USA:n sodat

AlkuunEdelliset81–100 / 100SeuraavatLoppuun
Hirssi
-Nemesis- kirjoitti:
Ei kai täällä sotketa uskontoa politiikkaan. Se ei liity (ei ainakaan pitäisi) siihen millään tavalla.

Ei tietenkään liity... Bush nuorempi esikuntineen aloitti päivän yhteisellä rukoushetkellä.

^se on bush tyhmempi
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

Paltsaraja
littlelight kirjoitti:
Valtavan suurissa ja rikkaissa arabimaissa olisi paljon tilaa palestiinalaisille, sukulaisille. Mitä jos kaikki pohjoismaalaiset änkeisivät Vaasanlääniin? Oisko järkee?

JA JOS TURKUA EI OIS OLEMASSA, KAIKKI TURKULAISET ASUIS YMPÄRI SUOMEA! OISKO SIINÄ MITÄÄN JÄRKEÄ!?!?!?!

Paltsaraja
littlelight kirjoitti:
Sä et tiedä. Mä tiedän, tiedän muutakin kuin sitä yksipuolista propagandaa mitä maailman ja Suomenkin media suoltaa. Kuuntelisitte joskus jotain objektiivisiä lähteitä. Ja lukekaapa nyt ensin se VT, niin huomaatte kenen se maa on.

Voi ristuksen vittu littis oikeesti! Toi sun lähde on tasan yhtä objektiivinen ku Aku Ankan taskukirja. Sielläki ankkalinnalaiset on parempia, mutta ku ne vitun hanhivaaralaiset ei vaan tajuu sitä! Kroisos Pennonenkaan ei ikinä tajuu sitä, että siitä ei koskaan tuu Roopea rikkaampaa. Sama koskee Kulta-Into Piitä. Ne ei vaan tajuu, mutta mä tajuun. Mä oon lukenu melkeen kaikki vanhat taskarit ja sieltä löytyy totuus!

Sunki pitäis kyllä pikkasen tankata vanhaa taskaria ni tietäisit!

Hirssi
Sepulchrave kirjoitti:
^se on bush tyhmempi

Ei kai... No oli ainakin siinä mielessä fiksu, että Vietnamin rähinän aikana oli Kansalliskaartissa lentäjänä, ei tarvinnut lähteä sotimaan.

littlelight kirjoitti:

Miksi puhut paskaa? Mitä ali-ihmisiä? Mulla ei ole mitään palestiinalaisia vastaan, eikä kenelläkään kristityllä, eikä juutalaisillakaan muuten, mutta heidän on pakko puolustautua, kun ne hyökkäävät heidän perheittensä kimppuun. Oisko susta kiva jos vaikka ryssät ois koko ajan heittelemässä raketteja. Kun ajat vaikka ratikalla, saisit pelätä henkesi edestä. Vai oisko se oikein, ja kenellekäs muuten Suomi kuuluu? Kuuluuko se vaikka venäläisille?

Valtavan suurissa ja rikkaissa arabimaissa olisi paljon tilaa palestiinalaisille, sukulaisille. Mitä jos kaikki pohjoismaalaiset änkeisivät Vaasanlääniin? Oisko järkee?

Minun puolestani romanit voisi asuttaa Intiaan. Minnekäs olit ajatellut kurdivaltiota? Ainakin turkkilaiset kohtelevat heitä törkeästi. Heitä on ainakin yhdeksän valtion alueella, mutta ei kukaan tunnu välittävän siitä että he saisivat oman paikan, kuten tuota palestiinalaisten asiaa vouhkataan. Ja siinä on takana juuri se juutalaisten tuhoaminen, koska saatana haluaa tuhota juutalaiset ja kristityt ja joka ikisen ajatuksenkin Jeesuksesta ja Jumalasta maan päältä, mut ei tuu onnistuu.

Kyllä sitä kurdienkin asiaa on paljon paasattu, ei tosin tarpeeksi. Ja Pohjois-Irakissa on jo olemassa käytännössä kurdivaltio. Sinne muuttaa kurdeja muilta kurdialueilta, ja alue on tukevasti kurdien hallinnassa. Pohjois-Irakissa ei ole taisteltu vallasta kuten etelämpänä.

Romanivaltion perustaminen olisi ihan kiva mut kun ei sitä voi vaan lähteä nappaamaan jotain osaa jostain maasta. Niin tehtiin juutalaisvaltion suhteen ja tulokset ovat nähtävillä. Huono, huono idea.

Jos venäläiset tekisi rakettihyökkäyksiä Suomeen niin voisi kysyä että miksi. Jos suomalaiset kiihkoilijat perustaisi siirtokuntia Venäjän puolelle ja tyydyttäisivät raamatullista verenhimoaan murhaamalla satunnaisesti siviilejä niin varmasti tulisi päälle rakettia jos jonkinlaista.

Masa190 kirjoitti:
littlelight kirjoitti:

Miksi puhut paskaa? Mitä ali-ihmisiä? Mulla ei ole mitään palestiinalaisia vastaan, eikä kenelläkään kristityllä, eikä juutalaisillakaan muuten, mutta heidän on pakko puolustautua, kun ne hyökkäävät heidän perheittensä kimppuun. Oisko susta kiva jos vaikka ryssät ois koko ajan heittelemässä raketteja. Kun ajat vaikka ratikalla, saisit pelätä henkesi edestä. Vai oisko se oikein, ja kenellekäs muuten Suomi kuuluu? Kuuluuko se vaikka venäläisille?

Minun puolestani romanit voisi asuttaa Intiaan. Minnekäs olit ajatellut kurdivaltiota? Ainakin turkkilaiset kohtelevat heitä törkeästi. Heitä on ainakin yhdeksän valtion alueella, mutta ei kukaan tunnu välittävän siitä että he saisivat oman paikan, kuten tuota palestiinalaisten asiaa vouhkataan. Ja siinä on takana juuri se juutalaisten tuhoaminen, koska saatana haluaa tuhota juutalaiset ja kristityt ja joka ikisen ajatuksenkin Jeesuksesta ja Jumalasta maan päältä, mut ei tuu onnistuu.

Kyllä sitä kurdienkin asiaa on paljon paasattu, ei tosin tarpeeksi. Ja Pohjois-Irakissa on jo olemassa käytännössä kurdivaltio. Sinne muuttaa kurdeja muilta kurdialueilta, ja alue on tukevasti kurdien hallinnassa. Pohjois-Irakissa ei ole taisteltu vallasta kuten etelämpänä.

Romanivaltion perustaminen olisi ihan kiva mut kun ei sitä voi vaan lähteä nappaamaan jotain osaa jostain maasta. Niin tehtiin juutalaisvaltion suhteen ja tulokset ovat nähtävillä. Huono, huono idea.

Jos venäläiset tekisi rakettihyökkäyksiä Suomeen niin voisi kysyä että miksi. Jos suomalaiset kiihkoilijat perustaisi siirtokuntia Venäjän puolelle ja tyydyttäisivät raamatullista verenhimoaan murhaamalla satunnaisesti siviilejä niin varmasti tulisi päälle rakettia jos jonkinlaista.

Toi sun juttu menee nyt jotenkin ihan väärinpäin. Tuo venäläisten mainitseminen oli vain teoreettinen vertaus, yhtä hyvin olisin voinut sanoa ruotsalaist. Mitä järkeä ja mitä raamatullista siinä olisi jos suomalaiset tunkisivat Venäjälle? Nythän venäläiset tekee invaasiota tänne päin.

Ja juutalaiset ei edelleenkään 'napanneet' jonkun muun maata, vaan palasivat omaan maahansa. Ja se on Jumalan suunnitelma joka on ennustettu jo VTssa. Se on niin selkeää, kunpa ihmiset lukisitte Raamattua ja tutkisitte asiaa. Mä en ole asiantuntija, ja mulla ei henk koht ole ihan täsmällistä käsitystä miten kurdien, romanien tai palestiinalaisten asia pitää järjestää, mutta kyllä nämä viimeksimainitutkin varmasti oman paikan saavat, kunhan lakkaavat pitämästä vihaa Israelia kohtaan. Valitettavasti heitä aivopestään jo lapsesta asti siihen vihaan. Surullista sellainen on ihmisten koko elämän sisältö.

"Ja tästä syystä, lapset, tarvitaan pääsykoe äänestysoikeuden saamiseksi."
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

Paltsaraja kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
Sä et tiedä. Mä tiedän, tiedän muutakin kuin sitä yksipuolista propagandaa mitä maailman ja Suomenkin media suoltaa. Kuuntelisitte joskus jotain objektiivisiä lähteitä. Ja lukekaapa nyt ensin se VT, niin huomaatte kenen se maa on.

