Sain/saatiin aplodit
 | Ei tullut nukkumasa käymään illalla niin ajelin keskustaan ja menin opiskelijoiden suosimaan paikkaan istuskelemaan tarkoituksenani, mutta ei ihan onnistunut kun en saanut olla rauhassa vaan heti tuli joku sekavan oloinen hupakko pyytämään tanssimaan, ajattelin että miks ei ja tanssimaan sitten heti huomasin tytön osaavan tanssia vedettiin freestylet ihan onnistuneesti. Tuli hyvä mieli ja olis voinut pitempäänkin jammailla mutta tässä maassa menee puljut kiinni neljältä, kuitenkin se tyttö hämmästyi kovasti kun lupasin hakea juotavaa ja kysyin mitä se haluaa voin tuoda samalla se vastasi ottavansa samaa kuin minä eli jääteetä ilman jäitä sanoin, se lisäsi että ilman alkoholia, kuin myös vastasin.
Kävin viemässä sen kavereineen kotiin/soluunsa ja kovasti olisivat halunneet jatkoja järjestää, kieltäydyin kohteliaasti.
Ne aplodit tuli parin viimeisen tanssin jälkeen mitkä meni hieman eroottis vivahteisiksi (onneksi hoitsu ei ollut näkemässä)
Heh yksi tuttu tulkki oli myös siellä mikä ei myöskään juo ja tuli juttelemaan "sie mulkku et lähtenyt miun kanssa talvella tanssimaan, nyt miuta vituttaa enemmän kun sait lattian hetkeksi vallattua" Ja sitten tuo 26v blondi pyysi saunomaan, oli kohteliaasti kieltäydyttävä... oonkohan ihan terve enää. |
 | Sä osaat selvinpäin käyttäytyä. :D |
 | Skeeter kirjoitti:
Sä osaat selvinpäin käyttäytyä. :D
Myös humalassa tosin silloin en yleensä lähde mihinkään, koska riski joutua sairaalaan on melko suuri. |
 | Oliko niillä skottiruutuhameet ja pesutupa? En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | kiusausko kirjoitti:
Oliko niillä skottiruutuhameet ja pesutupa?
Ei ollut, ne oli jotain tulevia akateemikkoja ja ihan asialliset vaatteet jos vertaa siihen, että itse olin valkoisessa scorpio poolopaidassa, farkuissa ja lenkkareissa =D |
 | Oisit painanu niitä. Naiset kuulema tykkää sellasesta vähän niinku paljon. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|