Kuka sanoo viimeisen sanan?
 | Ketju vänkäystä varten. Kun sanottava loppuu niin tänne voi tulla sanomaan vikan sanan. Okei mä aloitan, mä oon nyt voittaja ja mulla on vika sana! Njänjähjnäh:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | BrownLime Arvasin aloittajan. |
 | Mä en tykkää noista viimeinen sana-jutuista, ne on niitä murros-ikäisten heiniä. Kun toinen haluaa väitellä, mä pyrin sluibailemaan pois, ei siinä ettenkö verbaalisena ja itseriittoisena osaisi väitellä, vaan sitä etten mä jaksa koska en usko sen kehittävän yhtään mitään tai parantavan maailmaa millään muodoin. Ja jos mä sitten sorrun väittelemään tai kiihkoilemaan omien vakaumuksieni puolesta, pyrin silti olemaan edes jossain vaiheessa elämälle, totuudelle ja itselleni nöyrä. Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | CrazyCyborg Kyllästykää toisiinne :) |
 | ^^Hienosti Muusis kirjoitit mut mulla on vika sana:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Sepulchrave kirjoitti:
^^Hienosti Muusis kirjoitit mut mulla on vika sana:)
Niinkuin mun kasiluokkalainen jäbä sanoo:"Aivan sama" =D Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | Muusantuuska kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
^^Hienosti Muusis kirjoitit mut mulla on vika sana:)
Niinkuin mun kasiluokkalainen jäbä sanoo:"Aivan sama" =D
Niin onkin;) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Viimeinen sana. |
 | Maija Vilkkumaa "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
 | viimeisen |
 | BrownLime more kirjoitti:
Maija Vilkkumaa
Nimimerkkinen? |
 | BrownLime kirjoitti:
more kirjoitti:
Maija Vilkkumaa
Nimimerkkinen?
mä sanon viimeisen sanan ja se on ei... "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | kallionkundi Veikkaan, että aloittaja sanoo parisuhteessa aina viimeisen sanan (lähde: pro´s & con´s) ja siitä ei itsenäiset nykynaiset välttämättä pidä. |
 | Ennen oli sellaisia ketjuja että viimeisen sanan sanoja on tyhmä, sika tms. Mitä vitsiä tässä nyt on sanoa viimeistä sanaa, kun ei ole mitään riskiä?
Mun kokemus on että usein miehet haluavat sanoa viimeisen sanan, ainakin näissä keskusteluissa. Hinnalla millä hyvänsä, vaikkei mitään järkevää sanottavaa olisi. SIlloin vmäisintä mitä voi tehdä on suoda niille se ilo. Tosin tuskin älyävät hävetä, ovat vaan voitonriemuisia... |
 | kallionkundi kirjoitti:
Veikkaan, että aloittaja sanoo parisuhteessa aina viimeisen sanan (lähde: pro´s & con´s) ja siitä ei itsenäiset nykynaiset välttämättä pidä.
Mä luulen et äitis sano viimeisen sanan teidän suhteessa. Harmi että isäsi lähti sen Håkanin mukaan eikä aikanaan suorittanut yhteiskunnallista velvoitettaan."If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Hieman kakattaa. Oho väärä ketju. |
 | Aina saatava viimeinen sana vaik se ei johtaisi mihinkään... You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people. |
 | aim pak ´tähtää selkään´ |
 | Tämähän on vähän kuin aikoinaan Viimeinen joka vastaa on hullu/pottapää-ketjut. Hmm... Kilpailevan ketjun paikka? |
 | RicosMortis Tekstiviesti. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|