko täällä, saa ottaa paappoi kiinne koko ajan ko lähtevät hilluun. Osa tekee kuolemaa ja silleen.

Täällä ei onneksi kirmaile kukaan ja toistaiseksi on selvitty myös ilman hyperventilointiakin. Vauvat kyllä saavat minut kirmailemaan ja kuolemaa teen vain minä itse. Tsemppiä sinne!

Oon vaan ja kohta taas meen.

Soitin töihin ja kysyin mihin mennessä pitää hakea uusia tehtäviä. Nyt meen nukkuu.
En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani.

Psykkaan itteeni kohtaamaan oven edessä olevan lumikasan.

Tulin kotiin. Sali avattu (jälleen) ja hierojalla käyty, ihananananaaaa!
Kohta munakkaan kimppuun. Ja sit kaalipata myöhemmin.

blexblosbl
^ Oikea järjestys, vois tulla noloja tilanteita, jos olis kaalipata jo syöty ekana.

^Mä NIIN arvasin, et joku kirjoittaa jotain tuon suuntaista! Oon selvänäkijä. Ihan ruokaa vaan ajattelin kyllä nyt. :)

Keitän perunoita en kyl syö niitä ja sit luen kirjaa, soitan kitaraa juon vissyy teen vatsalihaliikkeit kirjotan paskaa cityyn eli oikeestaan en tee muuta ku kirjotan paskaa cityyn noi ennen sitä olevat oli asioita joita mun tekis mieli tehdä mut en ole vielä alottanu paitsi perunat kyl oikeesti on kiehumas
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

anata
Menen ihan just nukkumaan.

Ihmettelen tuota tuulemista. Kuis se nyt tuolleen?
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

AntiPrinsessa
Mittailin verenpainettta, ja totesin että eipä tarvitse lähteä autolla ajelemaan.

Kuuntelen musaa liian kovalla.
Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me

meinaan mennä nukkumaan.

AlkuunEdelliset1–20 / 2 501SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun