Lökö vaatteet
 | Vitsi mie rakastan miun lötköjä <3 |
 | Mulla on sellane mekko missä näytän runsaalta. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Lökövaatteet <3
Oikeastaan miksi edes pitää olla muunlaisia vaatteita. Olisi niin paljon mukavampaa kulkea ympäriinsä collegehousuissa ja ruskeassa aamutakissa jossa on ketun kuvia, mutta kun ei kehtaa. Pakko yrittää näyttää ihmiseltä kodin ulkopuolella. Jos sitä ryhtyisi vaan elämäntapajuntiksi ja polttaisi farkut ja kaikki ahdistavat akkojen ryysyt seuraavassa pääsiäiskokossa. --------- |
 | Kotona ollaan lököttävät boxerit ja villasukat jalassa. Jos on viilee, niin jonkun venyneen t-paidankin voi nykäistä päälle. Make love, not war! ♥ |
 | BrownLime Larla kirjoitti:
Pakko yrittää näyttää ihmiseltä kodin ulkopuolella. Jos sitä ryhtyisi vaan elämäntapajuntiksi ja polttaisi farkut ja kaikki ahdistavat akkojen ryysyt seuraavassa pääsiäiskokossa.
Vaatteiden kierrätys on keksitty. |
 | BrownLime kirjoitti:
Larla kirjoitti:
Pakko yrittää näyttää ihmiseltä kodin ulkopuolella. Jos sitä ryhtyisi vaan elämäntapajuntiksi ja polttaisi farkut ja kaikki ahdistavat akkojen ryysyt seuraavassa pääsiäiskokossa.
Vaatteiden kierrätys on keksitty.
Aika jännä juttu. Ei olisi tullut mieleen.
Jos nyt oikeasti luopuisin kaikista farkuista sun muista niin eiköhän ne päätyisi jollekin toiselle onnekkaalle ryhävalaalle tai sitten ne päätyisi vintille lojumaan kun olen laiska. --------- |
 | Larla kirjoitti:
Lökövaatteet <3
Oikeastaan miksi edes pitää olla muunlaisia vaatteita. Olisi niin paljon mukavampaa kulkea ympäriinsä collegehousuissa ja ruskeassa aamutakissa jossa on ketun kuvia, mutta kun ei kehtaa. Pakko yrittää näyttää ihmiseltä kodin ulkopuolella. Jos sitä ryhtyisi vaan elämäntapajuntiksi ja polttaisi farkut ja kaikki ahdistavat akkojen ryysyt seuraavassa pääsiäiskokossa.
Miten niin juntti jos on oma itsensä? Sitäpaitsi kenellä on oikeus puuttua ulkonäköön tahi vaatetukseen, poliisilla ehkä jos alasti riekkuu tai kuseksii keskustassa jne. Heh kaveri sai sakot 2.5 promillen humalassa kun laski rakon tyhjäksi tammerfesteillä sakossa lukee syynä `penis uhkaavasti esillä´ noilla promilleilla pääsi tayssin kautta putkaan kun oli kuulemma alkanut ehdottelemaan lääkärille =D |
 | BrownLime Larla kirjoitti:
BrownLime kirjoitti:
Larla kirjoitti:
Aika jännä juttu. Ei olisi tullut mieleen
No ei teistä maalaistolloista tiedä. |
 | BrownLime kirjoitti:
Larla kirjoitti:
BrownLime kirjoitti:
Larla kirjoitti:
Aika jännä juttu. Ei olisi tullut mieleen
No ei teistä maalaistolloista tiedä.
Minä en ole maalainen. Minä vaan asun maalla. Espoolaisuutta on vaikea kitkeä pois kun olen siellä asunut 25 vuotta elämästäni, en tosin kyllä haluakaan. --------- |
 | jymyhunaja kirjoitti:
Miten niin juntti jos on oma itsensä? Sitäpaitsi kenellä on oikeus puuttua ulkonäköön tahi vaatetukseen, poliisilla ehkä jos alasti riekkuu tai kuseksii keskustassa jne. Heh kaveri sai sakot 2.5 promillen humalassa kun laski rakon tyhjäksi tammerfesteillä sakossa lukee syynä `penis uhkaavasti esillä´ noilla promilleilla pääsi tayssin kautta putkaan kun oli kuulemma alkanut ehdottelemaan lääkärille =D
Ihmisluonteeseen kuuluu usein sellainen, että ajattelee jonkun verran mitä muut ajattelee. Mikä on ihan hyvä jos ei liikaa ajattele.
Toisaalta jos sitä aina olisi lökövaatteissa niin ei ehkä osaisi arvostaa sitä mukavuutta samalla tavalla. Se on parhautta kun tulee kotiin ja heivaa farkut jalasta. Tilalle collarit niin siitä se päivän paras osa vasta alkaa:) --------- |
 | Larla kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Miten niin juntti jos on oma itsensä? Sitäpaitsi kenellä on oikeus puuttua ulkonäköön tahi vaatetukseen, poliisilla ehkä jos alasti riekkuu tai kuseksii keskustassa jne. Heh kaveri sai sakot 2.5 promillen humalassa kun laski rakon tyhjäksi tammerfesteillä sakossa lukee syynä `penis uhkaavasti esillä´ noilla promilleilla pääsi tayssin kautta putkaan kun oli kuulemma alkanut ehdottelemaan lääkärille =D
Ihmisluonteeseen kuuluu usein sellainen, että ajattelee jonkun verran mitä muut ajattelee. Mikä on ihan hyvä jos ei liikaa ajattele.
Toisaalta jos sitä aina olisi lökövaatteissa niin ei ehkä osaisi arvostaa sitä mukavuutta samalla tavalla. Se on parhautta kun tulee kotiin ja heivaa farkut jalasta. Tilalle collarit niin siitä se päivän paras osa vasta alkaa:)
Mie en osaa olla kotona jos joutuu pukeutumaan muiden mieliksi, yleensä osoittava sormi tulee naisilta silti kun ystäviä on niin on oppinut, että miun kämpillä ei tarvitse mitään meikkejä eikä väliä mitä vaatteita haluaa käyttää. Katsellaan elokuvia tai pelaillaan jotain museoikäisiä lautapelejä ja nautitaan olosta/elämästä sellaisena kun se on.. Paitsi et miulla on paha tapa vääntää ihan sairaat mässyt pöytään ja se on monen ystävän mielestä hassua kun lötköissäni rupeen vetään pöytään kunnon michelinin arvoisia sotkujani. |
 | jymyhunaja kirjoitti:
Larla kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Toisaalta jos sitä aina olisi lökövaatteissa niin ei ehkä osaisi arvostaa sitä mukavuutta samalla tavalla. Se on parhautta kun tulee kotiin ja heivaa farkut jalasta. Tilalle collarit niin siitä se päivän paras osa vasta alkaa:)
Mie en osaa olla kotona jos joutuu pukeutumaan muiden mieliksi, yleensä osoittava sormi tulee naisilta silti kun ystäviä on niin on oppinut, että miun kämpillä ei tarvitse mitään meikkejä eikä väliä mitä vaatteita haluaa käyttää. Katsellaan elokuvia tai pelaillaan jotain museoikäisiä lautapelejä ja nautitaan olosta/elämästä sellaisena kun se on.. Paitsi et miulla on paha tapa vääntää ihan sairaat mässyt pöytään ja se on monen ystävän mielestä hassua kun lötköissäni rupeen vetään pöytään kunnon michelinin arvoisia sotkujani.
Noin sen pitää ollakin. Mikä koti se on jos ei saa siellä pukeutua niin kuin haluaa. Meillä kumpikin on kotona lökövaatteissa. --------- |
 | Varmaan suurin osa mun vaatteista menee siihen luokkaan. En jaksa hirveästi miettiä mitä laitan päälle ja vaatteiden ostaminen on yhtä helvettiä. |
 | Ihan orpo olo kun laitoin pesuun kotilököt, alkoi haisemaan kuulemma - kohta menee yksi sohva vaihtoon. En aiemmin huomannut kuinka paskanen se on, koiruus nukkui siinä eläessään ja tänään avasin valoverhot ekaa kertaa puoleen vuoteen, kun lueskelen. |
 | mulla on kyl kaikennäköisiä lötkäreitä.. nyt on päälä toppi ja hello kitty-lököshortsit, tai jotku semmoset. kylmemmällä ilmalla sit niken lökärit, jotka on mun lempparit. ne on myös hyvät työhousuina. ja lenkillä. ja jokapaikassa. joskus hiippailen pikkareissa ja rintsikoissa. juu, juu, kohta
oliks mulla äsken joku ajatus päässä...? |
 | Eksyin sitten eilen baariin lökövaatteissa. I like my box. |
 | Naisruho on sen verran kaunis, että ei tarvitse edes pikkareta tai rintsikoita kotona. |
 | Hah mie justiin ostin robbarista potentiaaliset lököt <3 alle kympillä. |
 | "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|