Voi ristuksen vittu littis oikeesti! Toi sun lähde on tasan yhtä objektiivinen ku Aku Ankan taskukirja. Sielläki ankkalinnalaiset on parempia, mutta ku ne vitun hanhivaaralaiset ei vaan tajuu sitä! Kroisos Pennonenkaan ei ikinä tajuu sitä, että siitä ei koskaan tuu Roopea rikkaampaa. Sama koskee Kulta-Into Piitä. Ne ei vaan tajuu, mutta mä tajuun. Mä oon lukenu melkeen kaikki vanhat taskarit ja sieltä löytyy totuus!

Tossa palestiinalaiskysymyksessä ei ole kysymys mistään paremmuudesta. Se on keinotekoisesti luotu ongelma. Mä en ole paras henkilö tätä selittämään, ja hukkaan se menis kuitenkin jos näkisin vaivan etsiä kaikki historialliset faktat yms, totean vaan.

Sanon vielä saman kuin ennenkin, Jumala rakastaa kaikkia kansoja, Hän on oikeudenmukainen, ja auttaa kaikkia ja antaa kaikille oman maan ja paikan, mutta Israelin Hän on valinnut omaksi kansakseen, ja antanut heille sen maan. Ei heidän paremmuutensa takia, koska he eivät ole parempia kuin muut, vaan ihan vaan valinnut heidät, jotta voi pelastaa kaikki heidän kauttaan. Jeesus syntyi juutalaiseksi, ja Jerusalemissa, maailman pääkaupungissa Hän tulee pian hallitsemaan maailmaa, onnellista maailmaa. Sitä ennen tosin tapahtuu vielä monia ikäviä asioita.

Paltsaraja kirjoitti:
littlelight kirjoitti:

Tossa palestiinalaiskysymyksessä ei ole kysymys mistään paremmuudesta. Se on keinotekoisesti luotu ongelma. Mä en ole paras henkilö tätä selittämään, ja hukkaan se menis kuitenkin jos näkisin vaivan etsiä kaikki historialliset faktat yms, totean vaan.

Sanon vielä saman kuin ennenkin, Jumala rakastaa kaikkia kansoja, Hän on oikeudenmukainen, ja auttaa kaikkia ja antaa kaikille oman maan ja paikan, mutta Israelin Hän on valinnut omaksi kansakseen, ja antanut heille sen maan. Ei heidän paremmuutensa takia, koska he eivät ole parempia kuin muut, vaan ihan vaan valinnut heidät, jotta voi pelastaa kaikki heidän kauttaan. Jeesus syntyi juutalaiseksi, ja Jerusalemissa, koko maailman pääkaupungissa, ei kahtiajaetussa, Hän tulee pian hallitsemaan maailmaa, onnellista maailmaa. Sitä ennen tosin tapahtuu vielä monia ikäviä asioita.

-Nemesis-
En yhtään ihmettele, jos littiksen kaltaisia kristittyjä on joskus vainottu. Eihän siinä ole ollut muuta vaihtoehtoa kun yrittää vaientaa ne.

Eiköhän nuo ristiretket ole herättänyt jo tarpeeksi vihaa jo ennen kun palestiinalaisilta ryöstettiin kotimaa.

-Nemesis- kirjoitti:
En yhtään ihmettele, jos littiksen kaltaisia kristittyjä on joskus vainottu. Eihän siinä ole ollut muuta vaihtoehtoa kun yrittää vaientaa ne.

Ne roomalaiset taisivat olla oikealla asialla kun yrittivät nitistää kristinuskon heti alkuunsa. He näkivät sen että juutalaisuus ja sen lahko kristinusko (myöhemmin myös islam) ovat kuin rutto joka tuhoaa yksilön mielenterveyden ja lopulta koko sivistyneen yhteiskunnan.

Katolisen kirkon yhä jatkuvat kammottavat rikokset ympäri maailman, Amerikan helluntailaisten vihan ja kuoleman lietsonta Afrikassa, islamilaisen maailman loputon kurjuus, rastafariseusten murhatyöt Jamaicalla, Israelin apartheid-valtio...

Lista on loputon. Natsit ja kommunistit kalpenevat tuon rinnalla ja monoteistien uskonnollinen vaino, hulluus ja tappaminen jatkuu aina vaan.

littlelight kirjoitti:
Toi sun juttu menee nyt jotenkin ihan väärinpäin. Tuo venäläisten mainitseminen oli vain teoreettinen vertaus, yhtä hyvin olisin voinut sanoa ruotsalaist. Mitä järkeä ja mitä raamatullista siinä olisi jos suomalaiset tunkisivat Venäjälle? Nythän venäläiset tekee invaasiota tänne päin.

