Rakas joulupukki

AlkuunEdelliset21–29 / 29SeuraavatLoppuun
leswaters kirjoitti:
OnePiece, tai mieluummin kaksi(joo,
Oli kyl reilu pukki kun otti nämä hirvittävät rytkyt paluumatkalla takaisin konttiinsa, melko epäkäytännöllinen vaatekappale ja ei mulla ollut kaapissakaan näille tilaa, enkä mä tykännyt kun se haarus roikku tuolla puolessa reidessä, ihan kuin olis ollut jalkovälissä jotain ylimääräistä tavaraa:))

lolbox
leswaters kirjoitti:
leswaters kirjoitti:
Oli kyl reilu pukki kun otti nämä hirvittävät rytkyt paluumatkalla takaisin konttiinsa, melko epäkäytännöllinen vaatekappale ja ei mulla ollut kaapissakaan näille tilaa, enkä mä tykännyt kun se haarus roikku tuolla puolessa reidessä, ihan kuin olis ollut jalkovälissä jotain ylimääräistä tavaraa:))

toi on sit niinku enemmän miesten homma?

lolbox kirjoitti:
leswaters kirjoitti:
leswaters kirjoitti:

toi on sit niinku enemmän miesten homma?
On. Monellakin tavalla, esim. jos ajattelee vessareissuja, mut en mä suosittele tätä miehillekään, jotenkin epäsexy vaatekappale, olis munkin se pitänyt aikaisemmin tajuta, mut mulla on yleensäkin pieni viive näissä tajuamisissa :))

leswaters kirjoitti:jotenkin epäsexy vaatekappale, olis munkin se pitänyt aikaisemmin tajuta

Todellakin, aivan järkyttävää. En tajua mistä toi buumi ees on lähtenyt.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

njoy kirjoitti:
leswaters kirjoitti:jotenkin epäsexy vaatekappale, olis munkin se pitänyt aikaisemmin tajuta

Todellakin, aivan järkyttävää. En tajua mistä toi buumi ees on lähtenyt.
Markkinamiehet ovat kyllä taitavia, minunkin päähäni saivat ajatuksen että tämä tuote on juuri se mitä olen vailla eli ei kiristä keskivartalolta, eli voi syödä popcornia ja juoda kaljaa ihan rajattomasti :D

leswaters kirjoitti:Markkinamiehet ovat kyllä taitavia, minunkin päähäni saivat ajatuksen että tämä tuote on juuri se mitä olen vailla eli ei kiristä keskivartalolta, eli voi syödä popcornia ja juoda kaljaa ihan rajattomasti :D

Popcorn on tosi kevyttä, sitä voi syödä tosi paljon. Ei se lihota O:)

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

njoy kirjoitti:
leswaters kirjoitti:Markkinamiehet ovat kyllä taitavia, minunkin päähäni saivat ajatuksen että tämä tuote on juuri se mitä olen vailla eli ei kiristä keskivartalolta, eli voi syödä popcornia ja juoda kaljaa ihan rajattomasti :D

Popcorn on tosi kevyttä, sitä voi syödä tosi paljon. Ei se lihota O:)
Mä muuten en koskaan leffassa osta popcornia, mietin vaan että miksiköhän en, oonkohan joskus lapsena meinannut tukehtua siihen... mä vaan en voi kuvitellakaan seisovani siellä odotusaulassa popcorntonkka kädessä... joku trauma tähän on pakko liityä :D Enkä muuten olis menny One Piece päällä leffaankaan että...

^ mä en ainakaan syö siks että täällä ainakin Plevnalla laittavat niin saatanasti suolaa niihin että ei pysty syömään.

njoy kirjoitti:
^ mä en ainakaan syö siks että täällä ainakin Plevnalla laittavat niin saatanasti suolaa niihin että ei pysty syömään.
Ilmankos mun kummipoika syö niitä aina ihan himona, mun pitää nyt kieltää ne siltä, hyvä tietää:)

AlkuunEdelliset21–29 / 29SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun