Mitäs mietit nyt vol. Ambron ahdistus

AlkuunEdelliset1–20 / 468SeuraavatLoppuun

Jaa mietiskelysi muillekin.

Go!
Itse olen sanaton noiden viimepäivien (viikkojen?) mies-nais-keskusteluista. Ei jaksa edes lukea niitä enää.

Olin töissä seiskalta...normaalisti en ole.
Jylppy.

Täytyy ehkäs lopettaa toi citily kokonaan. Mutta tuntemukseni tosielämästäni ainakin. Suhteiden löytääminen vaatii töitä, rankka töitä ja en ota yhtään tosikkoa ennen kuin monta on lähelläni.

silmiin koskoo... :/ huomenna aika hakattavaks ja kuvaa ei vaan syntynyt.. hyvä minä!!! aina kannattaa jättää kaikki viime tippaan!!
juu, juu, kohta

oliks mulla äsken joku ajatus päässä...?

CrazyCyborg
Huomenna klo 9.00 Tuupakkaan esimiesten puhutteluun ja kukaties saamaan varoituksen kaupan päälle. Siinäpä se tärkein :)

CrazyCyborg
Ambrozia kirjoitti:
Itse olen sanaton noiden viimepäivien (viikkojen?) mies-nais-keskusteluista. Ei jaksa edes lukea niitä enää.

Ja sitä ennen oli aiheena uskonnot. Politiikkaa odotellessa :) Kokoomus <3

kait sitä pitäis olla tyytyväinen et heräs helvetilliseen yskänpuuskaan vasta puol seittemältä. Sain sentään yön nukuttua.

CrazyCyborg kirjoitti:
Huomenna klo 9.00 Tuupakkaan esimiesten puhutteluun ja kukaties saamaan varoituksen kaupan päälle. Siinäpä se tärkein :)

mitäs sä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä?

CrazyCyborg kirjoitti:
Ja sitä ennen oli aiheena uskonnot. Politiikkaa odotellessa :) Kokoomus <3

Persut ja Teuvo Hakkarainen <3 (=yhtä absurdia kuin rakastaa kokkareita:)
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

Ambrozia kirjoitti:

naurunappula.com/91080/hammergif.png
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

Annuska-75
Mää miätin että uskallanko mää sanoa tätä, mutta mummiälestä sityssä on nykyään kauheen nekatiivinen ilmapiiri.

CrazyCyborg
Skeeter kirjoitti:
mitäs sä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä?

Ei näemmä ollutkaan mitään vakavaa. Paluu harmaaseen arkeen taas :)

Annuska-75 kirjoitti:
Mää miätin että uskallanko mää sanoa tätä, mutta mummiälestä sityssä on nykyään kauheen nekatiivinen ilmapiiri.

Höpö höpö.

Sepulchrave kirjoitti:
Persut ja Teuvo Hakkarainen <3 (=yhtä absurdia kuin rakastaa kokkareita:)

Onneksi sain itseni hillittyä. Ei hätää :)

Mietin että mistäköhän suomesta saa jos saa noita mylar pusseja.
Tuolla selitetään mitä se mylar on ja tarkoitus olisi opetella kuivaamaan itse retkiruuat ja pakata noihin ilmatiiviisti hapenpoistopussien kanssa.
Tuolla olisi tarkoitus tehdä se kuivaaminen ja lähinnä lihasta on kyse..
Noita mylar brändin pussejahan käytetään yleisesti pidempiaikaiseen ilmakuivatun tai pakastekuivatun ruuan säilytykseen pitkiksi ajoiksi ja ökykalleissa retkiruuissa on sitä myös käytetty.
Ei paljoa huvita maksaa noista valmiista retkisapuskoista 8 euroa pussi ja vetää niitä joku kolme päivässä kun painaa rinkan kanssa menemään pöpelikössä.

Anyone tietoa ?.
"Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."

