Jotku tykkää muhkummasta
 | tazzi Menin sanattomaksi sanattomaksi. Ehkä nämä tuo jollekin lohtua... AInakin h-hetkeen asti. |
 | Naisille on topattuja rintaliivejä ja miehille on vihdoinkin keksitty topatut bokserit? Jokin meni nyt pieleen. Satte ihan itse arvata, mikä. :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Onhan niitä silikoonilihaksiakin. |
 | kallionkundi |
 | kallionkundi Diablesse kirjoitti:
Naisille on topattuja rintaliivejä ja miehille on vihdoinkin keksitty topatut bokserit? Jokin meni nyt pieleen. Satte ihan itse arvata, mikä. :D
Mutta onhan miehet tunkeneet vuodesta kivi ja sakset tennissukkia luodakseen muhkumman mielikuvan .. joka päätti tehdä siitä nyt businesta. |
 | tazzi tazzi kirjoitti:
Menin sanattomaksi sanattomaksi. Ehkä nämä tuo jollekin lohtua... AInakin h-hetkeen asti.
Tai en siis ilmeisesti ihan sanattomaksi menny ku menin kahdesti. |
 | Hirssi tazzi kirjoitti:
tazzi kirjoitti:
Menin sanattomaksi sanattomaksi. Ehkä nämä tuo jollekin lohtua... AInakin h-hetkeen asti.
Tai en siis ilmeisesti ihan sanattomaksi menny ku menin kahdesti.
Hyvä ettet kuitenkaan tullut kahdesti = P
Tasa-arvoahan tuo on vaan. Naiset ovat kusseet meitä miehiä silmään vuosikausia, vihdoinkin mahdollisuus antaa takaisin. Tai no, eihän pienimunaisia miehiä olekaan, on vaan löysäv*ttuisia naisia. |
 | Hirssi kirjoitti:
Tasa-arvoahan tuo on vaan. Naiset ovat kusseet meitä miehiä silmään vuosikausia, vihdoinkin mahdollisuus antaa takaisin. Tai no, eihän pienimunaisia miehiä olekaan, on vaan löysäv*ttuisia naisia.
Ootko siis yrittäny päätellä jtn naisen piparista sen rintojen koon perusteella? Vai miten sua on kustu silmään? OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Hirssi Diablesse kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
Tasa-arvoahan tuo on vaan. Naiset ovat kusseet meitä miehiä silmään vuosikausia, vihdoinkin mahdollisuus antaa takaisin. Tai no, eihän pienimunaisia miehiä olekaan, on vaan löysäv*ttuisia naisia.
Ootko siis yrittäny päätellä jtn naisen piparista sen rintojen koon perusteella?
Tietysti olen. Mitä isommat tissit, sitä löysempi pipari. Ei se aina pidäkään paikkaansa O_o |
 | Hirssi kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
Ootko siis yrittäny päätellä jtn naisen piparista sen rintojen koon perusteella?
Tietysti olen. Mitä isommat tissit, sitä löysempi pipari. Ei se aina pidäkään paikkaansa O_o
No mut ethän sä voi naisia syyttää mistään petkutuksesta! Ihan itsehän oot päätelly sellaista, mistä ei oo mtn pitäviä todisteita. :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Hirssi Diablesse kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
Tietysti olen. Mitä isommat tissit, sitä löysempi pipari. Ei se aina pidäkään paikkaansa O_o
No mut ethän sä voi naisia syyttää mistään petkutuksesta! Ihan itsehän oot päätelly sellaista, mistä ei oo mtn pitäviä todisteita. :D
Mutta se tutkimustyö on ollu kuitenkin mukavaa = D |
 | Hirssi kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
No mut ethän sä voi naisia syyttää mistään petkutuksesta! Ihan itsehän oot päätelly sellaista, mistä ei oo mtn pitäviä todisteita. :D
Mutta se tutkimustyö on ollu kuitenkin mukavaa = D
Se on pääasia. Mäkin nautin prosessista, en pelkästä lopputuloksesta. :) OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Ihan kun ei pallit hikois jo muutenkin.. "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
 | Aikas nolo!!
On se naisellekkin aika karvas pettymys, kun ei se tanssilattialla kätösissä tuntunut meisseli ollutkaan mallia John Holmes!!
Tuleeko siinä sitten nauru ja kaverin katkarapu senkun kutistuu... aijai sentään. |
 | kallionkundi ^^ kommandona on ratkaisu |
 | Tuon muotin jorma antaisi olettaa että miehellä on iso paksu ympärileikattu nakki...ja sitten siellä onkin pikkuinen katkarapu...voi jestas. Ja yleensä jos etsitään satunnaista seuraa, harvoin sitä tuijottelee saati koskettelee miehen etumusta, se kuuluu enemmän homoklubeille miesten välisiin juttuihin. Tai näin olettaisin. Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | hiihtaja81 kirjoitti:Tuleeko siinä sitten nauru ja kaverin katkarapu senkun kutistuu... aijai sentään.
Ookko kokeillu kutistuuko naisten tissit jos niille nauraa? Nauru pidentää ikää. Naru lyhentää. |
 | kallionkundi kirjoitti:
Ja vieläkin muhkummat <3
Ei tarvi ostaa kalliita kalsonkeja ku ostaa prismasta halvimmat ja tunkee etumukseen sämpylän. |
 | En oikein osaa sanoa tähän tota joo no okei jos tykkää tai jotain En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Masa190 kirjoitti:
kallionkundi kirjoitti:
Ja vieläkin muhkummat <3
Ei tarvi ostaa kalliita kalsonkeja ku ostaa prismasta halvimmat ja tunkee etumukseen sämpylän.
Sen voi tarjoilla saaliille sitten aamiaiseksi. Pallihikisämpylää, nam. Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|