Ja juutalaiset ei edelleenkään 'napanneet' jonkun muun maata, vaan palasivat omaan maahansa. Ja se on Jumalan suunnitelma joka on ennustettu jo VTssa. Se on niin selkeää, kunpa ihmiset lukisitte Raamattua ja tutkisitte asiaa. Mä en ole asiantuntija, ja mulla ei henk koht ole ihan täsmällistä käsitystä miten kurdien, romanien tai palestiinalaisten asia pitää järjestää, mutta kyllä nämä viimeksimainitutkin varmasti oman paikan saavat, kunhan lakkaavat pitämästä vihaa Israelia kohtaan. Valitettavasti heitä aivopestään jo lapsesta asti siihen vihaan. Surullista sellainen on ihmisten koko elämän sisältö.

Sä käyt vissiin itsepalvelupesulassa hoitamassa aivopesut.

Sä et antaisi mitään oikeuksia palestiinalaisille. Se on tullut selväksi. Ehkäpä ne muslimit ei usko raamattuun ja siihen että juutalaisilla on oikeus palestiinalaisten maihin. Ilmeisesti hyväksyt Israelin harvennushakkuut palestiinalaisgetoissa. Et ainakaan tunnu kritisoivat yhtään vääräuskoisten massamurhaamista. Sitä suurempi vääryys on mielestäsi ihan mikä vaan: Israelin tai vaikka sinun kritisoiminen on ilmeisesti arvomaailmassasi suurempi synti kun muslimivauvojen räjäyttäminen kappaleiksi. Sääli sulle ettet elänyt inkvisition aikana. Olisit rakastanut sitä.

-Nemesis- kirjoitti:

Niinpä. Tuo todistaa että se on totuus. Jos olisi merkityksetöntä puhetta, kukaan ei välittäisi mitään.

Masa190 kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:

yrittivät nitistää kristinuskon

Yrittivät, ja moni muu sitä on kans yrittänyt, mutta eivät pysty, koska totuutta ei voi vaientaa. Totuus ei pala tulessakaan. Vrt. Daniel tulisessa pätsissä.

Masa190 kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
tai palestiinalaisten asia pitää järjestää, mutta kyllä nämä viimeksimainitutkin varmasti oman paikan saavat, kunhan lakkaavat pitämästä vihaa Israelia kohtaan. Valitettavasti heitä aivopestään jo lapsesta asti siihen vihaan. Surullista kun sellainen on ihmisten koko elämän sisältö.

Sä et antaisi mitään oikeuksia palestiinalaisille.

Taas puhut paskaa. Taas pitää muistuttaa että lukekaa ensin mun vastaus ennenkuin vastaatte siihen. Sanoin totuuden.

-Nemesis-
littlelight kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:

Niinpä. Tuo todistaa että se on totuus. Jos olisi merkityksetöntä puhetta, kukaan ei välittäisi mitään.

Ei. Se on vain ärsyttävää, huolestuttavaa ja jopa vaarallista muille ihmisille.

-Nemesis- kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:

Ei. Se on vain ärsyttävää, huolestuttavaa ja jopa vaarallista muille ihmisille.

Miksi? Mitä pahaa tuossa on? Ei mitään tietenkään. Se on kaikkien ihmisten parhaaksi. Se on vaarallista vain paholaiselle ja sen kätyreille.

Jumala rakastaa kaikkia kansoja, Hän on oikeudenmukainen, ja auttaa kaikkia ja antaa kaikille oman maan ja paikan, mutta Israelin Hän on valinnut omaksi kansakseen, ja antanut heille sen maan. Ei heidän paremmuutensa takia, koska he eivät ole parempia kuin muut, vaan ihan vaan valinnut heidät, jotta voi pelastaa kaikki heidän kauttaan. Jeesus syntyi juutalaiseksi, ja Jerusalemissa, koko maailman pääkaupungissa, ei kahtiajaetussa, Hän tulee pian hallitsemaan maailmaa, uutta, onnellista maailmaa. Sitä ennen tosin tapahtuu vielä monia ikäviä asioita.

-Nemesis-
Miksi ihminen, joka kuulee ohjeita maahisilta, pistetään pakkohoitoon ja jumalalta ohjeita kuulevaa ei pistetä. Tää ei oikeesti ollu kysymys.

AlkuunEdelliset81–100 / 100SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun