Kumilla vai ilman? Vai ilman?
 | lolbox Muusantuuska kirjoitti:
lolbox kirjoitti:
Muusantuuska kirjoitti:Voi olla että olen varmasti tapaillutkin joskus idiootteja, mutta mitä nyt muidenkin naisten kanssa juttelee, aika monella miehellä on se kumikammo, eivätkä ole viitsineet opetella sen käyttöä, vaan alkaa ruinaaminen saisko nusaista paljaaltaan.
eikä tää nyt vaan todista sen mikä on paltalla kerrottu jo moneen kertaan, eli PKS-naiset on vaan parisuhdekelvottomia, kun valikoivat idootteja miehiä?
Darling, saat vääntää tuota ihan niin vängäksi mitä haluat, jos se tekee sulle paremman mielen =D
no ei täs oo nyt muutakaan tekemistä. |
 | Kumin käyttö on suositeltavaa ainakin alussa, kun vakiintuu, se tietysti riippuu siitä, haluaako lisääntyä, ellei sitten tee asoita tavoilla, joilla ei voi tulla raskaaksi. Syytä kuitenkin muistaa, että kondomi on ainoa hyväksyttävä ehkäisykeino (mutta siinä sooloilussa vain tiellä). |
 | Kyllä se kumi vaan on luotettavin ehkäisyväline aktiiviselle sinkulle, enkä oikein ymmärrä sitä että niin moni mies panee huoletta ilman kondomia. Missä niiden itsesuojeluvaisto on? Tämä ketju kuitenkin inspiroi minua niin paljon että siitä syntyi biisin alku, auttaiskohan muusis runoilemaan siihen jatkoa?
Joo mustakin ois kiva panna paljaalla
sä olet komee ja mä tykkään lapsista
mut kultapieni, mä en tiedä (mä en tiedä)
missä sun munasi on ollut viime yönä. Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | _Smiley_ kirjoitti:
Kyllä se kumi vaan on luotettavin ehkäisyväline aktiiviselle sinkulle, enkä oikein ymmärrä sitä että niin moni mies panee huoletta ilman kondomia. Missä niiden itsesuojeluvaisto on?
Kyllä se kumi vaan on luotettavin ehkäisyväline aktiiviselle sinkulle, enkä oikein ymmärrä sitä että niin moni nainen panee huoletta ilman kondomia. Missä niiden itsesuojeluvaisto on? Make love, not war! ♥ |
 | Pihis kirjoitti:
_Smiley_ kirjoitti:
Kyllä se kumi vaan on luotettavin ehkäisyväline aktiiviselle sinkulle, enkä oikein ymmärrä sitä että niin moni mies panee huoletta ilman kondomia. Missä niiden itsesuojeluvaisto on?
Kyllä se kumi vaan on luotettavin ehkäisyväline aktiiviselle sinkulle, enkä oikein ymmärrä sitä että niin moni nainen panee huoletta ilman kondomia. Missä niiden itsesuojeluvaisto on?
Ilmiselvästi darwinismi ei toimi riittävän tehokkaasti tässä tapauksessa. Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | Jotain muuta :) A little less conversation, a little more action please. |
 | Kumilla. En mä nyt niin tyhmä ole että noita mun laatupokia päästäisin ilman kumiukkoa sähläämään. |
 | Eihän sitä nyt ilman kumeja voi ajaa :) |
 | Sign here. |
 | Ilman kumia. En voi sietää niitä perkeleitä, pelkkä hajuki etoo. Olen siis kokonaan ilman siihen asti, kunnes tulee ukko jonka kanssa sekstata vakituisesti ja tautipuoli ensin selvitetty testien muodossa.
Sitä odotellessa, oma käsi käy. I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | Joyla kirjoitti:
kunnes tulee ukko jonka kanssa sekstata vakituisesti ja tautipuoli ensin selvitetty testien muodossa.
Kuinkahan monet parit oikeasti käyvät testeissä ennen kuin aloittavat kumittoman seksin? |
 | Joyla kirjoitti:
En voi sietää niitä perkeleitä, pelkkä hajuki etoo.
Mulla on sama, mutta kumiallergikkona olen huomannut että lateksittomat allergiakortsut myös haisevat vähemmän. Ovat kyllä ihan järkyttävän kalliita tavallisiin verrattuna
carryon kirjoitti:
Kuinkahan monet parit oikeasti käyvät testeissä ennen kuin aloittavat kumittoman seksin?
Kyllä meillä ainakin käytiin. Tai siis, mut oli testattu jo aiemmin ja sen jälkeen elelin selibaatissa, ja isäntä kävi testeissä seurusteun alkuvaiheessa. Mulla kun ei tietenkään ollut mitään ehkäisyä sinkkuaikoina, niin kaikkiaan melkein puol vuotta meni ennen kuin laitatin kierukan ja jätettiin kumit pois. "hulluhan se on joka yyhoon ottaa" - Lifemocker |
 | carryon kirjoitti:
Joyla kirjoitti:
kunnes tulee ukko jonka kanssa sekstata vakituisesti ja tautipuoli ensin selvitetty testien muodossa.
Kuinkahan monet parit oikeasti käyvät testeissä ennen kuin aloittavat kumittoman seksin?
Jaa-a, en tiedä. Itelläni toi nyt tulee niin luonnostaan, samalla kun käy uusimassa e-pillerit esim., eli sen kerran vuodessa, niin samallahan ne siinä voi ottaa pissat purkkiin tai sitten ottaa se näyte sisuksista kun kuitenkin siellä ronkkivat. Ihan periaatteesta testautan itseni vaikkakin tiedän, ettei tautitartuntaa olisikaan (koska en sitä seksiäkään kerta harrasta), mutta jos nyt sattuisi positiivinen tulos kohdalle, niin tietäisin ainakin keneltä olen tartunnan saanut jne. Sama pätee myös parisuhteessa. Eipä siinä ukolla selitykset sitten enää auttaisi jos vaikka Klamytesti näyttäisi yhtäkkiä plussaa. Klamykin kun on siitä vittumainen tauti, että saattaa olla täysin oireeton, niin ennemmin sitten ottaa sen varman päälle koska se kuitenkin on niin helppoa tehdä. I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | ROJUT TORVEEN!!!!!!!!!!!! |
 | Kumilla. |
 | Itse käyn muista syistä parin viikon välein pistettävänä ja ei ole vaikea pyytää samalla muitakin seuloja siihen. Eli ilman kumia. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|