-littlelight

arzitheman kirjoitti:
Mietin että mistäköhän suomesta saa jos saa noita mylar pusseja.
Tuolla selitetään mitä se mylar on ja tarkoitus olisi opetella kuivaamaan itse retkiruuat ja pakata noihin ilmatiiviisti hapenpoistopussien kanssa.
Tuolla olisi tarkoitus tehdä se kuivaaminen ja lähinnä lihasta on kyse..
Noita mylar brändin pussejahan käytetään yleisesti pidempiaikaiseen ilmakuivatun tai pakastekuivatun ruuan säilytykseen pitkiksi ajoiksi ja ökykalleissa retkiruuissa on sitä myös käytetty.
Ei paljoa huvita maksaa noista valmiista retkisapuskoista 8 euroa pussi ja vetää niitä joku kolme päivässä kun painaa rinkan kanssa menemään pöpelikössä.

Anyone tietoa ?.

Mulla on vaeltaessa kalavehkeet ja pyssy sekä kuivamuonat viikoksi (ei ne niin paljoa paina) vesi painaa eniten.

^ No vettähän ei ole tarkoitus kanniskella mukana kuin korkeintaan 2 litraa. Sitä varten on vedenpuhdistus vehkeet ja ideahan nimenomaan on tehdä ruuasta kuivaruokaa säilyvyyden ja painon vuoksi ja siihen sitten lisätään se vesi.

Kilonkin jauhelihaa saa puristettua pariin kollmeensataan grammaan niin se tarkoittaa sitä ettei nyt tarvii ihan kantomuulia leikkiä esim säilykkeiden kanssa tai mitäänsanomattomien kuivaruokien kanssa joissa ei ole lihaa nimeksikään. Imeytetään se poistettu vesi sitten paikanpäällä. Talviretkeilyssähän vesi ei ole ongelma kun luntahan meillä riittää ja kesällä sitten purojen ja järvien mukaan mentävä.

Isoin ongelma on saada ilmatiivitä oikeanlaisia pussukoita jotka kestää sen tietyn ajan paskemmissakin keleissä eli kylmä-kuuma-valo-kosteus.
Esim minigrip pussit on no go koska eivät ole ilmatiiviitä eivätkä estä valoa.
"Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."

-littlelight

No en kyllä itsekkään kanna vettä kuin juomista varten, raskaimmat on kirves, saha ja laavu + tietty kuivat vaihtovaatteet. (minigrip pussiin pakatut tupakat ja tikut)

^ No jos menee pidemmäksi aikaa pöpelikköön niin kyllä sitä sälää kertyy melkonen määrä ja varsinkin kesällä rinkan kanssa pitää vähän miettiä sitä kaiken romun painoa..no talvella ahkion kanssa kyllä vetelisi hieman raskaampaakin satsia. Riippuu ihan miten paljon haluaa hifistellä..rupeaako grammanviilaajaksi vai meneekö tyylillä ja kärsii painosta.

-littlelight

arzitheman kirjoitti:
^ No jos menee pidemmäksi aikaa pöpelikköön niin kyllä sitä sälää kertyy melkonen määrä ja varsinkin kesällä rinkan kanssa pitää vähän miettiä sitä kaiken romun painoa..no talvella ahkion kanssa kyllä vetelisi hieman raskaampaakin satsia. Riippuu ihan miten paljon haluaa hifistellä..rupeaako grammanviilaajaksi vai meneekö tyylillä ja kärsii painosta.

Vittu kun mun koira kuoli niin ei ole ketään vetämässä ahkiota, suojelemassa/lämmittämässä. Edellinen koissuli briardin ja berhandilaisen sekoitus (93kg ilman läskiä) Ei tarvinnut pyssyä mukana. Koira on luotettavampi kuin nainen jos sitä kohtelee hyvin.

(hoopokorttia esiin jesse olis varmaan raahannut mut pois suolta jos koiralta olis loppunut voimat)

Noita MRE ruokia kun saisi suomeen halvalla niin olisi problem solved mutta kun ei saa ilman järkky hintoja ja tilausmaksuja sun muuta shaissea.

-littlelight

AlkuunEdelliset1–20 / 468SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun