Kohderyhmän segmentointi?
 | -Nemesis- carryon kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
^Jos annetusta infosta tuntuu jäävän jotain tulkinnanvaraa, voi aina kysyä lisäinfoa. Edellisestä saa irti sen, että jos olet rikollinen, älä ota yhteyttä. Muille latu on auki. Jos jostain kumman syystä jää vaivaamaan miksi hän kirjoitti lauseen muotoon "...älkööt vaivautuko", voi kysyä miksi hän niin kirjoitti.
Ei kait jossain netissä muutenkaan paljoa kysellä, nopeat johtopäätökset luetusta/silmäillystä ja seuraava sivu vaan... ;-)
Voi vain mennä ohi vaikka mitä. Johtopäätökset olisi hyvä tehdä faktojen pohjalta. Niiden tekeminen lauserakenteen mukaan on aika kaukana siitä. Siitä ku ei oikeasti voi päätellä mitään =) |
 | lolbox -Nemesis- kirjoitti:
carryon kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
^Jos annetusta infosta tuntuu jäävän jotain tulkinnanvaraa, voi aina kysyä lisäinfoa. Edellisestä saa irti sen, että jos olet rikollinen, älä ota yhteyttä. Muille latu on auki. Jos jostain kumman syystä jää vaivaamaan miksi hän kirjoitti lauseen muotoon "...älkööt vaivautuko", voi kysyä miksi hän niin kirjoitti.
Ei kait jossain netissä muutenkaan paljoa kysellä, nopeat johtopäätökset luetusta/silmäillystä ja seuraava sivu vaan... ;-)
Voi vain mennä ohi vaikka mitä. Johtopäätökset olisi hyvä tehdä faktojen pohjalta. Niiden tekeminen lauserakenteen mukaan on aika kaukana siitä. Siitä ku ei oikeasti voi päätellä mitään =)
mitkä sun faktat ja oleelliset asiat sitten on? onko hoikka ja pettääkö? |
 | -Nemesis- lolbox kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
carryon kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
Voi vain mennä ohi vaikka mitä. Johtopäätökset olisi hyvä tehdä faktojen pohjalta. Niiden tekeminen lauserakenteen mukaan on aika kaukana siitä. Siitä ku ei oikeasti voi päätellä mitään =)
mitkä sun faktat ja oleelliset asiat sitten on? onko hoikka ja pettääkö?
Siinä on yksi fakta. Toisesta ei voi tietää. Pointti oli se, että minä en tee johtopäätöksiä siitä, minkälaisella lauserakenteella jokin mieltymys ilmaistaan. Kunhan sen tekee neutraalilla tavalla muita mollaamatta. Mollaus kun kertoo jo kirjoittajasta jotain. |
 | Paltsaraja kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
sakarias.vuodatus.netg/3116997/etsin-itselleni-kunnollista-aviovaimoa/
Taitaa täältäkin ainoastaan Littis olla likelle sopiva...
[/LAINAUS
Tuo juttu hyppäsi tuolla etusivulla vastaan niin tulin lukeneeksi sen, ja tulin myös kommentoineeksi. Käypä vaikka siellä kattoo mitä mä siitä ajattelen. Ja vielä enemmän niistä jotka tollasia juttuja väsää. Siis juttuja, ei ilmoituksia, koska kukaan ei tee tollasta ilmoitusta. Ja vielä vähemmän vastaa. Pitäskö vielä sanoa mitä ajattelen niistä jotka kirjoittelee keskusteluissa tollasta paskaa kuin sä!
Ja tämähän ei tarkoita etten kannattaisi 'kunnollisuutta', mutta sitä ei nyt ihan noin voi määritellä, ja sitäpaitsi, molempien osapuolten pitää olla kunnollisia.
