työasioita .. vaikka on viikonloppu
 | iltaa kaikki !
Mielenkiinnosta heitän tällaisen työaika jutun ilmaan
elikkä mikä on sopiva tuntimäärä työviikkoon ihmisten mielestä?
ja miten tasapainotatte työt ja vapaa ajan ?
koska kyllähän se tosiasia on että töilä voi myös pilata oman elämänsä
ainakin minun mieestä ...
raskaat työt vaatii omansa mutta kyllä kevyet duunitkin uuvuttavat..
itse olen ehkä hieman työnarkomaani ollut |
 | Hirssi Odotan innolla kielipoliisien kommentteja.
Itse kun häippäsen duunista, niin ne asiat jää sinne. Tosin monesti olen joutunut uhraamaan vapaapäiväni ja menemään duuniin. Mutta eihän köyhällä duunarilla ole koskaan liikaa rahaa, vai onko? |
 | Jossakin kohtaa viisastuin ja lopetin ylityöt. Kyllä se 40h viikossa riittää. Onneks en edes voi tehdä töitä kotoa käsin, ne on pakko jättää töihin. |
 | 40kympin hujakat viikossa ihan riittävät Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | Mul on viikossa keskimäärin 20-25 tuntia pakollista, intensiivistä työtä, loput oman organisoinnin mukaan. Muutaman kerran vuodessa joutuu tekemään isomman satsin peippöreitä, mikä on melko rankkaa, mut sekin yleensä oma syy, koska haluan ne heti valmiiksi. Tuo on mulle just sopiva määrä töitä ja toivoisin vain että voisin jatkaa näin, mutta tilanteeni tulee muuttumaan. |
 | slam kirjoitti:
40kympin hujakat
400? OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Tulee tehtyä 7-12 h päivässä, oma valinta. Ihanteellinen olisi 38 h viikossa, tai vaikka 4 pv/vko...
yritän uudistua ja laittaa rajoja työhön.
Vuosien aikana tullut huomatuksi sosiaalinen elämä ja omat harrastukset kärsii, ihminen tarvitsee lepoakin. |
 | groovytattoo duuni?? tai sitten perusturva? mistä sellaisia on? kuulin kerran jonkun sanovan sosiaalityöntekijälle " hyvä että itsellesi on töitä vaikka et työtä tekisikään toisille tarvitseville" :DDDD |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|