Kohderyhmän segmentointi?
 | Oletko kirjoittanut nettideittiprofiilisi siten että koitat osoittaa sen jollekin tietylle kohderyhmälle? Käytätkö useampia profiileja joilla kalastelet erilaisten ihmisten huomiota? Kannattaisiko niin toimia, koska kyseessä on kuitenkin vain hyvin pintapuolinen profilointi?
Kuinka hyvin uskot onnistuneesi? Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota tehokkuuden maksimoiseksi? Vastaako ilmoituksiisi ihan vääränlaiset ihmiset (vai eikö vastaa kukaan)?
Itsellänihän oli profiili joskus viime vuonna, kahdessakin eri palvelussa (ja muuten ihmettelen suuresti sitä iänikuista cityväitettä, miten täällä sanotaan etteivät miesten ilmoitukset saa huomiota. Vinkki: kirjoita yli 50 sanaa:).
Ihan kokeilumielessä kirjoitin toiseen profiilin muutamia eri asioita painottaen ja kyllä vastaajien profiilit olivat täysin erilaisia. Kyseessä ei ollut mikään pilailu vaan toisesta jätin vain pois muutamia seikkoja, vastaajan mielikuvituksen varaan (ja osin siksi ettei tossa toisessa voinut laittaa ku melko lyhyen tekstin). No, tietynlainen ihminen näkee mitä haluaa:) Voi tietysti olla eri palveluihin ovat ajautuneet ihan eri tyyppiset ihmisetkin. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Mä tykkään kirjoittaa inhorealistisia tekstejä, ja ne jotka ovat vastanneet asiallisesti, kaikki kolme tapausta ovat päätyneet treffeille mun kanssa ja johtaneet tapailuun mikä on kestänyt 3vkoa-2kk...sen pitempään juttuun en tosin itsekin taida olla kykeneväinen, sillä kahden vuoden sinkkuilu on tehnyt minusta aika vaativan enkä jaksa "mä en tiedä mitä haluan"-juttuja yhtään. Toisaalta jos tulee mun nipoilusta sanomista, mun on helppo tokaista:"Sanoinhan mä jo ilmoituksessa olevani traumasinkku." *virn* Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | lolbox no tietysti yritän kohdentaa sellaiselle kohderyhmälle tota haen, ts. jonka kanssa uskoisin homman toimivan parhaiten. noissa on kai hyvä pitää mielessä että paras ilmo ei ole sellainen, joka saa eniten vastauksia, vaan sellainen joka saa parhaita (=sopivimpia) vastauksia.
tosin joskushan oli hieno idea siitä, että tekisi ihan päinvastaiset ilmoitukset ja laittaisi ulos peräkkäin. vois olla ihan hauskakin. |
 | lolbox Sepulchrave kirjoitti:Itsellänihän oli profiili joskus viime vuonna, kahdessakin eri palvelussa (ja muuten ihmettelen suuresti sitä iänikuista cityväitettä, miten täällä sanotaan etteivät miesten ilmoitukset saa huomiota. Vinkki: kirjoita yli 50 sanaa:). alveluihin ovat ajautuneet ihan eri tyyppiset ihmisetkin.
no mut sä ootki jo tollanen vanhempi gubbe, siinä segmentissä naiset on jo aktiivisempa vastaamaan! |
 | Ei ole ikinä ollut deitti-ilmoitusta, mutta jos nyt olisin teoriassa sinkku niin joo kyllä varmasti yrittäisin kohdentaa sitä edes vähän oikeaan suuntaan, että karsiutuisi pahimmat lasten ja eläintenvihaajat pois. Luulen, että rehellisyys riittäisi karsimaan vääränlaisen materiaalin. Kuvaksikin joku perus läskikuva niin ei kukaan pillunkaan perässä laittaisi viestiä. --------- |
 | lolbox Larla kirjoitti:Kuvaksikin joku perus läskikuva niin ei kukaan pillunkaan perässä laittaisi viestiä.
