missä vitussa kaikki on?
 | gusten ihan tylsää istuu yksin kotona, kun ei täälläkään näytä mitään tapahtuvan :( |
 | Olisikin vitun ääressä, mut ei. |
 | gusten no se on ongelma, mulla tietty vähän toisinpäin vai miten sen nyt sanois :D |
 | Pakko kyl lisää tähän et kertakäyttö pillu ei kiinnosta. |
 | BrownLime Öööö no Rocksis tietysti! |
 | gusten no ei muakaan kyllä! |
 | gusten mitä rocksissa on? |
 | BrownLime gusten kirjoitti:
mitä rocksissa on?
No nää syö pähkinöitä kyykkyasennossa lattialta, mutta ei se hirveästi mua lohduta. :D |
 | BrownLime kirjoitti:
gusten kirjoitti:
mitä rocksissa on?
No nää syö pähkinöitä kyykkyasennossa lattialta, mutta ei se hirveästi mua lohduta. :D
Nii ottaa vaan eteen. Meen runkkaa Wessaan, ihan rohkeasti. |
 | CrazyCyborg Olin pikkusysterin pojan luona synttäreillä, saunomassa ja Järvenpään keskustassa epätoivoisesti sohimassa biljardia. |
 | Hähää mä olin hunningolla jo perjantai-iltana ja sama meno vaan jatkuu <3 OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Äh, kylkiluussa hiusmurtuma, kupoli täynnä mustelmia, reidet paskana ja handut jumissa. SItä oltiin näköjään vähän "sotimassa" korvessa. Niin siis splättäämässä.
Itä-Helsinki omisti muuta maailmaa 10-0. Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me |
 | gusten auts! |
 | Mulla oli aika vilkas yö, hoitsu toimi dominana. Sitoi mut sänkyyn ja imi kovaksi, sitten lopetti ja alkoi tanssimaan alasti sekä sitten tuli viereen pötköttään ja piirteli mun sixpäkkiin kuiskutellen rivoja. |
 | Alive81 kirjoitti:
Äh, kylkiluussa hiusmurtuma, kupoli täynnä mustelmia, reidet paskana ja handut jumissa. SItä oltiin näköjään vähän "sotimassa" korvessa. Niin siis splättäämässä.
Itä-Helsinki omisti muuta maailmaa 10-0.
Järkyttävää! Voiko tossa pelissä tulla hiusmurtumia? Niistä ammuksistako? En siis ikinä tule kokeilemaan kyseistä peliä. |
 | hetki_ikuisuus kirjoitti:
Alive81 kirjoitti:
Äh, kylkiluussa hiusmurtuma, kupoli täynnä mustelmia, reidet paskana ja handut jumissa. SItä oltiin näköjään vähän "sotimassa" korvessa. Niin siis splättäämässä.
Järkyttävää! Voiko tossa pelissä tulla hiusmurtumia? Niistä ammuksistako? En siis ikinä tule kokeilemaan kyseistä peliä.
Ei liene väripalloista murtuma ole aiheutunut, veikkaisin että selvinpäin kompastunut tai syöksynyt suojaan. |
 | jymyhunaja kirjoitti:
hetki_ikuisuus kirjoitti:
Alive81 kirjoitti:
Järkyttävää! Voiko tossa pelissä tulla hiusmurtumia? Niistä ammuksistako? En siis ikinä tule kokeilemaan kyseistä peliä.
Ei liene väripalloista murtuma ole aiheutunut, veikkaisin että selvinpäin kompastunut tai syöksynyt suojaan.
Siinä ku kaveri lasauttaa 7 kuulaa metrin päästä ni voi siinä koko luuki murtua jos osuvat samaan kohtaan. Tuntuu muuten kivalta, varsinkin tulee kuuppaan 1,5 metrin päästä. Ei ne hiusmurtumat pahoja oo, muutaman päivän kipeenä, ei kummempaa.
Pahimpia on ne ammukset jotka ei hajoa, ne lasahtavat kaikista ikävimmin. Mutta aina silloin tällöin tulee osumia joiden jälkeen verta vuotaa. Kipua jos ei siedä ni voi hommata itselleen "panssareita", ite vedin yks kesä vaan boksereissa. Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me |
 | CrazyCyborg Alive81 kirjoitti:
...Niin siis splättäämässä.
Duunikaveri tykkää kanssa hosua mutkansa kanssa. Ammuskeltiin duunissa muoviämpäreitä tms. kovilla keltaisilla palloilla, mutta kuulemma käy Jämsässäkin. Vai puhutaanko sittenkään samasta lajista? |
 | Me ammuttiin toisiamme ilmakivääreillä junioreina..mikä sinänsä on ihme ettei kellekkään käynyt pahemmin paria pikkuarpea lukuunottamatta. Oli meillä kyllä sellanen sääntö ettei päähän saanut ampua ja heitettiin vielä ylimääräset rotsitkin yleensä päälle. "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | Kunhan pakkaset tulee niin sitten alkaa murtumariskiä leijua kun kuulat jäätyy, siitä tulee mustelmia jo sulanakin. Itse joskus nauroin kuin breivikin -sarjamurhaaja kun tyynesti pikkujouluissa pienessä pöhnässä ajoin mönkijällä ´lipunryöstö teema´ lipun luokse ja ammuin sitä vartioivaa reilu kymmenen kertaa naamaan, pääsin vähän yllättämään. Ihme ukko kun kiukutteli niin kovasti osumistaan. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|