Svidduako nyt ihmettelet vol. Ambron kevätväsymys
 | Mää täs ihmettelen mistä oon yhtäkkiä saanu säälipildeä, elikkäs sisäpiiriaikaa O.o. |
 | Ketjun nimen piti olla Mitä sviddua sä nyt ihmettelet vol. Ambron kevätväsymys, mutta otsikko saa olla vain 50 merkkiä ni tuli tollanen tynkä :/ |
 | Hei miulla on kanssa! :O
Tää on varmaan joku cityn yritys aktivoida "asiallisia käyttäjiä" :DDD whatever |
 | ^Näin sen täytyy olla :D
Minen kai sen asiallisempi oo, mutta ku jaksa riehua missää. Mut aletaanpas ihmetellä, tämähän menee ihan pois raiteilta muuten :D |
 | Mistä työ tiesitte saaneenne säälibildeä? |
 | Skeeter kirjoitti:
Mistä työ tiesitte saaneenne säälibildeä? Menin kattomaan vieraskirjaa ni luki et sisäpiiriläisenä näet kaikki jotka on käyny kattomassa. Lisäksi tuol ylhäällä on tuo pieni sp erinäkönen aktiivisena. |
 | VeliSkeptinen Ambrozia kirjoitti:
Mää täs ihmettelen mistä oon yhtäkkiä saanu säälipildeä, elikkäs sisäpiiriaikaa O.o.
Oletko tehnyt ylläpidolle ilmiantoja ja saanut vasikointipalkkiota? |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
Ambrozia kirjoitti:
Mää täs ihmettelen mistä oon yhtäkkiä saanu säälipildeä, elikkäs sisäpiiriaikaa O.o.
Oletko tehnyt ylläpidolle ilmiantoja ja saanut vasikointipalkkiota? Enpä ole tehnyt. Samanlaisia vasikoita nuo muut olisi siinä tapauksessa. |
 | MissHW kirjoitti:
Hei miulla on kanssa! :O
Tää on varmaan joku cityn yritys aktivoida "asiallisia käyttäjiä" :DDD
Oli sitä tuonne banaanipuolellekin tipahtanut. "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
 | Kas kas, mullakin on säälipildeä. Miksei oo kotiintoimitusta?
Mitä mä teen sillä, kukaan ei oole ihastunut, kukaan ei ole käynyt profiilissa, jne?
Kai täs täytyy ryhtyä kirjoitteleen privakommentteja ;{P`` I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D |
 | Skeeter kirjoitti:
Mistä työ tiesitte saaneenne säälibildeä? Oikeaan yläkulmaan, nimen vas. puolelle ilmaantunut SP-linkki aktivoitunut.
^mä tuun käymään sun proffassa. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | kato joo, mäkin olin saanu säälibildeä.<3 |
 | ^ Ou jee!
Mäkin harrastin stalkausta, but nou pics :S I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
Sä oot ensimmäinen joka osaa herättää mut ilman että mua harmittaa, vaikka oon aina (herätessä) vihainen ;D |
 | ^kaikkee ei voi saada tai ainakaan nähdä ;)
Btw - ketkä muut kuin blexi on saanu bännit? Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Tuol yhes ketjus niitä lueteltiin, anata ja Antiprinsessa ainaki ja vissii Leccare. |
 | Vastaan itse itselleni. Ylläpidolla on ilmeinen kevätsiivous menossa. Veikkaan tosin enemmänkin päiväkännejä ja siihen liittyvää roiskintaa tai sit yp:llä on menkat. Bännit on saanu ainakin:
Blexi, Anata, Antiprinsessa, kiusis ja Leccis. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | ^^Yep. Hämärää silti, koska yp riehuu itse joka ketjussa huutelemassa, joka on vähintäänkin OT-toimintaa jo sinällään. Voisikohan YP bännätä itsensä? Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Convalleria kirjoitti:
^^Yep. Hämärää silti, koska yp riehuu itse joka ketjussa huutelemassa, joka on vähintäänkin OT-toimintaa jo sinällään. Voisikohan YP bännätä itsensä? No heh, just jossain ketjussa kysyin tätä :D I´d trade all my tomorrows, for a single yesterday.
 | ^huomasin ja kommenteerasin Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Convalleria kirjoitti:
^^Yep. Hämärää silti, koska yp riehuu itse joka ketjussa huutelemassa, joka on vähintäänkin OT-toimintaa jo sinällään. Voisikohan YP bännätä itsensä? Sen ku näkis :D |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|