Ja kolmanneksi, Littis ei ole vastailemassa ilmoituksiin, oli ne millaisia hyvänsä! |
 | Hirssi Deittiprofiili... joo ei. Suosin edelleenkin perinteistä baariörvellystä jos seuraa kaipaan. |
 | ex-hyypi kirjoitti:
Itse käytän toimivaa markkinoinnin AIDA-teoriaa
A - Attention
I - Interest
D - Desire
A - Action
Markkinointi ja AIDA on erittäin tuttu.
No minulla on rajattuun tarkoitukseeni taatusti riittävä profiili.
A ja I löytyy takuulla, mutta se I lienee niin pirun. erikoinen että D ei herää joten viimeinen A= action jää aina pois.
Markkinointikielellä: jos tavoiteltu niche on hyvin pieni, sitä voi olla vaikea tavoittaa tai se saattaa olla jo saturaatiossa.
Ihan parinhakuun suosittelen nettideittejä sitä enemmän, mitä suuremmat/tarkemmat ovat vaatimuksesi. Vain harvat pystyvät itse kirjoittamaan pitkän profiilin niin että luonne, tyyli ja sivistystaso eivät kuulla läpi. |
 | Paltsaraja kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Kommentoin tätä tos edellä jo, ja olin hieman närkästynyt siitä tuosta ihan älyttömästä asenteesta minuun, mutta sitten tajusin että tämän oli pakko olla vitsi. Tosi hupaisaa, kun tuskin yhtään niistä vaatimuksista täyttäisin, eikös siinä ollut jotain ikärajojakin. Mutta siellä etusivullahan kävi ilmi että koko juttu oli täysin keksitty, mitä ei ole vaikea arvata. Vaikka hulluja ilmoja on netti täynnä, niin tuskin tuollaisia kuitenkaan. |
 | MAgrippa kirjoitti:
ex-hyypi kirjoitti:
Itse käytän toimivaa markkinoinnin AIDA-teoriaa
A - Attention
I - Interest
D - Desire
A - Action
Markkinointikielellä: jos tavoiteltu niche on hyvin pieni, sitä voi olla vaikea tavoittaa tai se saattaa olla jo saturaatiossa.
tai laitetaan niin tiukat kriteerit, että kohdennetaan ne kuoliaaksi :) sit ei löydy enää ketään jota tavoitella Sign here. |
 | littlelight kirjoitti:
Paltsaraja kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Kommentoin tätä tos edellä jo, ja olin hieman närkästynyt siitä tuosta ihan älyttömästä asenteesta minuun, mutta sitten tajusin että tämän oli pakko olla vitsi. Tosi hupaisaa, kun tuskin yhtään niistä vaatimuksista täyttäisin, eikös siinä ollut jotain ikärajojakin. Mutta siellä etusivullahan kävi ilmi että koko juttu oli täysin keksitty, mitä ei ole vaikea arvata. Vaikka hulluja ilmoja on netti täynnä, niin tuskin tuollaisia kuitenkaan.
Mitä, oliks tää keksitty juttu? Mä jo ehdin laittaa anomukseni sisään :/ Sign here. |
 | Deitti-ilmoa ei ole, mutta mun saamien yhteydenottojen taso on parantunut profiilissani tapahtuneen melko radikaalin muutoksen myötä, mistä olen hivenen yllättynyt. Hulluja nuo cityläiset. :) Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | En mä ole ainakaan ajatellut segmentoivani. Olen vaan kirjoitellut rehellisesti millainen olen ja mitä haen. Jotta tulis vastauksia edes jotenkin saman henkisiltä ihmisiltä.
Mä olen tainnut laittaa sarakkeeseen asioita joista en innostu ne negatiiviset jutut. Kuten ei kiitos varatut, ulkomaalaiset, pillun vonkaajat. |
 | _Smiley_ kirjoitti:
Deitti-ilmoa ei ole, mutta mun saamien yhteydenottojen taso on parantunut profiilissani tapahtuneen melko radikaalin muutoksen myötä, mistä olen hivenen yllättynyt. Hulluja nuo cityläiset. :)
Naitavan näköinen profiili. Make love, not war! ♥ |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|