Rakas joulupukki
 | kun joulu lähestyy ja kaupat pursuaa tavaraa, niin mitäs toivotte itsellenne lahjaksi? tulisko vähän erilaisia kirjeitä joulupukille?
Mun kirje:
Rakas joulupukki. Mä oikeesti tarvitsen uuden leivänpaahtimen kun vanhasta johto rikki. Ja kahvinkeitinkin vetelee viimesiään. Et semmonenkin olis hyvä. Sit jos korvatunturin tontut osais tehdä mun mankelille jalat, niin pääsisin taas mankeloimaankin.
t. Skeeter |
 | Minä en varmaankaan saa mitään jouluna, hiljaisuus olisi kiva mutta talossa asuvat opiskelijat on varmasti ihan soossissa aattona. |
 | Arvasin aloittajan!
Niin ja mä en saa enää kirjoittaa joulupukille ku toivon piiskaa viime vuonna ja sain reklamatiokirjeen että rikoin postitontun :(
Enkä oo muutenkaan ollut kiltistä tänä vuonna. Ostan siis jälleen kerran itse omat lahjani. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Rakas joulupukki, kirjoitan sinulle vaikken ole ollut kovin kiltti tänä vuonna. Toisaalta olen saanut sen verran piiskaa että toivon sen hyvittävän ajoittaisen tuhmuuteni. Tavaraa en tarvitse, mutta olisitko kiltti ja toisit tullessasi sydämeni takaisin Norjasta, mieluiten kera ihmisen joka sen sinne meni viemään. Mikäli tämä ei jostain syystä onnistu, toivoisin uuden strap-onin.
Oikein riemukasta joulunodotusta sinulle rakas pukki terveisin smilkku. <3 Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | julmis Josko pukki tois toiselle muorin... ni ei tarttis aina olla yksin.. jos et tuo, oot homo... mää ainakin toisin sulle... :S |
 | On jälleen tullut aika kirjoittaa Sinulle tämä jokavuotinen toivomuskirje. Kuten pukki varmasti tietää olen ollut tänä(kin) vuonna erityisen kilttinä ja olen myös opiskellut ahkerasti koko vuoden. Tänäkin vuonna minulla olisi vain yksi toive. Varmastikin pukki muistaa mitä olen viime vuosina toivonut, mutta muistin virkistykseksi kirjoitan toiveeni tähänkin kirjeeseen.
Tänä(kin) jouluna haluaisin lahjaksi
kaksijalkaisen
max. 170 cm pitkän
pitkät tummat hiukset(jos tummahiuksisia yksilöitä ei ole saatavilla niin punatukat käy myös)
ja vihreät silmät
omavan söpön kisulin
*...TOS* "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | ^toivottasti ei tuo jotain nättiä homppelia tai ladyboyta thaikuista:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Hirssi ^ Nooh, eihän kerta tai edes kesäkään homoksi tee...
Mä niin ilostun ihan pienistäkin lahjoista, joku hassun hauska huumorituoppi, joku erikoisolut tai vaikka V&W sukat (koko 43) ja oon melkein taivaassa. Ihan eniten merkitsee se, että kuka sen paketin on antanut. Nii-i lapsukaiset, Joulupukkia ei oikeasti ole olemassa. |
 | Hirssi kirjoitti:
^ Nooh, eihän kerta tai edes kesäkään homoksi tee...
Niin just, Ekaa kertaa ei lasketa, eikä sitä jos pallit ei koske, tai ei ole silmäkontaktia tai jos ei ole tunteita pelissä.
Mut muuten se homostelu on kyll aika homoa! "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | Hirssi ^ Juuripa näin! Ja jos mies tykkää pökkiä naista kakkoseen, niin kyllä pitäisi sitten pystyä polkasemaan miestäkin aunukseen. Persereikä kuin persereikä, miehen rööri voi olla hiukka karvaisempi, mutta eihän sitä pimeässä huomaa. |
 | Hirssi kirjoitti:
Nii-i lapsukaiset, Joulupukkia ei oikeasti ole olemassa.
MiTÄ?????? EIKÄ... *Menee viiltää muovilusikalla ranteita auki* Ei oo kaikki muumit laaksossa. |
 | OnePiece, tai mieluummin kaksi(joo, kyllä olen katsonut BB:tä). |
 | Rakas joulupukki, voisitko viimeinkin toimittaa sitä maailmanrauhaa, mitä olen niin monena jouluna toivonut. Kiitos ja lämmintä joulua teille muorin kanssa.
t: Ines Z. |
 | Arvoisa korvatunturin päällikkö ! Saisinko tänä jouluna taas söpön tuhman brunen ..itsehän olen ollut kiltti kaikinpuolin. "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | ^taas?? saitko viime joulunakin? mihin sä sen sit hukkasit |
 | ^ Herrasmies ei kerro ja vuosi on pitkä aika. "Älä viitsi naurattaa. Mun älylliset ilotulitukset menevät jo nytkin niin korkealta yli teidän hilseen."
-littlelight |
 | Hyvä joulupukki!
Antaisitko kaikkien toisten lahjat minulle. Ansaitsen ne.
Ja toisilla olisi paljon helpompaa kun ei kertyisi nurkkiin turhaa kamaa. Tai muuta kivaa.
Kiitos. Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää. |
 | leswaters kirjoitti:
OnePiece, tai mieluummin kaksi(joo, kyllä olen katsonut BB:tä). Onpa noloo, kaikki muut on kirjoittanu kohteliaan kirjeen ja mä vaan tylysti ilmoitan mitä mä oon vailla. Rakas pukki, saanko vielä vähän jatkaa, eli sateenvarjo olis kans kiva, mielellään laadukas ettei käänny heti ympäri ja väriltään sais olla musta, sitten mä toivon mun exän vaimolle lisää vapaa-aikaa jotta se ehtis oleen lastensa kanssa enemmän kotona. Exä on nyt alkanu soitella mulle ja mä tiedän että siellä on nyt työnjako taas ihan persiillään ja sängyssäkin ilmeisesti alkanut mennä huonosti vaikkei se sitä mulle suoraan sano. Kiitos! Niin, ja noi OnePiecet saa olla sitten kans mustia, eiku toinen vois olla sellanen leopardikuviollinen kuin Suvilla. t. les |
 | Kiipeli kirjoitti:
On jälleen tullut aika kirjoittaa Sinulle tämä jokavuotinen toivomuskirje. Kuten pukki varmasti tietää olen ollut tänä(kin) vuonna erityisen kilttinä ja olen myös opiskellut ahkerasti koko vuoden. Tänäkin vuonna minulla olisi vain yksi toive. Varmastikin pukki muistaa mitä olen viime vuosina toivonut, mutta muistin virkistykseksi kirjoitan toiveeni tähänkin kirjeeseen.
Tänä(kin) jouluna haluaisin lahjaksi
kaksijalkaisen
max. 170 cm pitkän
pitkät tummat hiukset(jos tummahiuksisia yksilöitä ei ole saatavilla niin punatukat käy myös)
ja vihreät silmät
omavan söpön kisulin
*...TOS*
Ei se nyt ihan ollut mitä mä toivoin, mutta tarpeeksi lähellä kumminkin
Kiitos Pukki, oot ehkä niinku paras! <3 "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | Toivon mukiin kuumaa glökiä ja takka tulen loimua. Ja paria lahjusta. Ja lotton päävoitto olisi kiva kanssa. :D Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|