Lökö vaatteet
 | Eli keskustelua tai kysely. Itellä on kauhtunut t-paita ja novitan collegehousut reisitaskuilla, tosin nyt näyttää hassuilta kun roiskahti vähän curryöljyä housuille yöllä kun hortoilin syömään(ensin piti kokata) onks muilla outoja kotivaatteita muiden mielestä, tuli vaan mieleen kun ylimmäisen kerroksen naapuri mainitsi asiasta juuri ulkona ollessani viemässä roskia "peset sä noita ikinä" ja en voinut kun nauraa, ite oon kuitannu sille kun se oksennellen vaatteilleen lähti töihin joku aika sitten. |
 | BrownLime Olin just avaamassa ketjun "mitä vikaa tennissukissa", toisen keskustelun innoittamana... Tuli valitustaki ku joskus kyselin et mist sellasii sais halvalla.
Jotkut käyttää himassa lökökuteita, jotkut ei. Mulla ei käy vieraita, ni ihan sama mitä laitan päälle. |
 | BrownLime kirjoitti:
Olin just avaamassa ketjun "mitä vikaa tennissukissa", toisen keskustelun innoittamana... Tuli valitustaki ku joskus kyselin et mist sellasii sais halvalla.
Jotkut käyttää himassa lökökuteita, jotkut ei. Mulla ei käy vieraita, ni ihan sama mitä laitan päälle.
Helteillä mulla ei ole mitään päällä shortsit jos meen grillikatokselle ja mummot paheksuen mulkoilee naapuritalosta, opiskelijat yleensä tulee seuraksi. Mut joo ei käy mullakaan vieraita paitsi hoitsu ja käyttää hassuhkoa pyjama tyylistä fleeceä lökönä, ei ollenkaan huono valinta kun pistää pään syliin ja nauttii pään sityksestä/hieronnasta sekä katselee jotain dokumenttia historia kanavalta - alkaa kivasti väsyttämään vaikka aihe kiinostaakin. |
 | En halua kotonakaan näyttää mauttomalta vaikka kukaan ei näkisikään. Kesällä tosin toisinaan on välillä pakko olla älästi. Enkä lähde lähikauppaan miettimättä mitä puen päälle. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | BrownLime njoy kirjoitti:
En halua kotonakaan näyttää mauttomalta vaikka kukaan ei näkisikään.
Sopii hyvin keskustelukuvakkeeseesi. |
 | njoy kirjoitti:
En halua kotonakaan näyttää mauttomalta vaikka kukaan ei näkisikään. Kesällä tosin toisinaan on välillä pakko olla älästi. Enkä lähde lähikauppaan miettimättä mitä puen päälle.
Mäkin mietin, siis just sen verran et ei lähe ilman vaatteita:)
Mut ihan filosofiselta kannalta, ei yksin kotona voi näyttää mauttomalta:) Ei vaan voi. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Miul on kaappi täynnä vaatteitä jotka lököttää, mut en laita niitä enää päälle. Just löysin yhet skimbahousut joihin hukun. Onks ne muka olleet mun? O.o |
 | BrownLime kirjoitti:
njoy kirjoitti:
En halua kotonakaan näyttää mauttomalta vaikka kukaan ei näkisikään.
Sopii hyvin keskustelukuvakkeeseesi.
En ole siinä kotona :) "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Hih, tein aikaa sitten joustofroteesta itselleni erittäin hupaisat haalarit kotioloihin...kirkkaan keltaiset ja vielä haaremimallia...on kyllä aina porukalla naurussa piteleminen kun mä vetasen ne jalkaani xD Ne on mun kotilötköni... http://www.espanjankoirat.com/
http://www.villananna.blogspot.com/ |
 | Just nyt lökötän alusvaatteissa. Onhan mulla kaikenlaista joutosälää, Hooliganin verkkareita ja Pittbullin mekkohuppareita, mutta säästän ne siihen julkilökötykseen. Jos alusvaatteisilla tulee kylmä, laitan ikkunan kiinni ja/ tai vedän peiton päälle. Jos joku uhkaa tulla kylään, niin on tossa mekkoja että voi huitasta päälleen kun ovikello soi. I like my box. |
 | Kotiin kun tuun niin farkut on pakko riisua tai muuten ahistaa. Yleensä hyörinhäärin pikkareissa ja aluspaidassa. Näin lentäviä häkkejä. Niissä oli kotkia. -Stanislaw Jerzy Lec |
 | Yhmamiliini kirjoitti:
Kotiin kun tuun niin farkut on pakko riisua tai muuten ahistaa. Yleensä hyörinhäärin pikkareissa ja aluspaidassa.
Mulla jää kanssa farkut naulakkoon eteisessä ja kalsarit jää vessaan josta puen lököt päälle. |
 | Yhmamiliini kirjoitti:
Kotiin kun tuun niin farkut on pakko riisua tai muuten ahistaa. Yleensä hyörinhäärin pikkareissa ja aluspaidassa.
Aika jännä asu mieheksi. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | CrazyCyborg Käytännössä aina työvaatteet ovat vapaa-aikanakin ulkona liikuttaessa päällä - ainakin turvakengät ja takki. Kotona sitten rennommin tietty :) |
 | njoy kirjoitti:
Yhmamiliini kirjoitti:
Aika jännä asu mieheksi.
Jaaahas... Saat toki ihan rauhassa personoida minut ihan millaiseksi haluat villeissä ajatusleikeissäsi(, vaikka sitten KK:ksi). Näin lentäviä häkkejä. Niissä oli kotkia. -Stanislaw Jerzy Lec |
 | Eiköhän se yleensä ole bokserit ja t-paita tai collegehousut ja t-paita yhdistelmä kun olen kotona. Jylppy. |
 | Olen käyttänyt vaikka kuinka kauan yksiä puuvillatrikoocapreja kaikkein eniten, salilla, juostessa, ja nyt vielä kotihousuina, koska ne vaan kertakaikkiaan on kaikkein parhaimman tuntuiset. Varmaan salilla jo ajattelivat että eikö tolla raukalla oo kuin noi yhdet, kun aina jotenkin päädyin niihin. Tällä hetkellä en käy enää sillä salilla, mutta ehkä pitää alkaa käyttää muita nyt jahka tässä alan taas käymään. Pistäisin kai ne töihinkin jos kehtaisin. Nyt ikäväkseni niihin on ilmaantunut pieni reikä. Pitää äkkiä ommella se niin että saan vielä jatkettua niiden ikää. Kyl mä kotonakin kuitenkin ehjissä ja puhtaissa vaatteissa haluan olla.
Kun menen kotiin, otan aina kaikki korut yms pois, en yleensä tykkäis käyttää koruja, vaikka tykkään ostella niitä, paitsi joskus välillä jos on jokin kiva meno tai juhla. Ja vaihdan muutenkin eri vaatteet kuin töissä. Olisi kiva jos töissä voisi käyttää jotain univormua, niin ei tarvis aina miettiä mitä pistää päälle... |
 | RicosMortis Skeeter kirjoitti:
Miul on kaappi täynnä vaatteitä jotka lököttää, mut en laita niitä enää päälle. Just löysin yhet skimbahousut joihin hukun. Onks ne muka olleet mun? O.o
Sil... Housuisi sun mä hukun. |
 | RicosMortis Kylpytakki on ok. |
 | RicosMortis kirjoitti:
Kylpytakki on ok.
Valitettavasti en itse pääse spedeilemään valkoisessa kylpytakissa kun isäukko justiin pölähti käymään ja tarvii apua joka osaa, vitun mulkku tajua et oon saikulla. Mutta sitten tarjos palkkaa mikä käy kivasti mun suunitelmiin ja paskaa tossa on kun isä omistaa yrityksen niin joutuu hieman enemmän töihin kun muut. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|