missä vitussa kaikki on?

AlkuunEdelliset201–208 / 208SeuraavatLoppuun
Häpeemässä ilkeyttään?

littlelight kirjoitti:
Häpeemässä ilkeyttään?

Oli kyllä aivan mahtavaa täällä pitkän aikaa, kun pysyit välillä poissa. Kiitos että pääsin sun jutuista eroon edes vähäks aikaa.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

njoy kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
Häpeemässä ilkeyttään?

Oli kyllä aivan mahtavaa täällä pitkän aikaa, kun pysyit välillä poissa. Kiitos että pääsin sun jutuista eroon edes vähäks aikaa.

Joo totta, kun tosi hiljaista on ollut, huomaan. Mutta ajatelkaa, yhtä mahtavaa vois olla muulloinkin, jos ette aina rähjäis mulle ja trollais, rienais ja harrastais sellaista rasittavaa vihanpitoa.

littlelight kirjoitti:
Joo totta, kun tosi hiljaista on ollut, huomaan. Mutta ajatelkaa, yhtä mahtavaa vois olla muulloinkin, jos ette aina rähjäis mulle ja trollais, rienais ja harrastais sellaista rasittavaa vihanpitoa.

No sehän on sulle monta kertaa sanottu, että itse sä linjas valitset. En oo myöskään havainnut sun tahallisesti ärsyttäneen niin paljon viikonloppuna.

Pidä sama linja niin eiköhän se löydy, tai sit valitset sen trollin tien. Kaikki on henkilökohtaisista valinnoista kiinni.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

littlelight kirjoitti:
Mutta ajatelkaa, yhtä mahtavaa vois olla muulloinkin, jos ette aina rähjäis mulle ja trollais, rienais ja harrastais sellaista rasittavaa vihanpitoa.
Vittu. Mahdotonta. Ootko koskaan ajatellu että sun takia täällä ei huvita olla. Mitä se raamattus siihen sanoo että ite oot pahin trolli?
En tarvitse asennettasi. Minulla on jo omani.

Töissäpä töissä...

Enpä ole tänne päässyt "ilakoimaan" Elisan aiheuttamien verkko- & sitten kotikoneen näytönohjainongelmien vuoksi ;(

jadejade kirjoitti:
Töissäpä töissä...

Enpä ole tänne päässyt "ilakoimaan" Elisan aiheuttamien verkko- & sitten kotikoneen näytönohjainongelmien vuoksi ;(

Töttöröööö!!!! Tuu jo pois sieltä töistä. *Heiluttaa* :-)
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

_Almis_ kirjoitti:
Ootko koskaan ajatellu että sun takia täällä ei huvita olla.

Kuinka tääl sit oli niin hiljaista kun olin poissa kaksi viikkoa?

AlkuunEdelliset201–208 / 208SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun