Suunnittele itse!

AlkuunEdelliset1–20 / 34SeuraavatLoppuun

Hautajaisesi:) Taannoin hautajaisissa vierailleena (ei kovin läheinen ihminen ja eli hyvän ja pitkän elämän) totesin taas kerran että pakko suunnitella itse omat hautajaiset. Oli se mulle niin kornia huttua nämä perinteiset ev.lut. muodollisuudet.

Eli lähdetään:

-ei taatusti mitään pappia saati muuta voodoomestaria
-polttohautaus, tuhkat kurkkupurkkiin ja levitys mun määrittämään paikkaan. Homman laittomuus ei kiinnosta
-omat musat
-ei mustia vaatteita, paitsi jos ne on henkilön tyyliä muutenkin niin saa tulla Johnny Cashina tms
-ei pukuja, vaikka ne olisivat hlön tyyliä
-ei helvetissä mitään kukkia, vie kukkia rakkaallesi joka on elossa ja osaa niitä arvostaa, mua ei kiinnosta, oon kuollut
-loistavat ruoka- ja (alko-)juomatarjoilut, loput voi viedä Hakiksen rantaan spurguille seuraavana päivänä
-toivon ystäviltä rehellisiä sanoja, turha jeesustella kuoleman jälkeenkään
-jos saan aikaiseksi ajoissa, pidän itsekin puheen (tallenteelta, en "meedion" kautta)
-lopuksi voisi esiintyä stand up koomikko, joku hyvä mustan huumorin hallitsija

En tosiaankaan haudo mitään ajatuksia, en vaan haluaisi että viimeinen muisto meikäläisestä olisi mulle merkityksettömät papin jorinat. Millaiset on sun hautajaiset?
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!
Mäkin haluaisin että mun hautajaisissa soisi lempimusiikkini, bra idé. Tosin siitä ei taida moni muu pitää mutta mitä väliä.

Ei ole väliä kuoleman jälkeen mitä muut ajattelee tai toimii.
-Tuhkaus on ehdottomasti hyvä vaihtoehto, arkkuun joutuisi poraamaan helvetisti reikiä - madoille oksennusaukkoja, kun on niin likainen mielikuvitus.
-Pappihommasta oon samaa mieltä, jos joku haluaa pitää muistopuheen pitäköön en sitä kuitenkaan kuule.
-En halua kuolla sairaalaan.
-Mun ainainen pelko on ollut ettei varjo aukea eli uurnan voisi heittää mereen tosin ei mistään ruåtsinlaivan kannelta vaan jossain eteläamerikassa, karbialle johonkin riutalle välttämättä tarvitse edes tuhkata kalojen rääppiäiset.
-Kohta taas kantamassa arkkua lähisukulaisen, jolta kuoli vaimo vuosi sitten ja muutama viikko sitten kyseli neuvoa eutanasiaan, en toki voi auttaa mutta eiköhän tuo keinot keksi.
-Vois vittuillakseen vaatia kaikkia pukeutumaan siniseen kimonoon ja lentäjäystävää, joka toimisi pilottina siellä karibialla nahkahousuihin ja keke-laseihin.
-Oma puheeni olisi myös nauhalla lyhyesti aiheena "haistakaa kaikki vittu, en maksa enää veroja"
-Paras tapa kuolla olisi ehkä jossain päätyen ravintoketjuun.

Voishan aiheesta kirjoitella enemmänkin, vaikka en ole itsetuhoinen - Adrenaliini -"nisti" vain

Samankaltaiset kuin aloittajalla..hieman sellaista juhlan tuntua kuoppajaisiin mielummin kuin sitä perinteikästä nyyhkimistä mikä ei ole pakollista. Eikä tosiaan yhtäkään pappia 100 metrin säteelle vetämään mekaanista hyvin harjoiteltua paskapuhettaan.

Atomiläjä olen ja atomiläjänä pysyn tapahtui sitten mitä tahansa.
"Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."

-littlelight

Kepeet bileet roskapankissa olis ihan jees.Mun ruumiin voi laittaa minne nyt sitte haluavat ihan sama mulle onko kirkkomaata vaiko ei vitut siitä mitää ymmärrä enää. Omaisii varten kai ne valvojaiset pidetään, joten pitäkööt millaset haluaa.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

Hirssi
Elimet kierrätykseen ennen tuhkausta ja tuhkat voi sitten mun puolesta heittää vaikka järveen. En mitään kuoppajaisbileitä halua, muistelkoot mua ne jotka haluavat vaikka sitten Kuopion Henkassa juomalla siellä parit lonkerot.

Syöttäkööt vaikka sioille, en tu!
"Take only memories, leave only footprints"

Sisu loppu? Pullosta lisää!

BrownLime
Enkä suunnittele!

BrownLime kirjoitti:
Enkä suunnittele!

Onks sillä jotain väliä?

CrazyCyborg
Aikalailla samat ajatukset aloittajan kera... Uskonnollisia rituaaleja plus muita tyhjänpäiväisyyksiä harrastakoot muut. Voisivat tunkea ruumiin jauhelihakoneen läpi ja lähettää jätteenpolttolaitokselle. Turhat byrokratiat ja energian tuhlaukset pois.

CrazyCyborg kirjoitti:
Voisivat tunkea ruumiin jauhelihakoneen läpi ja lähettää jätteenpolttolaitokselle. Turhat byrokratiat ja energian tuhlaukset pois.
Kait se ruho siel kokonaisenakin palaa (ellet oo rasvaton salaattiadonis) - muun jätteen seassa. Eikö tuo jauhattaminen olis tuhlausta?

CrazyCyborg
alittlerusty kirjoitti:
Kait se ruho siel kokonaisenakin palaa (ellet oo rasvaton salaattiadonis) - muun jätteen seassa. Eikö tuo jauhattaminen olis tuhlausta?

Voip hyvinkin olla, mutta jakeluautoon saataisiin tällä konstilla enemmän kerralla isommalla kierroksella, jolloin turhalta ajamiselta saattaisi säästyä.

CrazyCyborg kirjoitti:
alittlerusty kirjoitti:

Voip hyvinkin olla, mutta jakeluautoon saataisiin tällä konstilla enemmän kerralla isommalla kierroksella, jolloin turhalta ajamiselta saattaisi säästyä.

Jos keräily tehtäisiin tuommoisella normiroska-autolla, niin eiks siinä oo jonninmoinen prässi joka kyl puristelee kerättävät matskut kompaktiksi.

Eipä ole hirveesti väliä... Mut jos on pakko jotain päättää, niin mun ruumiin vois vaikka hinata lipputankoon roikkumaan ja sit ihmiset vois juopotella nurtsilla siinä mun alla ja muistella, että kuinka hieno ihminen olinkaan.
Make love, not war! ♥

Pihis kirjoitti:
Eipä ole hirveesti väliä... Mut jos on pakko jotain päättää, niin mun ruumiin vois vaikka hinata lipputankoon roikkumaan ja sit ihmiset vois juopotella nurtsilla siinä mun alla ja muistella, että kuinka hieno ihminen olinkaan.

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta toikin. Käytännön toteutus saattais herättää ympäristössä jonninverran vastustusta.

Pihis kirjoitti:

Tästä on pakko tykätä. Peukku tähän.
You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.

Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people.

CrazyCyborg
alittlerusty kirjoitti:
Jos keräily tehtäisiin tuommoisella normiroska-autolla, niin eiks siinä oo jonninmoinen prässi joka kyl puristelee kerättävät matskut kompaktiksi.

Voihan sen toki niinkin järjestää. Logistiikkajohto päättäköön itse parhaat ratkaisunsa.

BrownLime
Sepulchrave kirjoitti:
BrownLime kirjoitti:
Enkä suunnittele!

Onks sillä jotain väliä?

Häh?

-Nemesis-
Haluaisin, että minut täytetään. Siis samalla tavalla kuin eläimet. Ei kai se kiellettyäkään ole.

-Nemesis- kirjoitti:
Haluaisin, että minut täytetään. Siis samalla tavalla kuin eläimet. Ei kai se kiellettyäkään ole.

Jäisi ainakin hyvät dna näytteet kloonattavaksi kun joskus aikoinaan tulee ihmisitä pula kun asutellaan elinkelpoisia planeettoja. Pakko oli vähän avatarta pukata tähän.
"Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."

-littlelight

AlkuunEdelliset1–20 / 34SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun