Ensi kesän muoti päätetty?
 | -sade- kirjoitti:
Souläästsiison!
Jaa nännit? "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | njoy kirjoitti:
-sade- kirjoitti:
Souläästsiison!
Jaa nännit?
No nee. Mä haluun muotiin ne villahousut miehille, missä on erillinen tuubi vehkeille...jos joku tietää kuvan, niin voi linkata. :P Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
- Ralph Waldo Emerson |
 | -sade- kirjoitti:
No nee. Mä haluun muotiin ne villahousut miehille, missä on erillinen tuubi vehkeille...jos joku tietää kuvan, niin voi linkata. :P
Kuulostaa lämpöisiltä <3 "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | BrownLime kirjoitti:
Larla kirjoitti:
Nännit ei kuulu päivänvaloon.
Suositte kuunvaloa maaseudulla?
Tietenkin. Kannattaa varoa öisin maaseudulla, että ei törmää nänneihin. --------- |
 | Ammattini puolesta kyllä seuraan muotia mutta ei tällä iällä enää ruveta itse pukeutumaan joka muotihepeneeseen. Kyllä se on ihan se oma juttu jota laitetaan päälle ja muoti on sitten muille.
Tuo nännien esittely on joka vuosikymmen silmillä joten mikään uusi juttu tuo ei ole. Muistan itse kun näin ilmiön ekan kerran. 80-luvulla nimittäin. Sen muistan minä ainakin hyvin. Joten jos joku nänninsä haluaa esille niin siitä vain, ei se minun elämääni mitenkään muuta. http://www.espanjankoirat.com/
http://www.villananna.blogspot.com/ |
 | Pitkät karvat on tulossa muotiin, paras aloittaa kasvattaminen nyt! Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | _Smiley_ kirjoitti:
Pitkät karvat on tulossa muotiin, paras aloittaa kasvattaminen nyt!
Et oo tosissas? O_o "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|