hehheh |
 | Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | Kohderyhmän segmentointi, target marketing, direct response.. meillähän on kohta täällä bullshit bingo täynnä! Itse käytän vanhaa ja toimivaa suoramarkkinoinnin AIDA-teoriaa
A - Attention
I - Interest
D - Desire
A - Action
Ja eikun hyviä pulleja (kyllä, luit oikein) odottamaan :)
PS. "Autofriikki" <3 Sign here. |
 | Vain heteroille |
 | Leccare kirjoitti:
Olen aina ihaillut Cityn autofriikin profiilin rehellisyyttä sekä juuri tuota taitavaa kohdennusta.
www.city.fi/profiilit/autofriikki/
Täähän on nerokas. Jokainen vastaus joka tulee on varmaan täys kymppi. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | -Nemesis- Sepulchrave kirjoitti:
Leccare kirjoitti:
Olen aina ihaillut Cityn autofriikin profiilin rehellisyyttä sekä juuri tuota taitavaa kohdennusta.
Täähän on nerokas. Jokainen vastaus joka tulee on varmaan täys kymppi.
No kaveri ainakin puhuu suoraan mitä haluaa ja mitä ei. |
 | lolbox kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:Itsellänihän oli profiili joskus viime vuonna, kahdessakin eri palvelussa (ja muuten ihmettelen suuresti sitä iänikuista cityväitettä, miten täällä sanotaan etteivät miesten ilmoitukset saa huomiota. Vinkki: kirjoita yli 50 sanaa:). alveluihin ovat ajautuneet ihan eri tyyppiset ihmisetkin.
no mut sä ootki jo tollanen hyvinsäilynyt keski-ikäinen, siinä segmentissä naiset on jo aktiivisempa vastaamaan!
Joo, olen 38v ja sain yhteydenottoja 25v-40v naisilta, keski-iän ollessa siinä 32-33v. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | -Nemesis- kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
Leccare kirjoitti:
No kaveri ainakin puhuu suoraan mitä haluaa ja mitä ei.
Tuleeko noin agressiiviseen viestiin sit yhtään vastausta? "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
-Nemesis- kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
Leccare kirjoitti:
No kaveri ainakin puhuu suoraan mitä haluaa ja mitä ei.
Tuleeko noin agressiiviseen viestiin sit yhtään vastausta?
Agressiivisuus on varmaankin lukijan päässä. Minä en sellaista havainnut. Sarkasmia kylläkin. |
 | -Nemesis- kirjoitti:
Agressiivisuus on varmaankin lukijan päässä. Minä en sellaista havainnut. Sarkasmia kylläkin.
"ÄLÄ TULE PUHUMAAN MULLE JOS OLET YLI 180CM PITKÄ TAI YLI 60 KILOINEN."
Moniko nainen lukeet tota pidemmälle, on se sitten sarkasmia tai ei. Mun mielestä toi ei ole sarkasmia koska se on huono line. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | ^no siinä on segmentoitu huolella. Pelottavaa on että tuollaisiakin naisia löytyy eri uskonlahkoista.. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Sepulchrave kirjoitti:
^no siinä on segmentoitu huolella. Pelottavaa on että tuollaisiakin naisia löytyy eri uskonlahkoista..
Pois lukien kohta miehen ainaisesta tottelemisesta, hupaisaa on se, että tuolla rakenteella on parhaat edellytykset kestää hautaan saakka. Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
-Nemesis- kirjoitti:
Agressiivisuus on varmaankin lukijan päässä. Minä en sellaista havainnut. Sarkasmia kylläkin.
"ÄLÄ TULE PUHUMAAN MULLE JOS OLET YLI 180CM PITKÄ TAI YLI 60 KILOINEN."
Moniko nainen lukeet tota pidemmälle, on se sitten sarkasmia tai ei.
Alle 180 senttiset ja alle 60 kiloset =) |
 | Paltsaraja |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|