pulloa vai perhettä?
 | lolbox elämään törmää kaksi eri naista, joista toinen haluaisi perustaa perheen sekä leikkiä hieman kotia, kun taas toinen haluaa vain dokata ja riehua baareissa.
kumpi näistä pitäisi valita - jos molempia ei siis voi yhtäaikaa saada? |
 | 4-6 pientä olutta illassa? |
 | Ööö...? Nainen joka on valmis asettumaan aloilleen vai toinen joka tahtoo bilettää ja riekkua baareissa? En ymmärrä oikein kysymystä? Jos et itse osaa tuollaisen dilemman edessä päätöstä tehdä, niin suosittelisin skippaamaan molemmat ja koko ajatuksen parisuhteesta ylipäätään kunnes itse tiedät mitä haluat.
Toisaalta jos asettelee sanansa "tahtoisi leikkiä hieman kotia" kertonee jo aika paljon omasta kypsyydestään perheenperustamiseen... Valitse se baaripirkko. I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | lolbox Joyla kirjoitti:
Toisaalta jos asettelee sanansa "tahtoisi leikkiä hieman kotia" kertonee jo aika paljon omasta kypsyydestään perheenperustamiseen... Valitse se baaripirkko.
no, ei tarvi alkaa haukkua! |
 | Se joka on sun mielestä kiinnostavampi, tietty. Ja haluatko sinä vielä heilua baareissa vai alkaa leikkiä kotia? |
 | -Nemesis- ^No ei siellä baareissa tarvitse itse olla. Antaa muijan mennä, jos haluaa.
Valitsen baarimimmin. Voi sen perheen silti perustaa. Muija kyllä rauhottuu sitten. |
 | Aika ääripäät O_o.
Valitse se, joka vastaa enemmän sitä mitä etsit naiselta ja parisuhteelta.
Jollet tiedä mitä itse haluat, skippaa molemmat. “We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.”
-George Bernard Shaw- |
 | lolbox kirjoitti:
Joyla kirjoitti:
Toisaalta jos asettelee sanansa "tahtoisi leikkiä hieman kotia" kertonee jo aika paljon omasta kypsyydestään perheenperustamiseen... Valitse se baaripirkko.
no, ei tarvi alkaa haukkua!
Jos mielestäsi kypsymättömyyden toteaminen kirjoituksesi perusteella on haukkumista, niin todellakin olet kypsymätön. Haukkumisesta ei todellakaan ole kyse, joten anteeksipyyntö jos näin asian koit. Kysyit kysymyksen ja vastasin siihen oman näkökantani perusteella. Jokainen joka kokee perheen perustamisen "kotileikeiksi" on mielestäni kypsymätön koko ajatukseen ylipäätään. Helppoa.
Ei se sitä tarkoita, ettetkö jossakin vaiheessa kypsy itsekkin ajatukseen omasta perheestä, ja silloin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan. Silloin et todellakaan pohtisi kahta näinkin ääripäätä olevaa vaihtoehtoa. Jäljelle siis jää vain ja ainoastaan kysmys: mitä sinä itse haluat? Juosta vielä baareissa ja riekkua ympäriinsä ((naisen) seurassa), vai odotatko kiltisti kotona kun toinen huitelee miten tahtoo? Vai haluatko oikeasti vakiintua ja perustaa perheen kaikkine vastuukysymyksineen, lähtökohtaisesti ajatellen asian niin, että se on lopun elämän sitoutuminen eikä vain hetken "leikkiä"? Lapsesta kun sinulla on laillinen vastuu tuonne 18-vuotiaaksi asti, ja oma lapsesi tulee olemaan koko elinikäsi. Tai se kolmas vaihtoehto: jatkat sinkkuna. I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | Ihan ku täällä ois käynyt kiihkotosikointivirus xD OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Ei vittu mitä kysymyksiä. Make love, not war! ♥ |
 | Hahahaa!
Parodiointi on imartelun suurin muoto... XD |
 | Niin, tämähän on väännösketju. Sellaseen en itte kirjoita ainakaan tosimielellä (yleensä). |
 | täällähän on joku femakko kilahtanut kunnolla. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|