Ensi kesän muoti päätetty?

AlkuunEdelliset1–20 / 27SeuraavatLoppuun

BrownLime
Iltalehti tietää kertoa mitä on tulossa ensi kesän muotiin: Ensi kesänä paljastetaan nännit?

Seuraatko aikaa ja muotia vai pitäydytkö perinteisemmässä tyylissä ja jätät tuollaiset hapatukset muille? Itse pidän tällaista kehitystä epäilyttävänä ja härskinä!
Härskiä se on vasta kun patalappuja ruvetaan väkisin katseluttamaan, tosin onhan naiset kärsineet rekkamiehen hymystä aikansa.

En avannut linkkiä. Ei mitään tietoa siitä mitä laitan päälle huomenna, saati ensi kesänä. Sen ensi kesän vaatetuksen näkee sitten 1.6.2012 lähtien. Mitään preview'ta ei ole luvassa.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

BrownLime
Diablesse kirjoitti:
En avannut linkkiä.

Ai eiks teillä töissä saakaan katella yläosattomia?

BrownLime kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
En avannut linkkiä.

Ai eiks teillä töissä saakaan katella yläosattomia?

Mulla on koneella ihan erityinen kansio, nimetty tietty hienolla teknisellä nimellä kuten "Projekti 4:n kaavalisäykset, osa 2", täynnä katseltavia kuvia. Ei tartte turhaan availla linkkejä.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Voisin näytellä nännejä jos pääsen rantakuntoon 2012 :) Mutta en mä usko et miesten muoti tosin ihan tuollaista tulee oleen.

Mut mä luotan et jollain tasolla kuitenkaan toi 90-luku ei vielä häviä muodista ens kesäänkään mennessä.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Puen mitä haluun tykkään kyl vaatteista mut en laittas sähkönsinistä mekkoo päälleni ikinä.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

En mä oikein tiedä. Kun on se maailmanloppu ja kaikkea, niin kait sitä pitäis olla siveesti eikä nännit paljaalteen ja sillee...
I like my box.

BrownLime
GanyaEast kirjoitti:
En mä oikein tiedä. Kun on se maailmanloppu ja kaikkea, niin kait sitä pitäis olla siveesti eikä nännit paljaalteen ja sillee...

Eikun just toisin päin.

BrownLime kirjoitti:
GanyaEast kirjoitti:

Eikun just toisin päin.

Entäs jos ei haluu?
I like my box.

GanyaEast kirjoitti:
BrownLime kirjoitti:
GanyaEast kirjoitti:

Eikun just toisin päin.

Entäs jos ei haluu?

Kumpaa, maailmanloppua vai näytellä nännejä?

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

njoy kirjoitti:
GanyaEast kirjoitti:
BrownLime kirjoitti:
GanyaEast kirjoitti:

Eikun just toisin päin.

Entäs jos ei haluu?

Kumpaa, maailmanloppua vai näytellä nännejä?

Näytellä nännejä. Maailmanloppu on ihan jees, jos se on tarpeeksi nopea.
I like my box.

GanyaEast kirjoitti:

Mä toivon et iso avaruusalus tulee kans sit sillon.

Nännit ei kuulu päivänvaloon. Pidän nännini piilossa kuten tähänkin asti. Muodin seuraaminen ei muutenkaan ole minun juttu.
---------

njoy kirjoitti:
GanyaEast kirjoitti:

Mä toivon et iso avaruusalus tulee kans sit sillon.

Maailmanloppu ei ole tarpeeksi nopea, jos avaruusoliot on anaaliluotaiminaan paikalla. Eikä se ole tarpeeksi nopea silloinkaan, jos joku maakalainen ehtii sellasen kyhätä.
I like my box.

GanyaEast kirjoitti:
Maailmanloppu ei ole tarpeeksi nopea, jos avaruusoliot on anaaliluotaiminaan paikalla. Eikä se ole tarpeeksi nopea silloinkaan, jos joku maakalainen ehtii sellasen kyhätä.

Siis en mä usko et ne kaikkia hävittää. Ne hakee osan ihmisistä kuten silloiset amerikanintiaanit ja atlantislaiset ja tuhoaa vaan vasta sitten. Tulevaisuus on tuolla jossain :)

No niin... otattehan vitsillä sit :)

BrownLime
Larla kirjoitti:
Nännit ei kuulu päivänvaloon.

Suositte kuunvaloa maaseudulla?

En tosta muodista niin välitä mutta kyllä mielestäni tasa-arvon nimissä naistenkin kuuluisi saada olla yläosattomissa kylpylöissä, rannoilla ja terasseilla sillä saahan miehetkin.

CrazyCyborg
kiusausko kirjoitti:
Puen mitä haluun tykkään kyl vaatteista mut en laittas sähkönsinistä mekkoo päälleni ikinä.

Kipinöiden sinkoilu onkin parempi jättää tänne.

Souläästsiison!
Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
- Ralph Waldo Emerson

AlkuunEdelliset1–20 / 27SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun