Tän hetkinen olo Vol. Vendiksen syysketju
 | Hitto kun harmitti kun olin iloisesti tuohon edelliseen ketjuun purkamassa itteäni, niin saatana se mennyt mihinkään! Kauhee duuni perustaa tällasia uutuuttaan kimmeltäviä ketjuja. Mutta tässä se nyt on. Oksentakaa syvimmät tuntonne, minä aloitan. You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people. |
 | Eli olo on väsynyt ja tukkoinen ja selkä kiittänee huomenna. Onneks mun viikonloppu alko jo tänään <3 You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
 | ^känni on aina positiivista:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | ^Känni? You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
 | ^ai ei vai? sori:) aattelin et ku vkl alko jo nyt:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | BrownLime Hieman väsynyt. Miksen oo nukkumas? |
 | BrownLime kirjoitti:
Hieman väsynyt. Miksen oo nukkumas?
Sama juttu. You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
 | Sepulchrave kirjoitti:
^ai ei vai? sori:) aattelin et ku vkl alko jo nyt:)
Ei midist :) Viikonlopun alku harvemmin meinaa kännejä. You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
 | Vendis kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
^ai ei vai? sori:) aattelin et ku vkl alko jo nyt:)
Ei midist :) Viikonlopun alku harvemmin meinaa kännejä.
Joo ei toki täällä sivistyneessä cityssä mut Suomes aika useasti:(
Itse en toki juo mitään juuri koskaan:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | CrazyCyborg Aivan saatanan väsynyt... Huomisen Taiteiden yön apinapuvussa pomppiminen ja kaman roudaus plus muut perkeleen sählingit vie varmasti viimeisetkin voiman rippeet :( Voi vittu että jonain päivänä oppisi edes jotain :@ |
 | Aika väsyny olo. Jäi unet viiteen tuntiin mikä ei oo mulle ollenkaan hyvä juttu, ja pitäisi vielä painaa työpäivän jälkeen ehkä kesän viimeisenä terassikeli-iltana kaupungille ja siitä vielä tanssimaan aamuyöhön saakka :)
Voi morjens! "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | All day all night, Johnny ´la gente estar muy loca´ what tha fuck, väsyttää ja vituttaa ja nuo sanat tuli radiosta kun heräsin. |
 | Ihan jees...jostain syystä ei tee mieli ottaa alkoholia, pelko siitä että menisi liian impulsiiviseksi toiminnaksi, joten menenkin sitten kahvakuulaan, ip-saunaan ja sen jälkeen teinixin kanssa kiertelemään Taiteiden yössä. On aikoja jolloin voin ottaa, ja aikoja jolloin ei alkoholi kertakaikkiaan sovi...riippuu onko bibo kireä, löysä vaiko normaali. Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | Eri väsynyt flunssan ja tukkoisen valvomisen vuoksi mutta onnellinen. Viikonlopusta tulee kiva mm. mukavan vieraan vuoksi. |
 | Helvetin stressaantunut. Liikaa pohdittavaa. |
 | Vähän väsyttää ja vähän oon ihmeissäni tän hälyn kanssa. Mut toisaalta kuuntelen ihastuksissani kuinka prinsessat ovat ihanan solidaarisia :) You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
 | Hiton seurallinen olo, vene vittuilee ja kohmelo päässä. |
 | Flunssainen ja tylsä. Muutaman viikon olen puintileskenä ja seurana on lähinnä vaan lapset. Ehkä pitäisi hommata mielikuvituskavereita tai jotain. --------- |
 | Larla kirjoitti:
Flunssainen ja tylsä. Muutaman viikon olen puintileskenä ja seurana on lähinnä vaan lapset. Ehkä pitäisi hommata mielikuvituskavereita tai jotain.
City<3 "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | rakastunut, onnellinen ja ihan käsittämättömän ihana <3 hullu, mikä hullu...
mmm...beer... |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|