Suunnittele itse!
 | -Nemesis- en.wikipedia.org/wiki/Plastination
Tuossa olis oikeastaan parempi vaihtoehto täyttämiselle. Gunter von Hagens ainakin tekee niitä ja pitää näistä ihmisistä näyttelyitä ympäri maailmaa. |
 | BrownLime -Nemesis- kirjoitti:
Haluaisin, että minut täytetään.
Kuulostat naiselta. |
 | -Nemesis- BrownLime kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
Kuulostat naiselta.
Kuulostat tyhmältä. |
 | -Nemesis- kirjoitti:
BrownLime kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
Kuulostat naiselta.
Kuulostat tyhmältä.
Ihan heräsi uteliaisuus, nuo kaks vois laittaa kehään tosin rikulle tyynyt käsiin jesseteipillä. |
 | Sepulchrave kirjoitti:
Oli se mulle niin kornia huttua nämä perinteiset ev.lut. muodollisuudet.
Mitkä vitun perinteiset? Kun on tässä tapellut näistä helvetin "perinteisistä" hautajaisista niin hiffaa, kuinka paljon muuttujia touhussa on ja tajuaa, kuinka itsekkäitä idiootteja ne sukulaiset oikeastaan onkaan tän asian kanssa, "mun nimi ja mun lasten nimet ja niiden kaverien puhelinnumerot pitää näkyy hautajaisissa, kuolinilmotuksissa ja tuhannessa muussa paikassa, voittehan tekin laittaa mutta mä ainakin haluun. Ja virsilista kootaan mun puhelinnumeron mukaan, koska musta se tykkäs eniten!".
Sori, avauduin. Asiaan:
Sadistisena persoonana oma linjani on tietenkin: olen kuollut, ei mitään väliä. Paras on, jos menee tieteelle hyötykäyttöön, makkaraksi, rehuksi, tmv. Toisena vaihtoehtona kaikkien rakastama tuhkaus ja jos päädyn kokonaisena multiin niin tulen kummittelemaan keinolla millä hyvänsä. Pirskeet on sitten taas läheisiä varten, surkoon omalla tavallaan kunhan eivät tee siitä spektaakkelia, jossa on puoli sukua ja koko kylä. Ihan sama vaikka mitään monttubileitä ei edes olisi, hautakiviä ei ainakaan kannata järjestää. Palkkaan etukäteen jonkun satanistivesan potkimaan sen nurin, koska keuhkoahtaumaan tai syöpään kuitenkin tulee lähtö, hyvin on ennustettavissa. I like my box. |
 | Lasten esittämiä kysymyksiä.
Mistä ihminen on tehty?
Ihminen (kuten kaikki muukin maailmassa) koostuu biljoonista atomeista mm. hiilestä, vedystä, typestä ja rikistä. Esim. ihmisestä 65 % on vettä (vesimolekyyli koostuu yhdestä happiatomista ja kahdesta vetyatomista). Yksikään näistä atomeista ei ole eläviä, vaikka atomit kokonaisuudessa muodostavat elävän ihmisen.
Kun kuolee niin häviääkö ihminen kokonaan?
Atomit ovat ikuisia ja kun ihminen kuolee, atomit irtautuvat toisistaan ja hakeutuvat käyttöön muualle vaikkapa mullaksi tai kastepisaraksi tai kukaksi tai uudeksi ihmiseksi.. Aineet muuttuvat mutta eivät katoa. "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | GanyaEast kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
Oli se mulle niin kornia huttua nämä perinteiset ev.lut. muodollisuudet.
Mitkä vitun perinteiset? Kun on tässä tapellut näistä helvetin "perinteisistä" hautajaisista niin hiffaa, kuinka paljon muuttujia touhussa on ja tajuaa, kuinka itsekkäitä idiootteja ne sukulaiset oikeastaan onkaan tän asian kanssa, "mun nimi ja mun lasten nimet ja niiden kaverien puhelinnumerot pitää näkyy hautajaisissa, kuolinilmotuksissa ja tuhannessa muussa paikassa, voittehan tekin laittaa mutta mä ainakin haluun. Ja virsilista kootaan mun puhelinnumeron mukaan, koska musta se tykkäs eniten!".
Sori, avauduin. Asiaan:
Sadistisena persoonana oma linjani on tietenkin: olen kuollut, ei mitään väliä. Paras on, jos menee tieteelle hyötykäyttöön, makkaraksi, rehuksi, tmv. Toisena vaihtoehtona kaikkien rakastama tuhkaus ja jos päädyn kokonaisena multiin niin tulen kummittelemaan keinolla millä hyvänsä. Pirskeet on sitten taas läheisiä varten, surkoon omalla tavallaan kunhan eivät tee siitä spektaakkelia, jossa on puoli sukua ja koko kylä. Ihan sama vaikka mitään monttubileitä ei edes olisi, hautakiviä ei ainakaan kannata järjestää. Palkkaan etukäteen jonkun satanistivesan potkimaan sen nurin, koska keuhkoahtaumaan tai syöpään kuitenkin tulee lähtö, hyvin on ennustettavissa.
Perinteiset missä pukeudutaan mustaan pukuun, pappi paasaa ja vainajasta tulee pyhimys. Luetaan addresseja jotta jokaisen nimi saadaan kuuluviin, ketkä ovat sen muutaman kympin kukkiin laittaneet mut eivät vaivautuneet paikalle.
Meinas muuten tärkein kohta unohtua omasta listasta! "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Sepulchrave kirjoitti:
Hautajaisesi:) Taannoin hautajaisissa vierailleena (ei kovin läheinen ihminen ja eli hyvän ja pitkän elämän) totesin taas kerran että pakko suunnitella itse omat hautajaiset. Oli se mulle niin kornia huttua nämä perinteiset ev.lut. muodollisuudet.
Eli lähdetään:
-ei taatusti mitään pappia saati muuta voodoomestaria
-polttohautaus, tuhkat kurkkupurkkiin ja levitys mun määrittämään paikkaan. Homman laittomuus ei kiinnosta
-omat musat
-ei mustia vaatteita, paitsi jos ne on henkilön tyyliä muutenkin niin saa tulla Johnny Cashina tms
-ei pukuja, vaikka ne olisivat hlön tyyliä
-ei helvetissä mitään kukkia, vie kukkia rakkaallesi joka on elossa ja osaa niitä arvostaa, mua ei kiinnosta, oon kuollut
-loistavat ruoka- ja (alko-)juomatarjoilut, loput voi viedä Hakiksen rantaan spurguille seuraavana päivänä
-toivon ystäviltä rehellisiä sanoja, turha jeesustella kuoleman jälkeenkään
-jos saan aikaiseksi ajoissa, pidän itsekin puheen (tallenteelta, en "meedion" kautta)
-lopuksi voisi esiintyä stand up koomikko, joku hyvä mustan huumorin hallitsija
En tosiaankaan haudo mitään ajatuksia, en vaan haluaisi että viimeinen muisto meikäläisestä olisi mulle merkityksettömät papin jorinat. Millaiset on sun hautajaiset?
- vain kutsuvieraille. jos en susta tykännyt eläissäni, niin en kyllä kuollessanikaan halua sua hautajaisiini, varsinkaan jonkun sukulaisuussuhteen takia "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Ei kai sillä väliä kun olen kuollut. Ihan sellaiset mitkä läheiset haluaa, ei väliä vaikka eivät edes pitäisi koko monttubileitä. Jos läheisille tulee hyvä mieli siitä jos pappi sanoo jotain diipadaapaa niin siitä vaan vaikka en itse uskokaan. En ihan kamalasti kuolleena varmaan välitä.
Toki näin elossa arvostan ajatusta, että hautajaiset ei olisi uskonnolliset eikä ruhoni veisi hautapaikkaa. Minua voi muistella ihan ilman hautakiveäkin enkä minä ole näkemässä kuinka kiiltävä hautakivi on ja mitä kukkia siellä on. Mutta se on kuitenkin läheisten päätettävissä. Jos se hautayksiö tekee jonkun vähemmän surulliseksi niin siitä vaan sitten. --------- |
 | Sepulchrave kirjoitti:
Luetaan addresseja jotta jokaisen nimi saadaan kuuluviin, ketkä ovat sen muutaman kympin kukkiin laittaneet mut eivät vaivautuneet paikalle.
Tästähän se sota tulikin aikaseksi. Ei oikein kuulunut itsekorostaminen vainajan vahvimpiin puoliin, niin päätettiin että addressit ovat esillä, mutta niitä ei lueta. *kaboom* ja *watoosh*
Kornia tämä touhu muutenkin, ihan niin kuin sillä ei olisi mitään väliä että läheinen heitti veivinsä. Sillä on väliä, että saa oman äänensä kuuluviin hautajaisissa ja nimensä näkyviin joka paikkaan. I like my box. |
 | GanyaEast kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
Luetaan addresseja jotta jokaisen nimi saadaan kuuluviin, ketkä ovat sen muutaman kympin kukkiin laittaneet mut eivät vaivautuneet paikalle.
Tästähän se sota tulikin aikaseksi. Ei oikein kuulunut itsekorostaminen vainajan vahvimpiin puoliin, niin päätettiin että addressit ovat esillä, mutta niitä ei lueta. *kaboom* ja *watoosh*
Kornia tämä touhu muutenkin, ihan niin kuin sillä ei olisi mitään väliä että läheinen heitti veivinsä. Sillä on väliä, että saa oman äänensä kuuluviin hautajaisissa ja nimensä näkyviin joka paikkaan.
Aivan siksi ajattelin laulaa omissa hautajaisissani tätä nonstoppina! "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | BrownLime kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
BrownLime kirjoitti:
Enkä suunnittele!
Onks sillä jotain väliä?
Häh?
Niin onko sillä jotain väliä sillä tiedolla ettet suunnittele? Tai ees sillä et oot kuollut, ehkä tukehtumalla pop corniin. Voit valita itse. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Hautajaiset mahdollisimman nopeasti, mielellään vuorokauden kuluessa. Ruumiilleni suoritetaan tahara, puetaan valkoisiin ja laitetaan mahdollisimman yksinkertaiseen arkkuun. Joka siis kuvastaa tasa-arvoista asemaani muihin vainajiin nähden. Muut jutut voidaan unohtaa paitsi ”El male rachamim” –siunaus. Ei kukkia.
Muuten toivon kaikki shivan ja shloshim vietot ja lopuksi paljastetaan hautakivi kuolemani vuosipäivänä.
Aika perinteistä kuitenkin :) http://www.espanjankoirat.com/
http://www.villananna.blogspot.com/ |
 | ^no ei kuulostanu kuitenkaan siltä että sinne tulis joku tyyppi värväämään hautajaisiin osallistuvia omaan lahkoonsa eli jees homma "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|