Kultainen panssariketju

AlkuunEdelliset1–20 / 48SeuraavatLoppuun

VeliSkeptinen
Kyllä harmittaa etten koskaan omaksunut punttisaleilta tuttua tyyliä eli salihousut, tiukka paita ja kaulassa paksu kultainen panssariketju. Sen ketjun arvohan on nykyisillä kullan hinnoilla moninkertaistunut todelliseksi omaisuudeksi ja hormoniveikot ovat tehneet jättitilit.

Mikä on oma suhteesi paksuihin kultaketjuihin miesten kaulassa? Oletko jopa käyttänyt sellaista ja antoiko se hyvän fiiliksen?

Entä naiset, voiko paksulla panssariketjulla tehdä sinuun vaikutuksen ja saada sinut antautumaan?
Vähän vaikuttaa et aloittajaa kiihottaa panssariketjut miesten kauloissa...
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

Mun ketju on valkokultaa 40gr se korostaa kivasti mun solis että kylkiluita ;)

VeliSkeptinen
Sepulchrave kirjoitti:
Vähän vaikuttaa et aloittajaa kiihottaa panssariketjut miesten kauloissa...

Usko jo etten halua sinne autiolle saarelle kanssasi vaan lähtisin naisseurassa, ja panssariketju ei muuta tilannetta.

Hmm... Kultainen panssariketju on kyllä saanut reaktioita aikaa, mutta reaktio on ollut lähinnä luokkaa "vittuile niin kauan, että väkivalta alkaa ja kun väkivalta alkaa, poistu paikalta". Mä tykkään enemmän koruttomista miehistä ja kaikenmaailman rannekorut ja sen sellaset puhtaat, merkityksettömät koristeet nyt vaan tuo mieleen enemmän homoseksuaaliset toimenpiteet kuin naisenmetsästyksen. Siskon miehellä on aina noita ihme-panssariketjuja ja en vaan osaa ottaa sitä vakavasti... toisaalta ne ei nyt välttämättä olekaan nelikymppisten pygmien juttu.

Tosin kun kultaisella sydänriipuksella oli hellyyttävä tarina kantajansa kaulaan päätymisestä, niin irtosi kyl. Plus sitä ei mitenkään esitelty kaikelle kansalle, vaan se majaili perinteisen O-kauluksen suojissa.
I like my box.

Ihan vitun törkeä.
Make love, not war! ♥

Pihis kirjoitti:
Ihan vitun törkeä.

Eli siis paras. Mun mielestä kuitenkin ne salihousut olis kyl oleellisemmat, ja tietty myös samalla lökövaatteet.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Hirssi
En ymmärrä miksi miehen pitäisi pitää kaulassaan minkään paksuista kultaketjua, melko gayta mielestäni. Jos kaulassa on pakko roikkua jotain, niin nahka on ainoa oikea materiaali.

Paksun kultapanssariketjun kanssa junteimman korun ykkössijan jakanevat erilaiset Suomileijona-riipukset. *yöks*

Hirssi
carryon kirjoitti:
Paksun kultapanssariketjun kanssa junteimman korun ykkössijan jakanevat erilaiset Suomileijona-riipukset. *yöks*

Mites tämä? Aiheuttaako oksennusrefleksin?

Äläpä muuta virka.. sen arvo olis tänä päivänä melkoinen.
Mutta miehet, jotka kantavat paksuja kultaketjuja kaulassaan, eivät saa ihastuksen väristystä ainakaan minussa aikaiseksi.

Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:

Tuo on ihan eri juttu.

Hirssi
carryon kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:

Tuo on ihan eri juttu.

Mitä junttia Suomileijonassa on? Suomen leijonahan on hieno, ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä yltiöisänmaallisuuden kanssa.

Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:

Tuo on ihan eri juttu.

Mitä junttia Suomileijonassa on? Suomen leijonahan on hieno, ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä yltiöisänmaallisuuden kanssa.

Siitä on kyllä tullut vähän skini-juttu. Vaikka se on teknisesti hieno symboli, niin sitä on pilattu yltiörasismin symbolina.
I like my box.

Pygmejn juttuja ehkäs. Jos ulkonäköa ei taitaa löytyä niin. Mutta naiskaveria ryöstetiin thaikkuländiässä kultaketjun takia lyömällä hampaat ja poski sisään kolmisin voivoi.

Hirssi
GanyaEast kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:

Tuo on ihan eri juttu.

Siitä on kyllä tullut vähän skini-juttu. Vaikka se on teknisesti hieno symboli, niin sitä on pilattu yltiörasismin symbolina.

Totta töriset. Sama homma hakaristin kanssa, vaakatasossa olevalla Suomen hakaristillä ei ole mitään tekemistä Saksan vinossa olevan hakaristin kanssa. Hakaristihän on ikivanha symboli, mutta se vain rinnastetaan monesti automaattisesti Adolfiin.

Hirssi kirjoitti:
GanyaEast kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
carryon kirjoitti:

Tuo on ihan eri juttu.

Totta töriset. Sama homma hakaristin kanssa, vaakatasossa olevalla Suomen hakaristillä ei ole mitään tekemistä Saksan vinossa olevan hakaristin kanssa. Hakaristihän on ikivanha symboli, mutta se vain rinnastetaan monesti automaattisesti Adolfiin.

Tähän auttaisi, jos ihmiset vaivautuisivat lukemaan Hitlerin ajatuksia sen sijaan, että vain huutaisivat "holokausti!" kun tulee aiheesta puhetta ^^
I like my box.

GanyaEast kirjoitti:
Tähän auttaisi, jos ihmiset vaivautuisivat lukemaan Hitlerin ajatuksia sen sijaan, että vain huutaisivat "holokausti!" kun tulee aiheesta puhetta ^^

Harvemmin tosiaan vaivaudun lukemaan kenenkään ajatuksia, mitä olen missannut Hitlerin tapauksessa?
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

carryon kirjoitti:

Oma allergiani em. riipuksiin tullee siitä, että olen nähnyt niitä vain junttien ja skinien kantamina.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Olen törmännyt itse siihen, että noita riipuksia annetaan rippi- tai ylioppilaslahjaksi tms. Joten miehelle, joka ei muuten itse hankkisi koruja mistään, voi tuollainen ketju olla se ainoa koru ja koska vielä se on tyyliin mummolta saatu niin sitä on käytettävä.

Joo. Pidän noista yhtä paljon kuin suomileijonakoruistakin.

AlkuunEdelliset1–20 / 48SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun